Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Aseptisch
Dienstregelingspad
Recht op verplaatsing
Rijpad
Treinpad
Vrij
Vrij beroep
Vrij geldverkeer
Vrij handelsverkeer
Vrij kapitaalverkeer
Vrij toegankelijke informatie
Vrij van ziektekiemen
Vrij verkeer van diensten
Vrij verkeer van goederen
Vrij verkeer van kapitaal
Vrij verkeer van producten
Vrij verkeer van werknemers
Vrij verrichten van diensten
Vrije commercialisering
Vrije kapitaalverkeer
Vrijhandel
Vrijheid tot het verrichten van diensten
Vrijheid van verkeer
Vrijheid van verplaatsing
Vrijheid zich vrij te verplaatsen

Traduction de «vrij rijpad » (Néerlandais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
dienstregelingspad | rijpad | treinpad

sillon | sillon horaire | tracé d'un train | tracé d'une marche


vrij verrichten van diensten [ vrijheid tot het verrichten van diensten | vrij verkeer van diensten ]

libre prestation de services [ liberté de prestation de services | libre circulation des services ]


vrijheid van verkeer [ recht op verplaatsing | vrijheid van verplaatsing | vrijheid zich vrij te verplaatsen ]

liberté de circulation [ droit de circuler librement | droit de déplacement | liberté de déplacement ]


vrij geldverkeer | vrij kapitaalverkeer | vrij verkeer van kapitaal | vrije kapitaalverkeer

libre circulation des capitaux


vrij verkeer van goederen [ vrije commercialisering | vrijhandel | vrij handelsverkeer | vrij verkeer van producten ]

libre circulation des marchandises [ libre circulation des biens | libre circulation des produits | libre commercialisation | libre-échange ]


openbaar/vrij toegankelijke informatie | vrij toegankelijke informatie

information du public






vrij verkeer van werknemers

libre circulation des travailleurs


TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Bijkomende haltes betekenen automatisch een bijkomende reistijd wat een aantal gevolgen heeft voor de treindienst zoals die is opgevat sinds mei 1998: - daling van de commerciële snelheid Turnhout-Brussel; - het in gevaar brengen van de belangrijke aansluiting van de IR-trein Turnhout-Brussel met de IR-trein naar Antwerpen te Lier; - verbreken van de aansluiting te Mechelen met de IR-trein naar Gent en Kortrijk; - latere aankomst te Brussel waar een vrij rijpad moet gevonden worden in de Noordzuidverbinding wat vooral tijdens de spitsuren een probleem is.

Des arrêts supplémentaires signifient automatiquement un allongement de la durée du voyage, ce qui a un certain nombre de conséquences sur le service des trains tel qu'il est conçu depuis mai 1998: - baisse de la vitesse commerciale Turnhout-Bruxelles; - risque de compromettre la correspondance importante du train IR Turnhout-Bruxelles avec le train IR pour Anvers à Lierre; - rupture de la correspondance à Malines avec le train IR pour Gand et Courtrai; - arrivée plus tardive à Bruxelles entraînant la nécessité de trouver un sillon libre dans la jonction Nord-Midi, ce qui est problématique surtout aux heures de pointe.


- De winst aan reistijd bedraagt zeven minuten van Genk tot Leuven en Brussel Noord en vier minuten tot Brussel Centraal en Brussel Zuid. De reistijdwinst is kleiner tot Brussel Centraal en Brussel Zuid, omdat er op dat ogenblik in de noordzuidverbinding geen vrij rijpad beschikbaar is.

- Le gain de temps est de sept minutes sur le trajet de Genk à Louvain et Bruxelles-Nord, et de quatre minutes seulement de Genk à Bruxelles-Central et Bruxelles-Midi, car à l'heure actuelle, il n'y a pas de voie disponible sur la liaison Nord-Midi.


w