In het uitzonderlijke geval waarin met
een vliegtuig na de vlucht waarvoor het brandstofverbruik wordt bepaald, andere activiteiten dan een vlucht worden uitgevoerd, waaronder een grote onderhoudsbeurt waarbij de brandstoftanks worden geledigd, mag de vliegtuigexploitant de „hoeveelheid brandstof in de brandstoftanks van het vliegtuig na
het tanken voor de volgende vlucht + hoeveelheid getankte brandstof voor d
ie volgende vlucht” vervangen door de „resterende ...[+++] hoeveelheid brandstof in de brandstoftanks bij het begin van de volgende activiteit van het vliegtuig”, zoals geregistreerd in de technische logboeken.Dans le cas exceptionnel où, à l’issue du vol pour lequel la consommation de carburant est surveillée, un aéronef effectue des activités autres qu’un vol, notamment lorsqu’il fait l’objet d’importants travaux de mainten
ance nécessitant la vidange des réservoirs, l’exploitant d’aéronef peut remplacer la grandeur «Qu
antité de carburant contenue dans les réservoirs de l’aéronef après l’embarquement du carburant nécessaire au vol suivant + carburant embarqué pour ce vol suivant» par «Quantité de carburant restant dans les réservoirs au dé
...[+++]but de l’activité suivante de l’aéronef», telle que consignée dans les comptes rendus matériels.