Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Beveiliging in commerciële gebouwen
Bildschirmtext
Commerciële distributie
Commerciële media
Commerciële radio
Commerciële televisie
Commerciële verspreiding
ITU
Industriële en commerciële winst
Inspanningen coördineren voor bedrijfsontwikkeling
Inspanningen coördineren voor commerciële ontwikkeling
Interactieve Transfer Unit
Interactieve transfereenheid
Interactieve videografie
Interactieve videotex
Internationale commerciële transactiebepalingen
Internationale commerciële transactievoorschriften
Minitel
Niet-commerciële winst
Prestel
Rente voor commerciële leningen
Rentevoet voor commerciële leningen
Veiligheid in commerciële gebouwen
Viditel
Viewdata
Winst

Vertaling van "via interactieve commerciële " (Nederlands → Frans) :

TERMINOLOGIE
Interactieve Transfer Unit | interactieve transfereenheid | ITU [Abbr.]

unité de transfert interactive | ITU [Abbr.]


interactieve videografie [ bildschirmtext | interactieve videotex | minitel | Prestel | viditel | viewdata ]

vidéographie interactive [ Bildschirmtext | Ibertex | minitel | Prestel | Télétel | vidéotex interactif | Viditel | Viewdata ]


commerciële media [ commerciële radio | commerciële televisie ]

média commercial [ radio commerciale | télévision commerciale ]


beveiliging in commerciële gebouwen | veiligheid in commerciële gebouwen

sécurité dans les bâtiments commerciaux


internationale commerciële transactiebepalingen | internationale commerciële transactievoorschriften

règles internationales en matière de transactions commerciales


winst [ industriële en commerciële winst | niet-commerciële winst ]

bénéfice [ bénéfice industriel et commercial | bénéfice non commercial | profit ]


rente voor commerciële leningen | rentevoet voor commerciële leningen

taux d'intérêt des prêts commerciaux


commerciële distributie | commerciële verspreiding

distribution commerciale


inspanningen coördineren voor bedrijfsontwikkeling | inspanningen coördineren voor commerciële ontwikkeling

faire converger les efforts en faveur du développement d’une entreprise
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
5° 7°bis wordt vervangen door wat volgt : « 7°bis Interactieve commerciële communicatie : elke interactieve commerciële communicatie : elke commerciële communicatie opgenomen in een audiovisuele mediadienst, die via een retourpad het mogelijk maken om de gebruikers - die er de individuele aanvraag van indienen via het opnemen van een elektronisch toegangsmiddel in de dienst - te verwijzen naar een nieuwe reclame-, promotie of commerciële omgeving; »;

5° Le 7bis est remplacé par ce qui suit : « 7°bis Communication commerciale interactive : toute communication commerciale insérée dans un service de médias audiovisuels permettant grâce à une voie de retour, de renvoyer les utilisateurs - qui en font la demande individuelle par le biais d'une insertion dans le service d'un moyen électronique d'accès -à un nouvel environnement publicitaire, promotionnel ou commercial; »;


De website biedt immers interactieve producten op individueel verzoek aan, zoals spelletjes en „chat rooms”, die niet verschillen van andere verwante commerciële activiteiten.

Ce service commercial doit au contraire être considéré comme une activité purement commerciale, car il offre des produits interactifs à la demande, tels que les jeux et les forums de discussion, qui ne se distinguent pas des produits commerciaux analogues.


We onderschrijven volop dat de openbare omroep de ruimte moet krijgen om haar rol te vervullen in een digitale, interactieve mediaomgeving, uiteraard in balans met de commerciële zenders.

Bien entendu, nous admettons tout à fait qu’il faille faire une place aux diffuseurs de service public pour qu’ils jouent leur rôle dans un environnement médiatique interactif et digital, en équilibre véritable avec les diffuseurs commerciaux.


20. betreurt dat het commerciële succes van interactieve televisie in de EU uiteindelijk achter is gebleven bij de voorspellingen; verzoekt de Commissie na te gaan wat de oorzaak hiervan is en regelmatig verslag uit te brengen over de inspanningen van de Commissie en de lidstaten om de ontwikkeling van de markt voor digitale televisie en zijn talrijke vertakkingen te bevorderen;

20. déplore que la réussite commerciale de la télévision interactive dans l'Union européenne s'avère finalement inférieure aux prévisions; demande à la Commission d'étudier les raisons de ce phénomène, et de présenter des rapports réguliers sur les efforts consentis par la Commission et les États membres en vue de développer le marché de la télévision numérique et ses multiples ramifications;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Het commerciële succes van interactieve televisie blijft tot nog toe ver achter bij de oorspronkelijke voorspellingen, als gevolg van een groot aantal factoren die nader onderzocht zouden moeten worden.

Le succès marchand de la télévision interactive reste aujourd'hui bien en deçà des prévisions initiales en raison de toute une série de facteurs qu'il conviendrait d'étudier.


20. betreurt dat het commerciële succes van interactieve televisie in de EU uiteindelijk achter is gebleven bij de voorspellingen; verzoekt de Commissie na te gaan wat de oorzaak hiervan is en regelmatig verslag uit te brengen over de inspanningen van de Commissie en de lidstaten om de ontwikkeling van de markt voor digitale televisie en zijn talrijke vertakkingen te bevorderen;

20. déplore que la réussite commerciale de la télévision interactive dans l'Union européenne s'avère finalement inférieure aux prévisions; demande à la Commission d'étudier les raisons de ce phénomène, et de présenter des rapports réguliers sur les efforts consentis par la Commission et les États membres en vue de développer le marché de la télévision numérique et ses multiples ramifications;


« 7°bis Interactieve reclamecommunicatie : reclame, sponsoring, telewinkelen en zelfpromotie ingevoegd in een dienst voor klank- en televisie-omroep, waarbij de omroep via een retourpad de luisteraars of de kijkers - die individueel erom vragen via een invoeging in de dienst van een elektronisch toegangsmiddel - naar een nieuwe reclame-, promotie- of commerciële omgeving verwijst, ingeleid in een dienst die niet tot de radio-omroep of de televisie behoort;

« 7°bis Communication publicitaire interactive » : la publicité, le parrainage, le télé-achat et l'autopromotion insérés dans un service de radiodiffusion sonore ou télévisuelle, permettant au radiodiffuseur, grâce à une voie de retour, de renvoyer les auditeurs ou les téléspectateurs - qui en font la demande individuelle par le biais d'une insertion dans le service d'un moyen électronique d'accès - à un nouvel environnement publicitaire, promotionnel ou commercial, introdui ...[+++]


Behalve door de Britse autoriteit voor de media, ITC, uitgevaardigde regels en de EGTA-code, bestaat er geen afzonderlijke regelgeving voor commerciële interactieve diensten, aangezien interactieve reclame zich in de meeste lidstaten nog in de experimentele fase bevindt.

À l'exception des règles de l'ITC (organisme britannique chargé des médias) et du code de l'EGTA, il n'existe aucun règlement spécifique applicable aux services commerciaux interactifs, la publicité interactive étant encore à un stade expérimental dans la grande majorité des États membres.


(30) De toezending van ongevraagde commerciële communicatie via elektronische post kan voor consumenten en verleners van diensten van de informatiemaatschappij niet gewenst zijn en kan de soepele functionering van interactieve netwerken ontregelen. Het probleem van de instemming van ontvangers van sommige soorten van ongevraagde commerciële communicatie wordt niet behandeld in deze richtlijn, maar is reeds behandeld in Richtlijn 97/7/EG en Richtlijn 97/66/EG. In lidstaten die ongevraagde commerciële communicatie via elektronische post ...[+++]

(30) L'envoi par courrier électronique de communications commerciales non sollicitées peut être inopportun pour les consommateurs et pour les fournisseurs de services de la société de l'information et susceptible de perturber le bon fonctionnement des réseaux interactifs. La question du consentement du destinataire pour certaines formes de communication commerciale non sollicitée n'est pas traitée dans la présente directive, mais a déjà été traitée, en particulier, dans la directive 97/7/CE et dans la directive 97/66/CE. Dans les État ...[+++]


(30) De toezending van ongevraagde commerciële communicatie via elektronische post kan voor consumenten en verleners van diensten van de informatiemaatschappij niet gewenst zijn en kan de soepele functionering van interactieve netwerken ontregelen. Het probleem van de instemming van ontvangers van sommige soorten van ongevraagde commerciële communicatie wordt niet behandeld in deze richtlijn, maar is reeds behandeld in Richtlijn 97/7/EG en Richtlijn 97/66/EG. In lidstaten die ongevraagde commerciële communicatie via elektronische post ...[+++]

(30) L'envoi par courrier électronique de communications commerciales non sollicitées peut être inopportun pour les consommateurs et pour les fournisseurs de services de la société de l'information et susceptible de perturber le bon fonctionnement des réseaux interactifs. La question du consentement du destinataire pour certaines formes de communication commerciale non sollicitée n'est pas traitée dans la présente directive, mais a déjà été traitée, en particulier, dans la directive 97/7/CE et dans la directive 97/66/CE. Dans les État ...[+++]


w