...oeksm
ogelijkheden van de terreindiensten te vervolledigen; opmaken van een rapport bestemd voor de administrateur-generaal (process owner) wanneer uit de analyse blijkt dat een bevredigend antwoord een wijziging van de wetgeving of van de werkmethodes vereist teneinde de juridische hiaten op te vullen die de acties van de terreindiensten belemmeren; bepalen van de impact van de geanalyseerde informatie op de bestaande typologie wanneer de informatie geen nieuwe werkmogelijkheden oplevert in de wettelijke betekenis van het woord maar daarentegen wel elementen bevat om de bestaande procedures doeltreffender te maken teneinde ze te kun
...[+++]nen integreren in de werkmethodes van de terreindiensten; herlezen en valideren van de handleidingen en opgestelde instructies ter attentie van de terreindiensten met betrekking tot de praktische uitvoering van de nieuwe werkaanpak (ontwikkeld en/of gewijzigd) en erop toezien dat de kennis en de verzamelde gegevens op een toegankelijke manier gestructureerd zijn teneinde hun volledige overeenstemming met de wettelijke en reglementaire bepalingen te verzekeren alvorens deze te verspreiden binnen de betrokken diensten en hun toe te laten deze op een gemakkelijke manier te gebruiken; vanuit een juridisch standpunt, ontvangen, verzamelen, inventariseren, eventueel op een proactieve manier, en analyseren van diverse informatie teneinde nieuwe merkmethodes en/of nieuwe acties te creëren, deze te actualiseren en/of efficiënter te maken; het vertegenwoordigen van de AAFisc of de Belgische autoriteiten in federale, interfederale, internationale en supranationale vergaderingen en werkgroepen teneinde het standpunt van de AAFisc mee te delen, te verdedigen en te onderhandelen. ...