Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Add-on conferentie
Conferentie over telefonische hulpdiensten voor Aids
Conferentiedienst
Een zakelijk telefoongesprek voeren
Fouten bij oproepen melden
Gegevens van telefonische oproepen bewaren
Gegevens van telefonische oproepen bijhouden
Telefonisch blok
Telefonisch blokstelsel
Telefonisch communiceren
Telefonisch contact leggen
Telefonisch vergaderen
Telefonische colportage
Telefonische fouten rapporteren
Telefonische hulpdienst
Telefonische marketing
Telefonische verkoop
Telefoon marketing
Telemarketing
Via de telefoon met anderen praten

Vertaling van "telefonische triage " (Nederlands → Frans) :

TERMINOLOGIE
gegevens van telefonische oproepen bewaren | gegevens van telefonische oproepen bijhouden

tenir des registres d’appels téléphoniques


telefonische colportage | telefonische marketing | telemarketing

démarchage par téléphone | démarchage téléphonique | mercatique téléphonique


een zakelijk telefoongesprek voeren | telefonisch contact leggen | telefonisch communiceren | via de telefoon met anderen praten

échanger par téléphone | fournir des informations au téléphone | communiquer par téléphone | fournir des renseignements au téléphone


telefonisch blok | telefonisch blokstelsel

block par téléphone | cantonnement téléphonique






Telefonische marketing | Telefoon marketing

démarchage téléphonique


Add-on conferentie | Conferentiedienst | Telefonisch vergaderen

conférence téléphonique | réunion par téléphone | réunion téléphonique


Conferentie over telefonische hulpdiensten voor Aids

conférence sur l'assistance par téléphone en matière de SIDA


fouten bij oproepen melden | telefonische fouten rapporteren

signaler des erreurs lors d’appels
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Teneinde de echte urgentiegraad te bepalen wordt er bij de oproep aan het hulpcentrum 100 al een eerste telefonische triage en regulatie gedaan.

Afin de déterminer le vrai degré d'urgence, il y a un premier triage et une première régulation téléphonique quand l'appel parvient à la centrale 100.


De raad van de Orde zegt dat : « Telefonische triage, zelfs door goed opgeleid niet-medisch personeel, noch een wettelijke noch een deontologische oplossing biedt voor de « strikte afwijzing » door een derde van de zorgvraag van een patiënt die expliciet een huisbezoek aanvraagt tijdens de wachtdienst, omwille van het feit dat de patiënt geacht wordt zich zelf te kunnen verplaatsen».

En ce qui concerne le tri des appels téléphoniques, le conseil de l'Ordre dit: « Le triage au téléphone, même par un personnel non médical bien formé, n'est une solution ni légale ni déontologique au « rejet au sens strict » par un tiers de la demande de soins d'un patient réclamant expressément une visite à domicile pendant le service de garde, au motif que le patient serait censé pouvoir se déplacer lui-même».


w