Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Fouten bij oproepen melden
Gegevens van telefonische oproepen bewaren
Gegevens van telefonische oproepen bijhouden
Telefonische fouten rapporteren

Traduction de «telefonische oproepen beantwoord » (Néerlandais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
gegevens van telefonische oproepen bewaren | gegevens van telefonische oproepen bijhouden

tenir des registres d’appels téléphoniques


fouten bij oproepen melden | telefonische fouten rapporteren

signaler des erreurs lors d’appels
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
In hetzelfde jaar heeft de dienst ook meer dan 43.651 telefonische oproepen beantwoord.

Le service a, durant la même année, répondu à plus de 43.651 appels téléphoniques.


In 2008 heeft de helpdesk 120 401 telefonische oproepen beantwoord.

En 2008, le helpdesk a répondu à 120 401 appels téléphoniques.


In 2008 heeft de helpdesk 120 401 telefonische oproepen beantwoord.

En 2008, le helpdesk a répondu à 120 401 appels téléphoniques.


2° percentage van de telefonische oproepen die binnen de kantooruren persoonlijk worden beantwoord;

le pourcentage d'appels téléphoniques ayant reçu une réponse personnelle pendant les heures de service;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Bij wijze van inlichting kan aan het geacht lid worden gemeld dat deze dienst in 1991 niet minder dan 42.000 brieven en 23.400 telefonische oproepen heeft beantwoord, wat wijst op een grote toeganke- lijkheid van dit deel van de administratie.

A titre d'information, nous pouvons signaler à l'honorable membre qu'en 1991, ce service a répondu à pas moins de 42.000 lettres et à plus de 23.400 appels téléphoniques, ce qui prouve la grande acces- sibilité de cette partie de l'administration.


De studie van Minister Dupont bestond in een enquête met 15.000 respondenten, waarin gepeild werd naar de tevredenheid over de dienstverlening van de DIV. De resultaten stellen de dienst in een bijzonder slecht daglicht. Zo is 45% van de klanten ontevreden over de bereikbaarheid van de dienst: telefonische oproepen worden veelal niet beantwoord, de helpdesk verleent te weinig gerichte assistentie of technische problemen doen zich voor bij de internettoepassing.

L'enquête a consisté à interroger 15.000 personnes sur leur degré de satisfaction quant aux services de la DIV. Selon les résultats, 45% des clients se plaignent du manque d'accessibilité téléphonique du service : appels sans réponse, manque d'assistance du helpdesk ou problèmes techniques avec internet.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'telefonische oproepen beantwoord' ->

Date index: 2022-02-04
w