Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Algemeen bestuur van de Staat
Commissie voor de toegang tot bestuursdocumenten
Islamitische staat
LL
Laadruimte die te koop staat beheren
Land dat niet aan zee gelegen is
Staat
Staat van de werken
Staat van tenuitvoerlegging
Tenuitvoerleggingsstaat
Uitvoerende staat
Vrachtruimte die te koop staat beheren
Wereldlijke staat

Vertaling van "staat als bestuursdocumenten " (Nederlands → Frans) :

TERMINOLOGIE
Commissie voor de toegang tot bestuursdocumenten

Commission d'accès aux documents administratifs


Commissie voor de toegang tot bestuursdocumenten

Commission d'accès aux documents administratifs | CADA [Abbr.]








door land omsloten land/staat | land dat niet aan zee gelegen is | land/staat zonder zeekust | niet aan zee grenzend land/grenzende staat | LL [Abbr.]

Etat sans littoral | pays dépourvu de littoral | pays sans littoral | PSL [Abbr.]


Staat van tenuitvoerlegging | tenuitvoerleggingsstaat | uitvoerende staat

Etat d'exécution


laadruimte die te koop staat beheren | vrachtruimte die te koop staat beheren

gérer les espaces de chargement à vendre


algemeen bestuur van de Staat

administration générale de l'Etat


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Die portaalsite staat ook ter beschikking van de andere instanties die de overzichtslijsten met de relevante metagegevens met betrekking tot hun bestuursdocumenten in een open en machinaal leesbaar formaat online toegankelijk willen maken.

Ce site-portail est également disponible aux autres instances qui souhaitent rendre les aperçus contenant les méta-données relatifs à leurs documents administratifs accessibles en ligne, sous format ouvert et lisible par machine.


Art. 4. Artikel 3 van hetzelfde decreet wordt vervangen door wat volgt : " Art. 3. Elke instantie staat het hergebruik van de bestuursdocumenten waarover ze beschikt toe, zowel voor commerciële als niet-commerciële doeleinden, overeenkomstig de bepalingen van dit decreet.

Art. 4. L'article 3 du même décret est remplacé par ce qui suit : « Art. 3. Chaque instance autorise la réutilisation des documents administratifs dont elle dispose, à des fins tant commerciales que non commerciales, conformément aux dispositions du présent décret.


Het gegeven dat de originele archieven in slechte staat zijn of dat de raadpleging ervan een risico vormt voor de integriteit ervan of de duurzaamheid van de bewaring ervan, kan dus op zich niet verantwoorden dat de informatie vervat in bestuursdocumenten niet raadpleegbaar zou zijn.

Le fait que les archives originales soient en mauvais état ou que leur consultation risque de porter atteinte à leur intégrité ou à la pérennité de leur conservation ne peut donc justifier en soi que l'information figurant dans des documents administratifs ne puisse pas être consultée.


Art. 14. § 1. Het hergebruik van bestuursdocumenten staat open voor alle potentiële marktdeelnemers, zelfs als één of meer marktdeelnemers die bestuursdocumenten al hergebruiken in producten of diensten met toegevoegde waarde.

Art. 14. § 1. La réutilisation de documents administratifs est ouverte à tous les acteurs potentiels du marché, même si un ou plusieurs d'entre eux réutilisent déjà ces documents administratifs dans des produits ou services à valeur ajoutée.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
2. Zoals voor alle administratieve overheden kunnen de inlichtingen van de Veiligheid van de Staat als bestuursdocumenten worden beschouwd, documenten die niettemin onderworpen zijn aan een specifiek stelsel van het administratief recht, waaronder met name de classificatie van bepaalde van deze documenten in het licht van de wet van 11 december 1998 betreffende de classificatie en de veiligheidsmachtigingen.

2. Comme pour toute autorité administrative, les renseignements de la Sûreté de l'État peuvent être considérés comme des documents administratifs, documents qui sont soumis néanmoins à un régime spécifique en droit administratif dont notamment la classification de certains de ceux-ci au regard de la loi du 11 décembre 1998 sur la classification et les habilitations de sécurité.


2. Worden bijgevolg de inlichtingen, verzameld door de Veiligheid van de Staat, beschouwd als bestuursdocumenten ?

2. Les renseignements collectés par la Sûreté de l'État sont-ils par conséquent considérés comme des documents administratifs ?


Op federaal niveau staat de Commissie voor de Toegang tot Bestuursdocumenten (CTB) in voor de opvolging van de WOB, maar die commissie heeft enkel een adviesbevoegdheid.

Au niveau fédéral, existe la Commission d'accès aux documents administratifs (CADA) pour le suivi de la loi relative à la publicité de l'administration, mais cette commission n'a qu'une compétence d'avis.


Het staat de verzoeker, die moeilijkheden ondervindt om de verbetering van een bestuursdocument te verkrijgen, vrij om zo nodig een verzoek tot heroverweging tot de provinciale of gemeentelijke overheid en terzelfder tijd een adviesaanvraag tot de Commissie voor de toegang tot bestuursdocumenten opgericht bij de wet van 11 april 1994 betreffende de openbaarheid van bestuur, te richten (artikel 9, § 1).

Il est loisible au demandeur qui rencontre des difficultés pour obtenir la correction d'un document administratif d'adresser au besoin une demande de reconsidération à l'autorité provinciale ou communale et au même moment une demande d'avis à la Commission d'accès aux documents administratifs instituée par la loi du 11 avril 1994 relative à la publicité de l'administration (article 9, § 1er).


- Artikel 2, §3, van het koninklijk besluit van 27 juni 1994 tot regeling van de samenstelling en de werkwijze van de Commissie voor de toegang tot bestuursdocumenten bepaalt dat, op voordracht van het college van secretarissen-generaal, twee leden worden benoemd onder de ambtenaren van rang 15 of hoger van de centrale en gedecentraliseerde diensten van de Staat.

- L'article 2, paragraphe 3, de l'arrêté royal du 27 juin 1994 réglant la composition et le fonctionnement de la Commission d'accès aux documents administratifs dispose que, sur présentation du collège des secrétaires généraux, deux membres sont nommés, parmi les fonctionnaires de rang 15 ou de rang plus élevé des services centralisés ou décentralisés de l'État.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'staat als bestuursdocumenten' ->

Date index: 2023-10-02
w