Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Buitenschoolse vorming
Experimentele school
Hoger sociaal-pedagogisch onderwijs
Middelbaar sociaal-pedagogisch onderwijs
Nieuwe pedagogie
Open school
Pedagogisch experiment
Pedagogisch hoger onderwijs
Pedagogisch onderzoek
Pedagogisch-medisch-sociaal instituut
Pedagogische vernieuwing
Pilootschool
Sociaal beleid
Sociaal luik
Sociaal plan
Sociaal-agogisch onderwijs
Sociaal-economisch aspect
Sociaal-economische omstandigheden
Sociaal-economische situatie
Sociaal-economische structuur
Sociaal-pedagogisch onderwijs
Sociale planning

Vertaling van "sociaal en pedagogisch " (Nederlands → Frans) :

TERMINOLOGIE
sociaal-agogisch onderwijs | sociaal-pedagogisch onderwijs

enseignement socio-pédagogique


pedagogisch-medisch-sociaal instituut

institut médico-socio-pédagogique


Hoger sociaal-pedagogisch onderwijs

enseignement socio-pédagogique supérieur


middelbaar sociaal-pedagogisch onderwijs

(deuxième cycle de l'enseignement sécondaire socio-pédagogique | enseignement sécondaire socio-pédagogique deuxième cycle


nieuwe pedagogie [ buitenschoolse vorming | experimentele school | open school | pedagogische vernieuwing | pedagogisch experiment | pedagogisch onderzoek | pilootschool ]

pédagogie nouvelle [ école expérimentale | école ouverte | école parallèle | école pilote | expérience pédagogique | innovation pédagogique | recherche pédagogique ]


sociaal beleid [ sociaal luik | sociaal plan | sociale planning ]

politique sociale [ planification sociale | plan social ]


sociaal-economische omstandigheden [ sociaal-economisch aspect | sociaal-economische situatie | sociaal-economische structuur ]

condition socio-économique [ aspect socio-économique | situation socio-économique | structure socio-économique ]


pedagogische strategieën gebruiken om creatief engagement aan te moedigen | pedagogische strategieën gebruiken om creatief engagement te bevorderen

appliquer des stratégies pédagogiques pour faciliter l'engagement créatif


pedagogisch hoger onderwijs

enseignement supérieur pédagogique


Fonds voor medische, sociale en pedagogische zorg voor gehandicapten

Fonds de soins médico-socio-pédagogiques pour handicapés
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Art. 4. Het Centrum voor Volwassenenonderwijs - Vormingsleergang voor Sociaal en Pedagogisch Werk - Kortrijk, Sint-Amandsplein 15, in 8500 Kortrijk, verkrijgt onderwijsbevoegdheid in de vestigingsplaats Kortrijk voor het studiegebied Huishoudhulp.

Art. 4. Het Centrum voor Volwassenenonderwijs - Vormingsleergang voor Sociaal en Pedagogisch Werk - Kortrijk, Sint-Amandsplein 15, à 8500 Kortrijk, obtient la compétence d'enseignement dans l'implantation de Kortrijk pour la discipline « Huishoudhulp ».


Art. 7. Het Centrum voor Volwassenenonderwijs - Vormingsleergangen voor Sociaal en Pedagogisch Werk - Mol, Baron van Eetveldeplein 3, bus 1, in 2400 Mol, verkrijgt onderwijsbevoegdheid voor de volgende opleidingen secundair volwassenenonderwijs: 1° Huishoudhulp; 2° Latijns Schrift richtgraad 1; 3° Interculturele Medewerker.

Art. 7. Le "Centrum voor Volwassenenonderwijs - Vormingsleergangen voor Sociaal en Pedagogisch Werk - Mol", Baron van Eetveldeplein 3, bus 1, à 2400 Mol, obtient compétence d'enseignement pour les formations de l'enseignement secondaire des adultes suivantes : 1° « Huishoudhulp » ; 2° « Latijns Schrift Richtgraad 1 » ; 3° « Interculturele Medewerker ».


De doelstelling van deze actie is het versterken van het pedagogisch, sociaal-economisch en technologisch onderzoek op het gebied van eLearning en het gebruik van IC-technologieën in onderwijs en beroepsopleiding.

Cette action vise à renforcer la recherche tant pédagogique, socio-économique que technologique dans le champ du eLearning et de l'utilisation des TICs dans l'éducation et la formation professionnelle.


II. COMPETENTIES Er wordt verwacht dat U : o over een sterke expertise beschikt in training en ontwikkeling, competentiemanagement en kennisbeheer; o beschikt over een grondige kennis van didactische en pedagogische principes; o basisnoties hebt van de gerechtelijke organisatie en de rechtsdomeinen; o basisnoties hebt van interactionele processen als informatie verstrekken, dienstverlenen, adviseren, oordelen en bemiddelen; o basisnotities hebt van bestuurlijk-organisatorische, sociaal-communicatieve en/of technisch-justitiële co ...[+++]

II. COMPETENCES Il est attendu que vous : o disposiez d'une expertise solide en matière de formation et de développement, gestion des compétences et gestion des connaissances; o disposiez d'une connaissance approfondie des principes didactiques et pédagogiques; o ayez une connaissance de base de la structure et du fonctionnement de l'organisation judiciaire; o ayez une connaissance de base des processus d'interaction tel que la transmission d'informations, la prestation de services, le conseil, l'opinion et la négociation; o ayez une connaissance de base des compétences administratives et organisationnelles, des compétences socio-co ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Toelaatbaarheidsvereisten : 1. Vereiste diploma's op de uiterste inschrijvingsdatum : een diploma van het sociaal, het paramedisch of van het pedagogisch hoger onderwijs van het korte type ofwel van een diploma van het hoger onderwijs van één cyclus behaald in het studiegebied sociaal-agogisch werk, in het studiegebied gezondheidszorg of in het studiegebied onderwijs.

Conditions d'admissibilité : 1. Diplômes requis à la date limite d'inscription : un diplôme de l'enseignement supérieur social, paramédical ou pédagogique de type court délivré dans le domaine du travail social-agogique, dans le domaine des soins de santé ou dans le domaine de l'enseignement.


Dit onthaalstelsel bevat minstens: 1° een onderhoud met het inrichtingshoofd; 2° een bezoek van de lokalen; 3° de mededeling van de arbeidsuren; 4° de terbeschikkingstelling en de toelichting van het inrichtingsproject, het pedagogisch en opvoedend project, het arbeidsreglement, de referentiesystemen en programma's die gelden, waarvoor het personeelslid aangesteld werd; 5° een kennismaking met het opvoedend team; 6° voor het personeelslid dat tijdelijk aangewezen of verworven wordt voor meer dan één week voor de eerste keer in de inrichting, de aanwijzing door het inrichtingshoofd in het door de Franse Gemeenschap georganiseerd onde ...[+++]

Ce dispositif d'accueil comprend au minimum: 1° un entretien avec le chef d'établissement ; 2° une visite des locaux ; 3° la communication des horaires de travail ; 4° la mise à disposition et l'explication du projet d'établissement, du projet pédagogique et éducatif, du règlement de travail, des référentiels et programmes de cours en vigueur, pour lesquels le membre du personnel est désigné ; 5° une présentation à l'équipe éducative ; 6° pour le membre du personnel désigné ou engagé à titre temporaire pour plus d'une semaine pour la première fois dans l'établissement, la désignation par le chef d'établissement dans l'enseignement o ...[+++]


Toelaatbaarheidsvereisten : 1. Vereiste diploma's op de uiterste inschrijvingsdatum : Een diploma van het sociaal, het paramedisch of van het pedagogisch hoger onderwijs van het korte type ofwel van een diploma van het hoger onderwijs van één cyclus behaald in het studiegebied sociaal-agogisch werk, in het studiegebied gezondheidszorg of in het studiegebied Onderwijs.

Conditions d'admissibilité : 1. Diplômes requis à la date limite d'inscription : Un diplôme de l'enseignement supérieur social, paramédical ou pédagogique de type court délivré dans le domaine du travail social-agogique, dans le domaine des soins de santé ou dans le domaine de l'enseignement.


Bijlage II. 1 Opleidingen op paramedisch en sociaal-pedagogisch gebied. De duur van de opleiding in Bijlage C van Richtlijn 92/51/EG wordt als volgt gewijzigd:

À l’annexe II, point 1 («Domaine paramédical et socio-pédagogique»), la durée des formations visées à l’annexe C de la directive 92/51/CEE est modifiée comme suit:


vii) onderzoek, experimenten en evaluatie van de pedagogische, sociaal-economische en technologische dimensies van nieuwe ICT-mediumbenaderingen, en van de geschiktheid daarvan voor de behoeften van de gebruikers in het kader van de communautaire programma's te intensiveren; het resultaat van dit onderzoek actief te verspreiden om de overdracht naar de onderwijs- en opleidingsstelsels en de professionele uitgevers en aanbieders te vergemakkelijken.

vii) à intensifier, dans le cadre des programmes communautaires, la recherche, l'expérimentation et l'évaluation en ce qui concerne les dimensions pédagogique, socio-économique et technologique des nouvelles approches faisant appel aux TIC et leur adaptation aux besoins des utilisateurs; à diffuser activement les résultats de cette recherche en vue d'en favoriser la prise en compte dans les systèmes d'éducation et de formation, ainsi que par les éditeurs et les fournisseurs.


en begeleidende maatregelen (verlening van diensten en zorgvoorzieningen voor zorgafhankelijken, bevordering van sociaal-pedagogische begeleidingsmaatregelen, bewustmakings- en voorlichtingscampagnes).

et les mesures d'accompagnement (fourniture de services et d'équipements de prise en charge de personnes dépendantes, promotion des mesures d'accompagnement socio-pédagogiques, campagnes de sensibilisation et d'information).


w