Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advertentie
Antropofobie
Bedrieglijke reclame
Commerciële reclame
Excessieve uitingen van nationalisme
Extreem nationalisme
Leugenachtige reclame
Mediacampagne opzetten
Mediastrategie ontwikkelen
Misleidende reclame
Neventerm
Ongeoorloofde reclame
Publiciteit
Reclame
Reclame maken voor de galerie
Reclame maken voor de kunstgalerij
Reclame maken voor de publicatie van nieuwe boeken
Reclame maken voor de verschijning van nieuwe boeken
Reclameactie
Reclamecampagne
Sluikreclame
Sociale angst
Sociale neurose
Strategie ontwikkelen voor aanwezigheid in de media
Uitwerking van reclame

Traduction de «reclame-uitingen » (Néerlandais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
reclame [ advertentie | commerciële reclame | publiciteit | reclameactie | reclamecampagne ]

publicité [ campagne publicitaire | information publicitaire | publicité commerciale | réclame ]


misleidende reclame [ ongeoorloofde reclame | sluikreclame ]

publicité abusive [ publicité déloyale | publicité mensongère ]


Omschrijving: Angst voor kritische beoordeling door anderen die leidt tot vermijding van sociale situaties. Ernstiger sociale-fobieën gaan doorgaans gepaard met weinig zelfwaardering en angst voor kritiek. Zij kunnen worden gepresenteerd als klachten over blozen, trillende handen, misselijkheid of aandrang tot plassen, terwijl de patiënt er soms van overtuigd is dat een van deze secundaire uitingen van zijn angst het primaire probleem is. De symptomen kunnen de intensiteit aannemen van paniekaanvallen. | Neventerm: | antropofobie | sociale angst | sociale neurose

Définition: Crainte d'être dévisagé par d'autres personnes, entraînant un évitement des situations d'interaction sociale. Les phobies sociales envahissantes s'accompagnent habituellement d'une perte de l'estime de soi et d'une peur d'être critiqué. Les phobies sociales peuvent se manifester par un rougissement, un tremblement des mains, des nausées ou un besoin urgent d'uriner, le patient étant parfois convaincu que l'une ou l'autre de ces manifestations secondaires constitue le problème primaire. Les symptômes peuvent évoluer vers des attaques de panique. | Anthropophobie Névrose sociale


strategie ontwikkelen om te bepalen in welke uitingen geschikt zijn voor welke media om de doelgroep te bereiken | strategie ontwikkelen voor aanwezigheid in de media | mediacampagne opzetten | mediastrategie ontwikkelen

élaborer une stratégie médias


verspreiding van cultuurgoederen en het uitdragen van culturele uitingen

diffusion des biens et services culturels


excessieve uitingen van nationalisme | extreem nationalisme

nationalisme exacerbé


reclame maken voor de galerie | reclame maken voor de kunstgalerij

faire de publicité pour une galerie




bedrieglijke reclame | leugenachtige reclame

publicité mensongère


reclame maken voor de publicatie van nieuwe boeken | reclame maken voor de verschijning van nieuwe boeken

annoncer la sortie de nouveaux livres
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Reclame-uitingen op de verpakking van e-sigaretten zijn niet toegestaan, en grensoverschrijdende reclame voor en promotie van e-sigaretten is verboden.

Les éléments promotionnels ne sont pas autorisés sur l’emballage des cigarettes électroniques et la publicité et la promotion transfrontalières des cigarettes électroniques sont interdites.


Reclame-uitingen (behalve in mondelinge vorm)

Informations publicitaires (excepté sous forme orale)


1. Beleggingsondernemingen zorgen ervoor dat alle informatie, met inbegrip van reclame-uitingen, die zij tot niet-professionele of professionele cliënten of tot potentiële niet-professionele of professionele cliënten richten, dan wel zodanig verspreiden dat ze waarschijnlijk door deze cliënten wordt ontvangen, aan de voorwaarden van de leden 2 tot en met 8 voldoet.

1. Les entreprises d'investissement veillent à ce que toutes les informations, y compris publicitaires, qu'elles adressent à des clients de détail ou professionnels existants ou potentiels, ou qu'elles diffusent de telle sorte qu'elle parviendra probablement à de tels destinataires, remplissent les conditions énoncées aux paragraphes 2 à 8.


Reclame-uitingen zijn duidelijk als zodanig herkenbaar.

Les informations publicitaires sont clairement identifiables en tant que telles.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
3. Alle door de beleggingsonderneming aan cliënten of potentiële cliënten verstrekte informatie, met inbegrip van reclame-uitingen, is correct, duidelijk en niet misleidend.

3. Toutes les informations, y compris publicitaires, adressées par l’entreprise d’investissement à des clients ou à des clients potentiels, sont correctes, claires et non trompeuses.


Er bestaan nog steeds verschillen in de nationale voorschriften voor de etikettering van tabaksproducten, met name inzake het gebruik van gecombineerde gezondheidswaarschuwingen bestaande uit een afbeelding en een tekst, informatie over diensten die helpen om te stoppen met roken, en reclame-uitingen in en op verpakkingseenheden.

Des disparités subsistent entre les dispositions nationales sur l’étiquetage des produits du tabac, notamment en ce qui concerne l’utilisation d’avertissements sanitaires combinés, constitués d’une image et d’un message, des informations sur les services d’aide au sevrage tabagique et des éléments promotionnels à l’intérieur et à l’extérieur des unités de conditionnement.


3. Reclame-uitingen moeten duidelijk als zodanig herkenbaar zijn.

3. Les communications à caractère promotionnel sont clairement reconnaissables en tant que telles.


3. Reclame-uitingen moeten duidelijk als zodanig herkenbaar zijn.

3. Les communications à caractère promotionnel sont clairement reconnaissables en tant que telles.


3. Reclame-uitingen moeten duidelijk als zodanig herkenbaar zijn.

3. Les communications à caractère promotionnel sont clairement reconnaissables en tant que telles.


In zijn resolutie van 11 februari 1992 steunde het Europees Parlement het idee van een totaal verbod op reclame voor tabaksproducten en versterkte het het voorstel van de Commissie middels de opname van sponsoring in de definitie van reclame en de verklaring dat verkoopautomaten niet als verkooppunten van tabak mogen worden beschouwd en dat het gebruik van deze automaten voor reclame-uitingen derhalve moet worden verboden.

Dans sa résolution du 11 février 1992, le Parlement approuvait l'idée d'une interdiction totale de la publicité pour le tabac et renforçait la proposition de la Commission en incluant le parrainage dans la définition de la publicité et en précisant que les distributeurs automatiques ne pouvaient être considérés comme des lieux de vente et que donc leur utilisation comme support publicitaire devait être interdite.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'reclame-uitingen' ->

Date index: 2021-12-04
w