Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advertentie
Als misdrijf omschreven feit
Arbeidsovereenkomst voor een duidelijk omschreven werk
Bedrieglijke reclame
Commerciële reclame
Directe reclame
Duidelijk omschreven werk
Leugenachtige reclame
Misleidende reclame
Ongeoorloofde reclame
Publiciteit
Rechtstreekse reclame
Reclame
Reclame maken voor de galerie
Reclame maken voor de kunstgalerij
Reclameactie
Reclamecampagne
Sluikreclame
Uitwerking van reclame

Vertaling van "reclame als omschreven " (Nederlands → Frans) :

TERMINOLOGIE
reclame [ advertentie | commerciële reclame | publiciteit | reclameactie | reclamecampagne ]

publicité [ campagne publicitaire | information publicitaire | publicité commerciale | réclame ]


misleidende reclame [ ongeoorloofde reclame | sluikreclame ]

publicité abusive [ publicité déloyale | publicité mensongère ]


als misdrijf omschreven feit

fait qualifié d'infraction




Centrum voor voorlopige plaatsing van minderjarigen die een als misdrijf omschreven feit hebben gepleegd

Centre de placement provisoire de mineurs ayant commis un fait qualifié infraction


rechtstreekse reclame | directe reclame [Abbr.]

publicité directe


bedrieglijke reclame | leugenachtige reclame

publicité mensongère




reclame maken voor de galerie | reclame maken voor de kunstgalerij

faire de publicité pour une galerie


arbeidsovereenkomst voor een duidelijk omschreven werk

contrat de travail conclu pour un travail nettement défini
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Misleidende en vergelijkende reclame wordt omschreven in artikel 2, 2º en 3º.

L'information trompeuse et comparative est définie à l'article 2, 2º et 3º.


Misleidende en vergelijkende reclame wordt omschreven in artikel 2, 2º en 3º.

L'information trompeuse et comparative est définie à l'article 2, 2º et 3º.


Misleidende en vergelijkende reclame wordt omschreven in artikel 2, 10º en 11º.

L'information trompeuse et comparative est définie à l'article 2, 10º et 11º.


Misleidende en vergelijkende reclame wordt omschreven in artikel 2, 2º en 3º.

L'information trompeuse et comparative est définie à l'article 2, 2º et 3º.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Misleidende en vergelijkende reclame wordt omschreven in artikel 2, 2º en 3º.

L'information trompeuse et comparative est définie à l'article 2, 2º et 3º.


7. herhaalt dat het aandeel aan reclame en telewinkelspots niet meer mag bedragen dan 12 minuten per uur; maakt zich echter zorgen dat in sommige lidstaten de 12-minutenbeperking regelmatig wordt geschonden; benadrukt dat toezicht moet worden gehouden op commerciële formaten die zijn gecreëerd om deze beperking te omzeilen, vooral sluikreclame, die verwarrend kan zijn voor de consument; benadrukt dat kinder- en jongerenprogramma's geen schadelijke reclame mogen bevatten, zoals omschreven in artikel 9 van Richtlijn 2010/13/EU; beve ...[+++]

7. fait remarquer que les spots de publicité télévisée et les spots de téléachat ne doivent pas dépasser 12 minutes par heure; s'inquiète toutefois du fait que cette limitation est régulièrement enfreinte dans certains États membres; insiste sur la nécessité de contrôler les formats commerciaux réalisés afin d'encadrer cette restriction, en particulier la publicité clandestine qui est susceptible d'induire le consommateur en erreur; appelle à une interdiction de la publicité préjudicielle, telle que décrite à l'article 9 de la directive 2010/13/UE, pendant les émissions destinées aux enfants et à la jeunesse; ...[+++]


41. benadrukt dat co- en zelfregulerende initiatieven, in het bijzonder op het gebied van reclame die zich richt op minderjarigen, vooral tegen de achtergrond van de nieuwe strategie van de Commissie ter bevordering van maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO), dat wordt omschreven als „de verantwoordelijkheid van bedrijven voor hun maatschappelijke impact op de maatschappij”, winst bieden ten opzichte van de vroegere situatie omdat dankzij deze initiatieven adequater gereageerd kan worden op ontwikkelingen in de snel veranderende ...[+++]

41. souligne que des initiatives d'autorégulation ou de corégulation, notamment en matière de publicité ciblant les mineurs, en particulier dans le contexte de la nouvelle stratégie de la Commission sur la responsabilité sociale des entreprises (RSE), qu'elle définit comme «la responsabilité des entreprises vis-à-vis des effets qu'elles exercent sur la société», représentent une avancée par rapport à la situation antérieure, car elles offrent un moyen de réagir plus promptement aux évolutions que connaît le monde des médias en rapide mutation;


58. benadrukt voorts dat kinder- en jongerenprogramma's geen schadelijke reclame mogen bevatten, zoals omschreven in artikel 9 van de richtlijn audiovisuele mediadiensten; beveelt aan de optimale werkmethoden op dit vlak van bepaalde landen te bestuderen als basis voor toekomstige hervormingen van het wetgevingskader;

58. appelle, en outre, à une interdiction de la publicité préjudicielle, telle que décrite à l'article 9 de la directive SMA, pendant les émissions destinées aux enfants et aux jeunes; recommande que les «bonnes pratiques» de certains pays en la matière fassent l'objet d'une analyse afin de servir de base pour de futures réformes du cadre législatif;


58. benadrukt voorts dat kinder- en jongerenprogramma's geen schadelijke reclame mogen bevatten, zoals omschreven in artikel 9 van de richtlijn audiovisuele mediadiensten; beveelt aan de optimale werkmethoden op dit vlak van bepaalde landen te bestuderen als basis voor toekomstige hervormingen van het wetgevingskader;

58. appelle, en outre, à une interdiction de la publicité préjudicielle, telle que décrite à l'article 9 de la directive SMA, pendant les émissions destinées aux enfants et aux jeunes; recommande que les "bonnes pratiques" de certains pays en la matière fassent l'objet d'une analyse afin de servir de base pour de futures réformes du cadre législatif;


41. benadrukt dat co- en zelfregulerende initiatieven, in het bijzonder op het gebied van reclame die zich richt op minderjarigen, vooral tegen de achtergrond van de nieuwe strategie van de Commissie ter bevordering van maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO), dat wordt omschreven als "de verantwoordelijkheid van bedrijven voor hun maatschappelijke impact op de maatschappij", winst bieden ten opzichte van de vroegere situatie omdat dankzij deze initiatieven adequater gereageerd kan worden op ontwikkelingen in de snel veranderende ...[+++]

41. souligne que des initiatives d'autorégulation ou de corégulation, notamment en matière de publicité ciblant les mineurs, en particulier dans le contexte de la nouvelle stratégie de la Commission sur la responsabilité sociale des entreprises (RSE), qu'elle définit comme "la responsabilité des entreprises vis-à-vis des effets qu'elles exercent sur la société", représentent une avancée par rapport à la situation antérieure, car elles offrent un moyen de réagir plus promptement aux évolutions que connaît le monde des médias en rapide mutation;




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'reclame als omschreven' ->

Date index: 2024-12-05
w