Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advertentie
Advertentiemanager
Bijkomend voordeel
Chef publiciteit
Commerciële reclame
Directeur publiciteit
Individuele publiciteit
Niet-gerechtvaardigd voordeel
Onrechtmatig voordeel
Onverschuldigd voordeel
Persoonlijke publiciteit
Publiciteit
Publiciteitsmanager
Reclame
Reclameactie
Reclamecampagne
Reclamewet toepassen
Reclamewetgeving toepassen
Voordeel in natura
Wetgeving inzake publiciteit toepassen
Zorgen voor publiciteit voor evenementen

Vertaling van "publiciteit voordeel " (Nederlands → Frans) :

TERMINOLOGIE
niet-gerechtvaardigd voordeel | onrechtmatig voordeel | onverschuldigd voordeel

avantage indu


directeur publiciteit | publiciteitsmanager | advertentiemanager | chef publiciteit

directeur de publicité | directrice de la publicité | cheffe de publicité | directeur de la publicité/directrice de la publicité


bijkomend voordeel [ voordeel in natura ]

avantage accessoire [ avantage en nature ]






gevolg van de faillietverklaring dat afhangt van publiciteit

effet de la faillite dépendant d'une mesure de publicité


gevolg van de faillietverklaring,los van enigerlei publiciteit

effet de la faillite indépendamment de toute publicité


reclamewet toepassen | reclamewetgeving toepassen | wetgeving inzake publiciteit toepassen

appliquer un code de la publicité


zorgen voor publiciteit voor evenementen

gérer la publicité d'un évènement


reclame [ advertentie | commerciële reclame | publiciteit | reclameactie | reclamecampagne ]

publicité [ campagne publicitaire | information publicitaire | publicité commerciale | réclame ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Krachtens artikel 195 van het voornoemde wetboek is de belasting voor aanplakking verschuldigd door, enerzijds de persoon van wie de plakbrief uitgaat, namelijk degene aan wie de reclame of de publiciteit voordeel moet bijbrengen en, anderzijds, door de ondernemer van aanplakking, namelijk de publiciteitsagentschappen, en, meer algemeen, al degenen die zich, voor rekening van derden, bezighouden met het plaatsen en het onderhouden van affiches.

En vertu de l'article 195 du code précité, la taxe d'affichage est due, d'une part, par la personne de laquelle émane l'affiche, à savoir celle à laquelle la réclame ou la publicité doit profiter et, d'autre part, par l'entrepreneur d'affichage, à savoir l'agence de publicité et, plus généralement, tous ceux qui, pour compte de tiers, s'occupent habituellement du placement et de l'entretien des affiches.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'publiciteit voordeel' ->

Date index: 2024-01-14
w