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Vertaling van "project ontsluiting gent-sint-pieters " (Nederlands → Frans) :

Investeringssubsidies aan de lokale overheden en aan het Fietsfonds ter ondersteuning van het fiets- en doortochtenbeleid en schoolomgevingen van het Vlaamse Gewest en daaraan verbonden kosten voor onteigeningen, aankopen in der minne, specifieke studies en voor de cofinanciering van het voetpadenprogramma in de regio Antwerpen, het project ontsluiting Gent Sint-Pieters, van fietsprojecten uit het Limburgplan en van overdracht van wegen

Subventions d'investissement aux autorités locales et au « Fietsfonds » (Fonds de bicyclettes) à l'appui de la politique concernant la bicyclette et le passage et les environs de l'école dans la Région flamande et les frais d'expropriations, d'acquisitions à l'amiable et d'études particulières y relatives et pour le cofinancement du programme des sentiers dans la région d'Anvers et du projet de l'accessibilité de la gare « Gent St.Pieters », de projets pour cyclistes provenant du « Limburgplan » et de transfert des routes


De Panne - Landen om 05u52; 2. De Panne (richting Landen) - Gent Sint-Pieters - Schaarbeek om 05u52; 3. De Panne - Landen om 06u52; 4. De Panne (richting Landen) - Gent Sint-Pieters - Schaarbeek om 06u52; 5. De Panne - Gent Sint-Pieters - Welkenraedt om 07u25; 6. De Panne - Landen om 07u52; 7. De Panne (richting Landen) - Gent Sint-Pieters - Eupen om 07u52; 8. Brussel Centraal (richting Poperinge) - Gent Sint-Pieters - De Panne om 16u08; 9. Brussel Centraal - De Panne om 16u38; 10. Brussel Centraal - Gent Sint-Pieters - De Panne om 17u08; 11. Brussel Centraal - De Panne om 17u39; 12. Brussel Centraal (richting Oostende) - Gent ...[+++]

La Panne - Landen; départ à 05u52; 2. La Panne (direction Landen) - Gand Saint-Pierre - Schaerbeek; départ à 05h52; 3. La Panne - Landen; départ à 06h52; 4. La Panne (direction Landen) - Gand Saint-Pierre - Schaerbeek; départ à 06h52; 5. La Panne - Gand Saint-Pierre - Welkenraedt; départ à 07h25; 6. La Panne - Landen; départ à 07h52; 7. La Panne - Gand Saint-Pierre - Welkenraedt; départ à 07h25; 8. Bruxelles-Central (direction Poperinge) - Gand Saint-Pierre - La Panne; départ à 16h08; 9. Bruxelles-Central - La Panne; ...[+++]


Investeringssubsidies aan de lokale overheden en aan het Fietsfonds ter ondersteuning van het fiets- en doortochtenbeleid en schoolomgevingen van het Vlaamse Gewest er daaraan verbonden kosten voor onteigeningen, aankopen in der minne, specifieke studies en voor de cofinanciering van het voetpadenprogramma in de regio Antwerpen, het project ontsluiting Gent-Sint-Pieters, van fietsprojecten uit het Limburgplan en van overdracht van wegen

Subventions d'investissement aux autorités locales et au « Fietsfonds » (Fonds de bicyclettes) à l'appui de la politique concernant la bicyclette et le passage et les environs de l'école dans la Région flamande et les frais d'expropriations, d'acquisitions à l'amiable et d'études particulières y relatives et pour le cofinancement du programme des sentiers dans la région d'Anvers et du projet de l'accessibilité de la gare « Gent- Sint-Pieters », de projets pour cyclistes provenant du « Limburgplan » et de transfert des routes


1. Hoeveel procent van de treinen hadden vertraging tussen Brussel en De Panne tijdens de ochtend- en avondspits in de periode van januari 2015 tot maart 2015 op volgende spoorlijnen, graag opgesplitst per maand: a) De Panne - Landen om 05u52 b) De Panne (richting Landen) - Gent Sint-Pieters - Schaarbeek om 05u52 c) De Panne - Landen om 06u52 d) De Panne (richting Landen) - Gent Sint-Pieters - Schaarbeek om 06u52 e) De Panne - Gent Sint-Pieters - Welkenraedt om 07u25 f) De Panne - Landen om 07u52 g) De Panne (richting Landen) - Gent Sint-Pieters - Eupen o ...[+++]

1. Quel était le pourcentage des trains de la ligne Bruxelles-La Panne qui accusaient un retard à l'heure de pointe du matin et du soir, au cours de la période entre janvier 2015 et mars 2015, sur les lignes suivantes avec, si possible, une ventilation par mois : a) La Panne - Landen; départ à 05u52 b) La Panne (direction Landen) - Gand Saint-Pierre - Schaerbeek; départ à 05h52 c) La Panne - Landen; départ à 06h52 d) La Panne (direction Landen) - Gand Saint-Pierre - Schaerbeek; départ à 06h52 e) La Panne - Gand Saint-Pierre - Welkenraedt; départ à 07h25 f) La Panne - Landen; départ à 07h52 g) La Panne (direction Landen) - Gand Sain ...[+++]


De actiegroep "SOS station Gentbrugge" organiseerde in november en december 2014 een petitie onder pendelaars en buurtbewoners en zamelde 1 412 handtekeningen in rond de volgende eisen: - de IC-trein van Gent-Sint-Pieters naar Antwerpen-Centraal moet blijven stoppen in Gentbrugge; - er moet een vlotte verbinding zijn met de stations Gent-Sint-Pieters en Gent-Dampoort; - het station Gentbrugge krijgt een opfrisbeurt en wordt een volwaardig derde station in het Gentse.

Le groupe d'action "SOS station Gentbrugge" a lancé, en novembre et en décembre 2014, une pétition dans ce sens parmi les navetteurs et les riverains, laquelle a recueilli 1 412 signatures autour des revendications suivantes: - maintenir l'arrêt à Gentbrugge du train IC Gand-Saint-Pierre - Anvers-Central; - garantir une liaison rapide avec les gares de Gand-Saint-Pierre et de Gand-Dampoort; - rénover la gare de Gentbrugge pour en faire une troisième gare à part entière de la région gantoise.


Investeringssubsidies aan de lokale overheden en aan het Fietsfonds ter ondersteuning van het fiets- en doortochtenbeleid en schoolomgevingen van het Vlaams Gewest er daaraan verbonden kosten voor onteigeningen, aankopen in der minne, specifieke studies en voor de cofinanciering van het voetpadenprogramma in de regio Antwerpen, het project ontsluiting Gent Sint-Pieters, van fietsprojecten uit het Limburgplan en van overdracht van wegen

Subventions d'investissement aux autorités locales et au « Fietsfonds » à l'appui de la politique concernant la bicyclette et le passage et les environs de l'école dans la Région flamande et les frais d'expropriations, d'acquisitions à l'amiable et d'études particulières y relatives et pour le cofinancement du programme des sentiers dans la région d'Antwerpen et du projet de l'accessibilité de la gare « Gent St.Pieters », de projets pour cyclistes provenant du « Limburgplan » et de transfert des routes


De huidige treindienst houdt rekening met de werken die gepland zijn op de lijn 59 Gent-Sint-Pieters - Antwerpen, de lijn 50 Gent-Sint-Pieters - Aalst en de werken in Gent-Sint-Pieters.

L'actuel service des trains tient compte des travaux qui sont prévus sur la ligne 59 Gand-Saint-Pierre - Anvers et sur la ligne 50 Gand-Saint-Pierre - Alost, ainsi que des travaux à Gand-Saint-Pierre.


1. a) Werd de beslissing om de dienstregelingen van de rechtstreekse lijn tussen Gent-Dampoort en Brussel en van de eerstvolgende verbinding via Gent-Sint-Pieters aan te passen, genomen op basis van een vraag van de pendelaars? b) Indien niet, wat is de motivatie van de NMBS om, ondanks de beslissing tot behoud van de rechtstreekse lijn tussen Gent-Dampoort en Brussel, het tijdstip van vertrek van deze lijn alsook de eerstvolgende onrechtstreekse lijn aan te passen? 2. Laat de NMBS ruimte voor wijzigingen in de dienstregeling? 3. Zal de toegenomen druk op het station Gent-Sint-Pieters geëvalueerd worden en indien de evaluatie negatief is ...[+++]

1. a) La décision de modifier les horaires de la liaison directe Gand-Dampoort - Bruxelles et de la relation suivante via Gand-Saint-Pierre a-t-elle été prise à la demande des navetteurs? b) Dans la négative, pour quelle raison la SNCB a-t-elle modifié l'heure de départ de ce train ainsi que du train indirect suivant en dépit de la décision de maintenir la liaison directe Gand-Dampoort - Bruxelles?


Investeringssubsidies aan de lokale overheden ter ondersteuning van het fiets- en doortochtenbeleid en schoolomgevingen van het Vlaamse Gewest en daaraan verbonden kosten voor onteigeningen, aankopen in der minne, specifieke studies en voor de cofinanciering van het voetpadenprogramma in de regio Antwerpen en het project ontsluiting station Gent Sint-Pieters, van fietsprojecten uit het Limburgplan en overdracht van wegen

Subventions d'investissement aux autorités locales à l'appui de la politique concernant la bicyclette et le passage et les environs de l'école dans la Région flamande et les frais d'expropriations, d'acquisitions à l'amiable et d'études particulières y relatives et pour le cofinancement du programme des sentiers dans la région d'Anvers et du projet de l'accessibilité de la gare « Gent St.Pieters », de projets pour cyclistes provenant du « Limburgplan » (plan pour le Limbourg) et de transfert des routes


Investeringssubsidies aan de lokale overheden ter ondersteuning van het fiets- en doortochtenbeleid en schoolomgevingen van het Vlaamse Gewest en daaraan verbonden kosten voor onteigeningen, aankopen in der minne, specifieke studies en voor de cofinanciering van het voetpadenprogramma in de regio Antwerpen en het project ontsluiting station Gent-Sint-Pieters, van fietsprojecten uit het Limburgplan en overdracht van wegen

Subventions d'investissement aux autorités locales à l'appui de la politique concernant la bicyclette et le passage et les environs de l'école dans la Région flamande et les frais d'expropriations, d'acquisitions à l'amiable et d'études particulières y relatives et pour le cofinancement du programme des sentiers dans la région d'Anvers et du projet de l'accessibilité de la gare « Gent- Sint.Pieters », de projets pour cyclistes provenant du « Limburgplan » (plan pour le Limbourg) et de transfert des routes




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Date index: 2024-12-26
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