Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Bedrijfskaart
Dieren africhten voor professionele doeleinden
Dieren opleiden voor professionele doeleinden
Dieren trainen voor professionele doeleinden
Professionele herinschakeling
Professionele kredietkaart
Professionele thuiszorg
Professionele verantwoordelijkheid
Professionele verpleegkundige
Socio-professionele integratie

Vertaling van "professionele reclamemakers " (Nederlands → Frans) :

TERMINOLOGIE
dieren africhten voor professionele doeleinden | dieren opleiden voor professionele doeleinden | dieren trainen voor professionele doeleinden

dresser des animaux à des fins professionnelles


voorwaarden voor professionele beoefening van gezondheidspsychologie | voorwaarden voor professionele uitoefening van gezondheidspsychologie

conditions pour la pratique professionnelle de la psychologie de la santé


diëtetische professionele kwaliteit van zorg garanderen | diëtetische professionele kwaliteit van zorg identificeren

définir la qualité professionnelle de soins diététiques






socio-professionele integratie

intégration socio-professionnelle


professionele herinschakeling

réinsertion professionnelle


normen voor de professionele uitoefening van interne audit (nom féminin pluriel)

normes professionnelles d'audit interne


Bedrijfskaart | Professionele kredietkaart

carte d'entreprise


professionele verantwoordelijkheid

responsabilité professionnelle
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Overwegende dat de doelstelling erin bestaat te komen tot een werkzame synergie tussen de professionele reclamemakers en de consumenten.

Considérant que l'enjeu est de favoriser l'émergence d'une véritable synergie entre les professionnels de la publicité et les consommateurs.


Overwegende dat de doelstelling erin bestaat te komen tot een werkzame synergie tussen de professionele reclamemakers en de consumenten.

Considérant que l'enjeu est de favoriser l'émergence d'une véritable synergie entre les professionnels de la publicité et les consommateurs.


w