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Beleid van de lokale overheid
Beleid van de plaatselijke overheid
Centrale overheid
Digitale overheid
Door de overheid gefinancierde programma’s beheren
E-administratie
E-overheid
Elektronisch bestuur
Elektronische overheid
Federale overheid
M.
Mevr.
Mevrouw
Mw.
Online overheid
Openbaar-particulier partnerschap
PPS
Partnerschap overheid — particuliere sector
Publiek-particulier partnerschap
Publiek-private samenwerking
Vakspecialisten bij de overheid

Traduction de «overheid 1° mevr » (Néerlandais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Mevrouw | M. [Abbr.] | Mevr. [Abbr.] | Mw. [Abbr.]

Madame | Mad. [Abbr.] | Mme [Abbr.]


digitale overheid | elektronisch bestuur | elektronische overheid | e-overheid

administration en ligne | e-gouvernement | gouvernement électronique


elektronische overheid [ e-administratie | e-overheid | online overheid ]

administration électronique [ administration en ligne | e-administration | e-gouvernement ]


centrale overheid [ federale overheid ]

administration centrale [ administration fédérale ]


publiek-private samenwerking [ openbaar-particulier partnerschap | partnerschap overheid — particuliere sector | PPS | publiek-particulier partnerschap ]

partenariat public-privé [ PPP ]


beleid van de lokale overheid | beleid van de plaatselijke overheid

politique des administrations locales


Vakspecialisten bij de overheid

Professions intermédiaires de l’application de la loi et assimilées


Vakspecialisten bij de overheid, niet elders geclassificeerd

Professions intermédiaires de l’application de la loi et assimilées non classées ailleurs


door de overheid gefinancierde programma’s beheren

gérer des programmes de financement public
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Als vertegenwoordigers van de federale overheid : 1° Mevr. Isabelle Peereman 2° Mevr. Marjan Maes 3° Mevr. Liesbet Sommen 4° de heer David Leisterh 5° de heer Frank Dewael 6° Mevr. Christine Lhoste voor de Minister van Zelfstandigen 7° de heer Hugues Vlemincq voor de Minister van Pensioenen 8° Mevr. Florence Delogne voor de Minister van Pensioenen.

En tant que représentants de l'autorité fédérale : 1° Mme Isabelle Peereman 2° Mme Marjan Maes 3° Mme Liesbet Sommen 4° M. David Leisterh 5° M. Frank Dewael 6° Mme Christine Lhoste pour le Ministre des Indépendants 7° M. Hugues Vlemincq pour le Ministre des Pensions 8° Mme Florence Delogne pour le Ministre des Pensions.


- M. Dirk VANDERPOORTEN, secretaris generaal van de departement "werk en sociale economie" bij de Vlaamse overheid, wordt aangesteld als voorzitter van het Beheerscomité van het Fonds Sociale Maribel voor de Overheidssector, ter vervanging van Mevr. Sarah SCAILLET, wiens mandaat hij beëindigd.

- M. Dirk VANDERPOORTEN, secrétaire général du département « emploi et économie sociale » auprès de l'Administration flamande, est nommé en qualité de président du Comité de Gestion du Fonds Maribel social du Secteur public, en remplacement de Mme Sarah SCAILLET, dont il achèvera le mandat.


Bij hetzelfde besluit, wordt mevr. van SLOTEN Fabienne, benoemd in de hoedanigheid van werkend lid bij genoemde raad, als vertegenwoordigster van de overheid, voorgedragen door de Minister van Sociale Zaken en Volksgezondheid, met de instemming van de Minister van Begroting.

Par le même arrêté, Mme van SLOTEN Fabienne, est nommée en qualité de membre effectif audit Conseil, au titre de représentante de l'autorité, désignée par le Ministre des Affaires sociales et de la Santé publique, avec l'accord du Ministre du Budget.


1° Gelet op het feit dat Mevr. Myriam PARYS beschikt over een expertise inzake overheidsmanagement, gezien haar opleiding in het openbaar ambt en haar beroepservaring als wetenschappelijk medewerkster bij het « Instituut van de Overheid » en als secretaris van de Raad van Bestuur van Jobpunt Vlaanderen;

1° Vu le fait que Mme Myriam PARYS dispose, compte tenu de sa formation en administration publique et de son expérience professionnelle comme collaboratrice scientifique au sein de « l'Instituut van de Overheid » et comme secrétaire du Conseil d'administration de Jobpunt Vlaanderen, d'une expertise en matière de management public


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5° Gelet op het feit dat Mevr. Myriam PARYS beschikt over een expertise inzake overheidsmanagement, gezien haar opleiding in het openbaar ambt en haar beroepservaring als wetenschappelijk medewerkster bij het Instituut van de Overheid en als secretaresse van de Raad van Bestuur van Jobpunt Vlaanderen;

5° Vu le fait que Mme Myriam PARYS dispose, compte tenu de sa formation en administration publique et de son expérience professionnelle comme collaboratrice scientifique au sein de l' « Instituut van de Overheid » et comme secrétaire du Conseil d'Administration de « Jobpunt Vlaanderen », d'une expertise en matière de management public;


Artikel 1. De volgende personen worden benoemd tot lid van het Comité "Welzijn en Gezondheid" van het "Agence wallonne de la santé, de la protection sociale, du handicap et des familles" : 1° vertegenwoordigers van de beroepsorganisaties van de hulp- en verzorgingssector alsook van de representatieve organisaties van de ziekenhuizen, inrichtingen of hulp- en zorgverleningsdiensten of de beheerders ervan, waaronder minstens één vertegenwoordiger van de sectoren preventie en gezondheidsbevordering: - Mevr. Chantal Leva, Mevr. Marie-Claire Sepulchre, Mevr. Valérie Victoor, de heer Olivier De Stexhe, de heer Pierre Drielsma, de heer Vincent ...[+++]

Article 1. Sont nommés membres du Comité "Bien-être et Santé" de l'Agence wallonne de la santé, de la protection sociale, du handicap et des familles : 1° représentants des organisations professionnelles du secteur de l'aide et des soins ainsi que des organisations représentatives des hôpitaux, établissements, ou services d'aide et de soins ou de leurs gestionnaires dont au moins un représentant des secteurs de la prévention et de la promotion de la santé : - Mme Chantal Leva, Mme Marie-Claire Sepulchre, Mme Valérie Victoor, M. Olivier De Stexhe, M. Pierre Drielsma, M. Vincent Fredericq, M. Luc Herry, M. Brice Many, M. Jean-Marc Rombeau ...[+++]


In artikel 7 van het bovenvermelde besluit van de Regering van de Franse Gemeenschap van 10 maart 2014, worden de volgende wijzigingen aangebracht : Onder de rubriek « Worden aangesteld tot werkend lid en plaatsvervangend lid van de Interzonale Commissie » : - onder punt « 3° Plaatsvervangende leden die de overheid vertegenwoordigen », worden de woorden « 3° Plaatsvervangende leden die de overheid vertegenwoordigen » vervangen door de woorden « 2° Plaatsvervangende leden die de overheid ...[+++]

A l'article 7 de l'arrêté du Gouvernement de la Communauté française du 10 mars 2014 précité, sont apportées les modifications suivantes : Sous la rubrique « Sont désignés en qualité de membres effectifs et suppléants de la Commission interzonale » : - au point « 3° Membres suppléants représentant l'autorité », les mots « 3° Membres suppléants représentant l'autorité » sont remplacés par les mots « 2° Membres suppléants représentant l'autorité »; - au point « 4° Membres effectifs représentant les organisations syndicales », les mots « 4° Membres effectifs représentant les organisations syndicales » sont remplacés par les mots « 3° Membr ...[+++]


In artikel 2 van het bovenvermelde besluit van de Regering van de Franse Gemeenschap van 10 maart 2014, worden de volgende wijzigingen : Onder de rubriek « Worden aangesteld tot werkend lid en plaatsvervangend lid van de Zonale Commissie van Waals-Brabant » : - onder punt « 1° Werkende leden die de overheid vertegenwoordigen », worden de woorden « Mevr. Joëlle MASSART, Interne opvoeder, geschrapt en worden de woorden « de heer André CHARNEUX, Studieprefect » vervangen door de woorden « Mevr. Anne DECATELLE, Bestuurder »; - onder punt ...[+++]

A l'article 2 de l'arrêté du Gouvernement de la Communauté française du 10 mars 2014 précité, sont apportées les modifications suivantes : Sous la rubrique « Sont désignés en qualité de membres effectifs et suppléants de la Commission zonale du Brabant wallon » : - au point « 1° Membres effectifs représentant l'autorité », les mots « Mme Joëlle MASSART, Educatrice interne sont supprimés et les mots « M. André CHARNEUX, Préfet des études » sont remplacés par les mots « Mme Anne DECATELLE, Administratrice »; - au point « 2° Membres suppléants représentant l'autorité », les mots « Mme Françoise GALOUX, Chargée de mission » et les mots « Mm ...[+++]


In artikel 2 van het bovenvermelde besluit van de Regering van de Franse Gemeenschap van 10 maart 2014, worden de volgende wijzigingen aangebracht : Onder de rubriek « Worden aangesteld tot werkend lid en plaatsvervangend lid van de Zonale Commissie van Waals-Brabant » : - onder punt « 1° Werkende leden die de overheid vertegenwoordigen », worden de woorden « Mevr. Françoise GALOUX, Opdrachthouder » en worden de woorden « Mevr. Valérie CARINCI, Studieprefect » geschrapt; - onder punt « 2° Plaatsvervangende leden die de overheid verte ...[+++]

A l'article 2 de l'arrêté du Gouvernement de la Communauté française du 10 mars 2014 précité, sont apportées les modifications suivantes : Sous la rubrique « Sont désignés en qualité de membres effectifs et suppléants de la Commission zonale du Brabant wallon » : - au point « 1° Membres effectifs représentant l'autorité », les mots « Mme Françoise GALOUX, Chargé de mission » et les mots « Mme Valérie CARINCI, Préfète des études » sont supprimés; - au point « 2° Membres suppléants représentant l'autorité », les mots « Mme Joëlle MASSART, Educatrice interne » sont supprimés; - au point « 3° Membres effectifs représentant les organisation ...[+++]


Gelet op het feit dat Mevr. Eva PLATTEAU, via haar huidige functie als Coördinator Vorming en dienstverlening bij het Instituut voor de Overheid, gezien haar titel van Doctor in de Sociale Wetenschappen en haar specialisatie in Personeelsmanagement bij de Overheid, gezien haar ervaring als wetenschappelijk medewerker bij de Cluster HRM, leiderschap & Verandering bij het Instituut voor de Overheid, beschikt over een ruime expertise inzake overheidsmanagement;

Vu le fait que Mme Eva PLATTEAU, de par sa fonction actuelle de Coordinatrice Formation et service auprès de l'Instituut voor de Overheid, vu son titre de Docteur en Sciences Sociales et sa spécialisation en management du personnel pour le secteur public, vu son expérience en tant que collaborateur scientifique auprès du Cluster GRH, leadership & Changement stratégique de l'Instituut voor de Overheid, dispose d'une large expertise en matière de management public;




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'overheid 1° mevr' ->

Date index: 2023-03-01
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