Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
EADI
Softwareontwikkeling plannen
Toezicht houden op softwareontwikkeling
Toezicht houden op softwaretesten
Topholding
Tophoudster
Uiteindelijk gerechtigde
Uiteindelijke concentratie
Uiteindelijke halfwaardetijd
Uiteindelijke halveringstijd
Uiteindelijke houdstermaatschappij
Uiteindelijke moeder
Uiteindelijke moedermaatschappij
Uiteindelijke moederonderneming
Uiteindelijke ontvanger

Vertaling van "opleidingscentra uiteindelijk " (Nederlands → Frans) :

TERMINOLOGIE
uiteindelijke moeder | uiteindelijke moederonderneming

entité mère ultime | entreprise mère ultime | société mère ultime | société tête de groupe


uiteindelijke halfwaardetijd | uiteindelijke halveringstijd

demi-vie terminale


topholding | tophoudster | uiteindelijke houdstermaatschappij | uiteindelijke moedermaatschappij

société mère ultime


EADI [ Europese Associatie van onderzoek- en opleidingscentra voor de ontwikkeling ]

EADI [ Association européenne des instituts de recherche et de formation en matière de développement ]








softwareontwikkeling plannen | toezicht houden op softwaretesten | ontwikkeling van software organiseren plannen en leiden van de eerste planfase tot de uiteindelijke producttest | toezicht houden op softwareontwikkeling

superviser le développement d’un logiciel
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Aangezien de Franstalige provinciale opleidingscentra uiteindelijk niet wilden deelnemen aan het project, boden enkel de Vlaamse middelbare scholen tijdens het schooljaar 2009-2010 deze oriëntatie aan.

Comme les centres provinciaux francophones n'ont finalement pas voulu participer à ce projet, seules des écoles flamandes ont offert cette orientation durant l'année 2009-2010.


Aangezien de Franstalige provinciale opleidingscentra uiteindelijk niet wilden deelnemen aan het project, boden enkel de Vlaamse middelbare scholen vanaf het schooljaar 2009-2010 deze richting aan.

Comme les centres provinciaux francophones n'ont finalement pas voulu participer à ce projet, seules des écoles flamandes ont proposé cette orientation à partir de l'année scolaire 2009-2010.


(f) het kweken van een "esprit de corps" door gezamenlijke opleiding en professionele ontwikkeling is van essentieel belang voor het uiteindelijke doel van de EESA: een kader voor een geïntegreerde diplomatie die de nationale en de Europese diplomatie in zich verenigt; voor de ontwikkeling van een gemeenschappelijke Europese diplomatieke cultuur in de internationale betrekkingen van de EU zijn gezamenlijke opleidingsprogramma's en een gemeenschappelijke diplomatieke studieopzet nodig; de bestaande opleidingsmaatregelen en netwerken voor diplomatieke opleidingscentra zouden op ...[+++]

(f) la constitution d'un "esprit de corps" par la formation commune et le développement professionnel est essentielle pour atteindre l'objectif ultime du SEAE qui est de créer un cadre diplomatique intégré qui rassemble les divers niveaux national et européen de la diplomatie; afin de développer une culture diplomatique européenne commune en ce qui concerne les relations internationales de l'Union, des programmes de formation conjoints et un cursus commun en matière diplomatique seront nécessaires; les mesures de formation existantes et les réseaux de centres de formation diplomatique pourraient utilement être renforcés.


Overigens blijkt ook uit het commentaar van de Commissie op het gemeenschappelijk standpunt dat de beoogde opleiding voorziet in ruim 90% van de theoretische en praktische kennis die nodig is met het oog op de verwerving of opwaardering van het rijbewijs (inclusief eventuele specialisaties) voor het besturen van bedrijfsvoertuigen en vrachtwagens, waardoor de "opleidingscentra" als enige algemeen bevoegde instellingen uiteindelijk in de plaats zouden treden van de "autorijscholen" als zodanig.

D'ailleurs – ainsi qu'il appert également des commentaires de la Commission à la position commune – le type de formation envisagé comprend en fait jusqu'à 90 % de connaissances théoriques et pratiques requises pour l'obtention et l'extension du permis de conduire (et de ses compléments éventuels) aux catégories des véhicules commerciaux et industriels, pour lesquelles les "centres de formation", tels que prévus comme constituant un genre unique, finiraient par se substituer aux "auto-écoles".


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
een breed en actie kwalificatie-offensief ("de Europese jeugd in het digitale tijdperk”) om met name het tekort aan gekwalificeerde arbeidskrachten in Europa te ondervangen; de Commissie dient concrete voorstellen uit te werken, zoals b.v. onderwijs van scholieren aan scholieren of klassenreizen naar IT-opleidingscentra; deze voorstellen dienen bij gebrek aan bevoegdheid op EU-niveau echter vrijblijvend te worden geformuleerd aangezien het onderwijs uiteindelijk een zaak van de lidstaten is;

il s'agit de lancer une vaste campagne en matière de qualification ("La jeunesse européenne à l'heure du numérique”), afin en particulier de faire face à la pénurie de personnel qualifié en Europe; à cet égard, le Parlement européen attend que la Commission élabore des propositions concrètes telles que, notamment, l'enseignement dispensé aux élèves par des élèves, ou des voyages scolaires permettant de visiter des centres de formation en technologies de l'information; l'UE étant dénuée de compétences en ce domaine, ces propositions doivent toutefois revêtir un caractère non contraignant, la politique de formation relevant de la compéte ...[+++]




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'opleidingscentra uiteindelijk' ->

Date index: 2021-08-04
w