Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Busstrook
Coördinator onderhoud van openbaar vervoer
Coördinator onderhoud van trams
Coördinator onderhoud van treinen
Geregeld openbaar vervoer
Netwerk voor openbaar vervoer
Openbaar personenvervoer
Openbaar vervoer
Openbaar vervoer autoriteit
Openbaar vervoer exploitant
Openbaar vervoer strook
Plaatselijk openbaar vervoer
Vrije baan voor het openbaar vervoer

Vertaling van "openbaar vervoer blijft " (Nederlands → Frans) :

TERMINOLOGIE
coördinator onderhoud van openbaar vervoer | coördinator onderhoud van treinen | coördinator onderhoud van openbaar vervoer | coördinator onderhoud van trams

responsable maintenance des véhicules de transport routier


openbaar vervoer autoriteit | openbaar vervoer exploitant

entreprise de transports publics | exploitant


busstrook | openbaar vervoer strook | vrije baan voor het openbaar vervoer

bande réservée aux autobus | couloir réservé aux autobus | site propre




openbaar personenvervoer | plaatselijk openbaar vervoer

trafic voyageurs à courte distance


netwerk voor openbaar vervoer

réseau de transport public




geregeld openbaar vervoer

transport en commun régulier
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
De veiligheid in het openbaar vervoer blijft vanzelfsprekend prioritair.

La sécurité au sein du transport en commun reste évidemment prioritaire.


Zo kan bijvoorbeeld het toepassen van het derdebetalerssyteem bij het gebruik van openbaar vervoer worden aanbevolen, voor zover het wetgevend en reglementair kader dat dit systeem mogelijk maakt, van kracht blijft.

C'est ainsi par exemple que l'application du système du tiers payant en cas d'utilisation des transports en commun, peut être encouragée pour autant que le cadre légal et réglementaire permettant ce système, reste en application.


Voor wat betreft het gebruik van een ander vervoermiddel dan het openbaar vervoer voor een afgelegde afstand die minstens 5 kilometer moet bedragen, blijft de tussenkomst van de werkgever gekoppeld aan de vroegere tabel (vastgesteld in uitvoering van de wet van 27 juli 1962 tot vaststelling van een werkgeversbijdrage in het verlies geleden door de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen ingevolge de uitgifte van abonnementen voor werklieden en bedienden) op basis van het gemiddelde van ...[+++]

En ce qui concerne l'intervention de l'employeur lors de l'utilisation de moyens de transport autres que les transports en commun publics, pour un déplacement atteignant au moins 5 kilomètres, l'intervention de l'employeur reste liée à la grille antérieure (fixée en exécution de la loi du 27 juillet 1962 établissant une intervention des employeurs dans la perte subie par la Société nationale des chemins de fer belges par l'émission d'abonnements pour ouvriers et employés) sur la base de 60 p.c. en moyenne et adaptée annuellement au 1 février aux nouveaux tarifs, tel que défini à l'article 5, § 5 de la convention collective de travail du ...[+++]


Voor wat betreft het gebruik van een ander vervoermiddel dan het openbaar vervoer blijft de tussenkomst van de werkgever gekoppeld aan de vroegere tabel (vastgesteld in uitvoering van de wet van 27 juli 1962 tot vaststelling van een werkgeversbijdrage in het verlies geleden door de NMBS ingevolge de uitgifte van abonnementen voor werklieden en bedienden) op basis van 65 pct. en aangepast op 1 februari van ieder jaar aan de nieuwe tarieven.

En ce qui concerne l'intervention de l'employeur lors de l'utilisation de moyens de transport autres que les transports en commun publics, l'intervention de l'employeur reste liée à la grille antérieure (fixée en exécution de la loi du 27 juillet 1962 établissant une intervention des employeurs dans la perte subie par la SNCB par l'émission d'abonnements pour ouvriers et employés) sur la base de 65 p.c. et adaptée annuellement au 1 février aux nouveaux tarifs.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
De geografische toegankelijkheid van het CODA met het openbaar vervoer of andere vervoermiddelen blijft weinig aantrekkelijk voor een groot aantal kandidaten, en waarschijnlijk nog minder voor gehandicapte personen.

L'accessibilité géographique du CERVA en transport en commun ou autre reste peu attractive pour un grand nombre de candidats, à fortiori probablement encore davantage pour des personnes handicapées.


De opmerking gemaakt door de Raad van State, afdeling Wetgeving, in advies 50.372/AG/4, op 4 juli 2012 gegeven over een voorontwerp van ordonnantie « tot wijziging van de ordonnantie van 22 november 1990 betreffende de organisatie van het openbaar vervoer in het Brusselse Hoofdstedelijk Gewest » blijft hier, mutatis mutandis, onverkort gelden :

L'observation formulée par le Conseil d'État, section de législation, dans l'avis 50.372/AG/4 donné le 4 juillet 2012 sur un avant-projet d'ordonnance « modifiant l'ordonnance du 22 novembre 1990 relative à l'organisation des transports en commun dans la Région de Bruxelles-Capitale » garde, mutatis mutandis, toute sa pertinence en l'espèce:


De geografische toegankelijkheid tot de gebouwen van het CODA gebeurt vooral met het openbaar vervoer en blijft daardoor weinig aantrekkelijk voor een groot aantal kandidaten, en waarschijnlijk nog minder voor gehandicapte personen.

L’accessibilité géographique aux bâtiments du CERVA se fait notamment en transport en commun et reste de ce fait peu attractive pour un grand nombre de candidats, à fortiori probablement encore davantage pour des personnes handicapées.


- De geografische toegankelijkheid van het CODA met het openbaar vervoer of andere vervoersmiddelen blijft weinig aantrekkelijk voor een groot aantal kandidaten, en dat geldt a fortiori waarschijnlijk nog meer voor personen met een handicap.

- l’accessibilité géographique du CERVA en transport en commun ou autre reste peu attractive pour un grand nombre de candidats, et a fortiori probablement encore davantage pour des personnes handicapées ;


Hoewel dichter bebouwde steden beter af zijn met vormen van openbaar vervoer, blijft de beschikbaarheid van grond en publieke acceptatie van de bouw van nieuwe infrastructuur voor openbaar vervoer of andere middelen van vervoer een grote uitdaging.

Alors que les villes plus denses sont mieux desservies par les modes de transport collectifs, l’offre de terrains pour la construction de nouvelles infrastructures ou la création d’autres moyens de transport et l'acceptabilité de ces travaux par le public restera un obstacle majeur.


- Uit een studie van het onderzoeksbureau ACNielsen blijkt dat de Belg ondanks de hoge brandstofprijzen zijn wagen blijft verkiezen boven alternatieven zoals het openbaar vervoer, de fiets of carpoolen.

- Il ressort d'une étude du bureau d'étude ACNielsen qu'en dépit de la forte hausse du prix des carburants, le Belge continue à préférer sa voiture aux transports publics, au vélo ou au covoiturage.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'openbaar vervoer blijft' ->

Date index: 2021-02-21
w