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B2A
Business-to-administratie
Communicatie in de hele organisatie verbeteren
Communicatie tussen de gebruikers en de NSC
Communicatie tussen gebruiker en software onderzoeken
Communicatie tussen partijen bevorderen
Communicatie tussen systemen
Interactie tussen gebruikers en software onderzoeken
Intersysteem-communicatie
Software-interactie analyseren
Software-interactieontwerp

Traduction de «office communicatie tussen » (Néerlandais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
B2A | Business-to-administratie | Elektronische communicatie tussen bedrijven en overheden

entreprise à administration en ligne | EAL


de communicatie tussen verschillende afdelingen optimaliseren | ervoor zorgen dat verschillende afdelingen goed met elkaar samenwerken | communicatie in de hele organisatie verbeteren | samenwerking tussen de verschillende afdelingen waarborgen

assurer la communication et la coopération entre les services | veiller à la communication et à la coopération entre les services | superviser la coopération entre les départements | superviser la coopération entre les services


communicatie tussen de gebruikers en de network specialised centres | communicatie tussen de gebruikers en de NSC

communication abonné-centre spécilisé du réseau


communicatie tussen systemen | intersysteem-communicatie

communications intersystèmes pour OSI


communicatie tussen gebruiker en software onderzoeken | software-interactie analyseren | interactie tussen gebruikers en software onderzoeken | software-interactieontwerp

conception d’un logiciel interactif | création de l’interaction du logiciel | conception de l’interaction du logiciel | mise au point de l’interaction du logiciel


vertrouwelijkheid van de communicatie tussen advocaat en cliënt

confidentialité des communications | secret professionnel


communicatie tussen partijen bevorderen

promouvoir la communication entre des parties


Omschrijving: IQ bij benadering tussen 35 en 49 (bij volwassenen, verstandelijke leeftijd tussen 6 en 9 jaar). Waarschijnlijk leidend tot duidelijke vertraging in de ontwikkeling op kinderleeftijd, maar de meesten kunnen leren een zekere mate van onafhankelijkheid in de eigen verzorging te bereiken en zich adequate communicatie en simpele vaardigheden eigen te maken.

Définition: Q.I. de 35 à 49 (chez les adultes, âge mental de 6 à moins de 9 ans). Aboutira vraisemblablement à d'importants retards de développement dans l'enfance mais beaucoup peuvent acquérir des aptitudes scolaires et un certain degré d'indépendance et les capacités suffisantes pour communiquer. Les adultes auront besoin d'un soutien, de niveaux variés, pour travailler et vivre dans la communauté. | arriération mentale moyenne
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
9. een voldoende integratie van de drie bestuursniveaus, namelijk de Front Office (contacten met de burger), de Middle Office (communicatie tussen verschillende overheidsdiensten) en de Back Office (de verwerking van informatie op intern vlak : bijvoorbeeld het archiveren) wordt bevorderd, wat onder meer de aanpassing inhoudt van de wetgeving op de archivering;

9. que soit développée une intégration suffisante des trois niveaux administratifs, à savoir le Front Office (contacts avec le citoyen), le Middle Office (communication entre différents services publics) et le Back Office (le traitement de l'information au plan interne, par exemple l'archivage), ce qui implique notamment d'adapter la législation sur les archives;


Functievereisten De Adviseur - Communicatie en Veranderingsbeheer bezit de generieke en technische competenties zoals hierna beschreven : - op het vlak van de generieke competenties : o leggen van verbanden tussen verschillende gegevens, genereren van alternatieven en trekken van sluitende conclusies; o proactief stellen van objectieven, nauwgezet uittekenen van actieplannen en daarbij de juiste middelen inschakelen, binnen de beschikbare tijd; o begeleiden van medewerkers in hun groei en gericht feedback geven aan medewerkers over ...[+++]

Exigences de la fonction Le Conseiller - Communication et gestion du changement dispose des compétences génériques et techniques décrites ci-dessous : - sur le plan des compétences génériques : o établir des liens entre diverses données, concevoir des alternatives et tirer des conclusions adéquates; o définir des objectifs de manière proactive, étayer des plans d'action de manière minutieuse et y impliquer les bonnes ressources, dans les délais disponibles; o accompagner les collaborateurs dans leur développement et leur fournir un feed-back orienté vers leur fonctionnement (prestations et développement; o fournir des conseils à ses i ...[+++]


Er zouden twee soorten loopbanen worden gecreëerd, enerzijds een managamentloopbaan op het hoogste niveau, de rangen N, N-1, N-2 en N-3 die in de FOD Financiën overeenstemmen met de voorzitter, de administrateurs-generaal, de verantwoordelijken voor de staffuncties (Begroting, Personeel & Organisatie, ICT, Management Office en Communicatie, Onderzoek en Ontwikkeling), de directeurs-generaal, diensthoofden en gewestelijk directeurs en, anderzijds, een loopbaan expertise van niveau A in de rangen tussen A1 en A6, voor de deskundigen.

À savoir, d'une part une carrière de management identifiée au plus haut niveau par les rangs N, N-1, N-2 et N-3 correspondant au SPF Finances au président, aux administrateurs généraux, aux responsables des fonctions d'encadrement (Budget, Personnel & Organisation, ICT, Management Office et Communication, Études et Recherches) ainsi qu'aux directeurs généraux, chefs de service et directeurs régionaux et, d'autre part, une carrière d'expertise identifiée au niveau A par les rangs allant de A1 à A6 dans le sens croissant de maîtrise de l'expertise.


Er worden meerbepaald passende projecten verwacht op drie specifieke terreinen : de ontwikkeling van elektronische administratieve loketten om de relaties tussen bestuur en gebruikers te verbeteren; toepassingen voor onderlinge samenwerking tussen besturen, met name inzake geïntegreerd databasemanagement en harmonisering van communicatie- en managementprocedures - workflow -; en operationele projecten voor de aanpassing van de back-office functies, noodzakel ...[+++]

En particulier, des projets adéquatement calibrés sont attendus dans trois créneaux : le développement des guichets administratifs électroniques permettant d'améliorer les relations entre l'administration et ses usagers; des applications de coopération interadministrative, notamment en matière de gestion intégrée de banques de données et d'harmonisation des procédures de commuication et de gestion - workflow -; et des projets opérationnels d'adaptation des fonctions de back-office, adaptation rendue nécessaire par la mise en réseau ...[+++]


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Vooral op drie specifieke terreinen worden dus passende projecten verwacht : de totstandbrenging van elektronische administratieve loketten om de relaties tussen bestuur en gebruikers te verbeteren, toepassingen voor onderlinge samenwerking tussen besturen, met name inzake geïntegreerd databasemanagement en harmonisering van communicatie- en managementsprocedures -workflow- en operationele projecten voor de aanpassing van de back-office functies ten gevolg ...[+++]

En particulier, des projets adéquatement calibrés sont attendus dans trois créneaux : le développement des guichets administratifs électroniques permettant d'améliorer les relations entre l'administration et ses usagers, des applications de coopération interadministrative, notamment en matière de gestion intégrée de banques de données et d'harmonisation des procédures de communication et de gestion -workflow-, et des projets opérationnels d'adaptation des fonctions de back-office, adaptation rendue nécessaire par la mise en réseau des ...[+++]


6° de taken die de communicatie, het overleg en de samenwerking tussen de Afdeling Tewerkstelling van het Directoraat-generaal Economie en Tewerkstelling van het Ministerie van het Waalse Gewest en de " Office" mogelijk moeten maken wat betreft de programma's voor de wedertewerkstelling van uitkeringsgerechtigde volledig werklozen of gelijkgestelde personen;

6° les tâches consistant à établir la liaison, la concertation et la collaboration entre la Division de l'Emploi de la Direction générale de l'Economie et de l'Emploi du Ministère de la Région wallonne et l'Office en ce qui concerne les programmes de remise au travail des chômeurs complets indemnisés ou des personnes assimilées;




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'office communicatie tussen' ->

Date index: 2022-08-15
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