Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Autistische stoornis
CSHOB
Centrum voor Studies van het Hoger Onderwijs Beleid
Centrum voor Studies van het Hoger Onderwijsbeleid
Infantiel autisme
Infantiele psychose
Manie met
Manische stupor
Naast de ader
Naaste familie
Neventerm
Onderwijsbeleid
Onderwijsonderzoeker
Onderwijspedagoge
Onderzoeker onderwijsbeleid
Onderzoekster onderwijsbeleid
Paraveneus
Syndroom van Kanner

Vertaling van "naast het onderwijsbeleid " (Nederlands → Frans) :

TERMINOLOGIE
onderwijspedagoge | onderzoeker onderwijsbeleid | onderwijsonderzoeker | onderzoekster onderwijsbeleid

chercheuse en sciences de l’éducation | chercheur en sciences de l’éducation | chercheur en sciences de l’éducation/chercheuse en sciences de l’éducation


paraveneus | naast de ader

paraveineuse (injection-) | injection faite (par erreur) dans les tissus entourant la veine




problemen verband houdend met vermeend seksueel misbruik van kind door iemand binnen naaste kring van verwanten

Difficultés liées à de possibles sévices sexuels infligés à un enfant par une personne de son entourage immédiat


Omschrijving: Een pervasieve ontwikkelingsstoornis die is gedefinieerd door: a) de aanwezigheid van een afwijkende of beperkte ontwikkeling die aan het licht treedt voor het derde levensjaar en b) kenmerkend afwijkend-functioneren op alle drie psychopathologische terreinen: sociale interactie; communicatie; en beperkt, stereotiep zich herhalend gedrag. Naast deze specifieke diagnostische-kenmerken komt vaak een reeks andere niet-specifieke problemen voor, zoals fobieën, slaap- en eetstoornissen, temper tantrums en (tegen zichzelf gerichte) agressie. | Neventerm: | autistische stoornis | infantiel autisme | infantiele psychose | syndroo ...[+++]

Définition: Trouble envahissant du développement caractérisé par: a) un développement anormal ou altéré, manifeste avant l'âge de trois ans, avec b) une perturbation caractéristique du fonctionnement dans chacun des trois domaines psychopathologiques suivants: interactions sociales réciproques, communication, comportement (au caractère restreint, stéréotypé et répétitif). Par ailleurs, le trouble s'accompagne souvent de nombreuses autres manifestations non spécifiques, par exemple des phobies, des perturbations du sommeil et de l'alimentation, des crises de colère et des gestes auto-agressifs. | Autisme | Psychose | de la petite enfance ...[+++]


Omschrijving: Naast het klinische beeld beschreven onder F30.1, zijn er wanen (doorgaans van een grootheidskarakter) of hallucinaties (doorgaans van stemmen die zich direct tot de betrokkene richten) of zijn de opwinding, overmatige motorische activiteit en gedachtenvlucht zo extreem dat de betrokkene onbegrijpelijk is of ontoegankelijk voor normale communicatie. | Neventerm: | manie met | psychotische symptomen in overeenstemming met de stemming (stemmingscongruent) | manie met | psychotische symptomen niet in overeenstemming met de ...[+++]

Définition: Présence, associée au tableau clinique décrit en F30.1, d'idées délirantes (habituellement de grandeur) ou d'hallucinations (habituellement à type de voix parlant directement au sujet), ou d'une agitation, d'une activité motrice excessive et d'une fuite des idées d'une gravité telle que le sujet devient incompréhensible ou hors d'état de communiquer normalement. | Manie avec symptômes psychotiques:congruents à l'humeur | non congruents à l'humeur | Stupeur maniaque




degenen die voor het onderwijsbeleid verantwoordelijk zijn

responsables des politiques de l'éducation


onderwijsbeleid

politique de l'éducation [ éducation nationale ]


Centrum voor Studies van het Hoger Onderwijs Beleid | Centrum voor Studies van het Hoger Onderwijsbeleid | CSHOB [Abbr.]

Centre d'études sur la politique de l'enseignement supérieur
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Naast het onderwijsbeleid dat hoogwaardige schoolstelsels bevordert, gaat het bij deze beleidssectoren hoofdzakelijk om sociaal beleid, ondersteunende voorzieningen, werkgelegenheids-, jeugd-, gezins- en integratiebeleid.

En plus des politiques d'éducation visant à favoriser des systèmes scolaires de grande qualité, il s'agit principalement des politiques sociales, des services d'appui et des politiques concernant l'emploi, la jeunesse, la famille et l'intégration.


Naast het onderwijsbeleid dat hoogwaardige schoolstelsels bevordert, gaat het bij deze beleidssectoren hoofdzakelijk om sociaal beleid, ondersteunende voorzieningen, werkgelegenheids-, jeugd-, gezins- en integratiebeleid.

En plus des politiques d'éducation visant à favoriser des systèmes scolaires de grande qualité, il s'agit principalement des politiques sociales, des services d'appui et des politiques concernant l'emploi, la jeunesse, la famille et l'intégration.


- Gezien de huidige economische en financiële crisis en de uitdagingen op lange termijn waarmee de Europese samenlevingen worden geconfronteerd, is voor het werkgelegenheidsbeleid, naast het economisch, sociaal en onderwijsbeleid en andere beleidsvormen, een zeer belangrijke rol weggelegd.

- Étant donné la crise économique et financière actuelle et les défis auxquels les sociétés européennes sont confrontées dans le long terme, la politique de l'emploi a un rôle très important à jouer à côté des politiques économique, sociale, éducative et autres.


Naast het ontwikkelen van gerichte activeringsprogramma's geven veel NAP's/int. ook hoge prioriteit aan hun opleidings- en onderwijsbeleid met extra nadruk op levenslang leren en ervoor zorgend dat kwetsbare groepen betere toegang tot deze voorziening (Oostenrijk, Duitsland, Ierland, Italië, Luxemburg, Portugal, Zweden) en betere toegang tot het leerlingwezen krijgen, zoals Luxemburg bijvoorbeeld een leerlingwezen voor volwassenen voorstelde.

Parallèlement au développement de programmes d'activation précis, de nombreux PAN/incl accordent une attention particulière à leurs programmes de formation et d'éducation, avec un accent majeur sur l'apprentissage tout au long de la vie et sur la volonté de donner aux groupes vulnérables un meilleur accès à ces services (Autriche, Allemagne, Irlande, Italie, Luxembourg, Portugal, Suède) et aux apprentissages (le Luxembourg propose des apprentissages aux adultes).




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'naast het onderwijsbeleid' ->

Date index: 2021-11-30
w