Elke vorm van audiovisuele commerciële communicatie voor sigaretten en andere tabakspr
oducten moet worden verboden, met inbegrip van indirecte vormen van audiovisuele commerciële communicatie waarin het tabaksproduct niet rechtstreeks wordt genoemd, maar getracht wordt het verbod op audiovisuele commerciële communicatie voor sigaretten en andere tabaksproducten te ontduiken door het gebruik van merknamen, symbolen of andere kenmerken van tabaksproducten of van bedrijven wier alom bekende of voornaamste activiteiten de produ
ctie of verkoop van ...[+++]dergelijke producten behelzen.Il y a lieu d’interdire toute communication commerciale audiovisuelle pour les cigarettes et les autres produits du t
abac, y compris les formes indirectes de communication commerciale audiovisuelle qui, san
s faire directement mention du produit, essaient de tourner l’interdiction de communication commerciale audiovisuelle pour les cigarettes et les autres produits du tabac en utilisant des noms de marque, des symboles ou d’autres traits distinctifs de produits de tab
ac ou d’entreprises dont ...[+++] les activités connues ou principales comprennent la production ou la vente de tels produits.