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Mediacampagne opzetten
Mediastrategie ontwikkelen
Strategie ontwikkelen voor aanwezigheid in de media

Traduction de «media en reclame-uitingen » (Néerlandais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
strategie ontwikkelen om te bepalen in welke uitingen geschikt zijn voor welke media om de doelgroep te bereiken | strategie ontwikkelen voor aanwezigheid in de media | mediacampagne opzetten | mediastrategie ontwikkelen

élaborer une stratégie médias
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Reclame-uitingen op de verpakking van e-sigaretten zijn niet toegestaan, en grensoverschrijdende reclame voor en promotie van e-sigaretten is verboden.

Les éléments promotionnels ne sont pas autorisés sur l’emballage des cigarettes électroniques et la publicité et la promotion transfrontalières des cigarettes électroniques sont interdites.


1. Beleggingsondernemingen zorgen ervoor dat alle informatie, met inbegrip van reclame-uitingen, die zij tot niet-professionele of professionele cliënten of tot potentiële niet-professionele of professionele cliënten richten, dan wel zodanig verspreiden dat ze waarschijnlijk door deze cliënten wordt ontvangen, aan de voorwaarden van de leden 2 tot en met 8 voldoet.

1. Les entreprises d'investissement veillent à ce que toutes les informations, y compris publicitaires, qu'elles adressent à des clients de détail ou professionnels existants ou potentiels, ou qu'elles diffusent de telle sorte qu'elle parviendra probablement à de tels destinataires, remplissent les conditions énoncées aux paragraphes 2 à 8.


Reclame-uitingen (behalve in mondelinge vorm)

Informations publicitaires (excepté sous forme orale)


De afdeling bedoeld in dit besluit vervangt de afdelingen « Bachelor in de reclame - optie ruimte-inrichting » (code 660100S38D1) en « Bachelor in de reclame - optie hedendaagse media » (code 660101S38D1).

La section visée par le présent arrêté remplace les sections de « Bachelier en publicité - option : agencement de l'espace » (code : 660100S38D1) et « Bachelier en publicité - option : médias contemporains » (code : 660101S38D1).


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§2. De studenten die geldig ingeschreven zijn, voor de jaren 2015 - 2016 en 2016 - 2017, voor de onderwijseenheden van de afdelingen « Bachelor in de reclame - optie ruimte-inrichting » (code 660100S38D1) en « Bachelor in de reclame - optie hedendaagse media » (code 660101S38D1) blijven geldig ingeschreven voor de onderwijseenheden die goedgekeurd worden met toepassing van artikel 1, eerste lid en die voortvloeien uit de omvorming met toepassing van artikel 3.

§ 2 Les étudiants valablement inscrits, pour les années 2015/2016 et 2016/2017, dans les unités d'enseignement des sections de « Bachelier en publicité - option : agencement de l'espace » (code : 660100S38D1) et « Bachelier en publicité - option : médias contemporains » (code : 660101S38D1) restent valablement inscrits dans les unités d'enseignement approuvées en application de l'article 1, alinéa 1 et qui résultent de la transformation visée à l'article 3.


Art. 5. Tot 31 augustus 2016 kunnen de instellingen voor onderwijs voor sociale promotie het bekwaamheidsbewijs bepaald in de pedagogische dossiers van de afdelingen « Bachelor in de reclame - optie ruimte-inrichting » (code 660100S38D1) en « Bachelor in de reclame - optie hedendaagse media » (code 660101S38D1) uitreiken.

Art. 5. Jusqu'au 31 août 2016, les établissements d'enseignement de promotion sociale pourront délivrer les titres prévus des dossiers pédagogiques des sections de « Bachelier en publicité - option : agencement de l'espace » (code : 660100S38D1) et « Bachelier en publicité - option : médias contemporains » (code : 660101S38D1).


De Vlaamse overheid kan in haar eigen communicatiekanalen of media wel ruimte laten voor betalende reclame van private bedrijven, merken of personen, voor zover die reclame duidelijk wordt onderscheiden van de communicatie van de overheid zelf.

L'Autorité flamande peut toutefois prévoir des marges dans ses propres médias ou médias de communication en faveur de publicités payantes d'entreprises, de marques ou de personnes privées, pour autant que ces publicités soient clairement distinctes de la communication de l'autorité elle-même.


aan de staatssecretaris voor Armoedebestrijding, Gelijke Kansen, Personen met een beperking, en Wetenschapsbeleid, belast met Grote Steden, toegevoegd aan de Minister van Financiën Beeld van de vrouw in de media - Aanwezigheid van seksistische stereotypen - Aanpak - Samenwerking tussen de Gemeenschappen - Seksistische reclame - Jury voor Ethische Praktijken - Zorra-prijs - Eventuele herinvoering massamedia commerciële media ethiek discriminatie op grond van geslacht audiovisuele industrie reclame vrouw

à la secrétaire d'État à la Lutte contre la pauvreté, à l'Égalité des chances, aux Personnes handicapées, et à la Politique scientifique, chargée des Grandes Villes, adjointe au Ministre des Finances Image de la femme dans les médias - Présence de stéréotypes sexistes - Lutte - Collaboration entre les Communautés - Publicités à caractère sexiste - Jury d'éthique publicitaire (JEP) - Plaintes - Prix Zorra - Renaissance éventuelle moyen de communication de masse média commercial éthique discrimination sexuelle industrie de l'audiovisuel publicité femme


3. Reclame-uitingen moeten duidelijk als zodanig herkenbaar zijn.

3. Les communications à caractère promotionnel sont clairement reconnaissables en tant que telles.


3. Reclame-uitingen moeten duidelijk als zodanig herkenbaar zijn.

3. Les communications à caractère promotionnel sont clairement reconnaissables en tant que telles.




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Date index: 2021-06-16
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