Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com

Vertaling van "laten strategische keuzes " (Nederlands → Frans) :

O als allerlaatste referentiepersoon, adviseren, overleggen, en formuleren van aanbevelingen, om de verantwoordelijke van de Administratie GO toe te laten strategische keuzes te bepalen en bij te sturen.

O conseiller, concevoir, proposer, formuler des recommandations, en tant que référence ultime afin de permettre au responsable de l'Administration GE de déterminer ses choix stratégiques.


De Adviseur-generaal - Managementondersteuning werkt onder leiding van de Administrateur P. Opdrachten en taken De Adviseur-generaal - Managementondersteuning heeft, onder andere, de volgende opdrachten en taken : meewerken aan de strategische analyse, objectieven bepalen voor de dienst Managementondersteuning; concreet uit te voeren acties plannen binnen een gegeven tijdsbestek, verantwoordelijkheid en uitvoering verdelen tussen medewerkers en het geheel vertalen naar duidelijke opdrachten; de resultaten van de operationele diensten P analyseren aan de hand van beheersinstrumenten MPM, regelmatige en gerichte feedback geven aan de Administrateur P, alsook de noden van de operationele diensten vastleggen i.v.m. reglementering en werkmetho ...[+++]

Le Conseiller général - Soutien au management travaille sous l'autorité de l'Administrateur P. Missions et tâches Le Conseiller général Soutien au management a, entre autres, les missions et tâches suivantes : participer à l'analyse stratégique, déterminer les objectifs du service Soutien au management; planifier les actions concrètes à mettre en oeuvre dans un délai donné, en répartir la responsabilité et l'exécution entre ses collaborateurs et traduire l'ensemble dans des directives claires; analyser les résultats des services opérationnels de l'Administration P via les outils de gestion MPM, assurer le feed-back régulier et ponctuel ...[+++]


Opdrachten en taken De Adviseur-generaal - Managementondersteuning heeft, onder andere, de volgende opdrachten en taken : meewerken aan de strategische analyse, objectieven bepalen voor de dienst Managementondersteuning; concreet uit te voeren acties plannen binnen een gegeven tijdsbestek, verantwoordelijkheid en uitvoering verdelen tussen medewerkers en het geheel vertalen naar duidelijke opdrachten; de resultaten van de operationele diensten KMO analyseren aan de hand van beheersinstrumenten MPM, regelmatige en gerichte feedback geven aan de Administrateur KMO, alsook de noden van de operationele diensten vastleggen i.v.m. reglementering en werkmethodes; informatie- overleg- en coördinatievergaderingen organiseren met de directeurs van ...[+++]

Missions et tâches Le Conseiller général - Soutien au management a, entre autres, les missions et tâches suivantes : participer à l'analyse stratégique, déterminer les objectifs du service Soutien au management; planifier les actions concrètes à mettre en oeuvre dans un délai donné, en répartir la responsabilité et l'exécution entre ses collaborateurs et traduire l'ensemble dans des directives claires; analyser les résultats des services opérationnels de l'Administration PME via les outils de gestion MPM, assurer le feed-back régulier et ponctuel auprès de l'Administrateur PME ainsi que déterminer les besoins des services opérationnels ...[+++]


Opdrachten en taken De Adviseur-generaal - Managementondersteuning heeft, onder andere, de volgende opdrachten en taken : meewerken aan de strategische analyse, objectieven bepalen voor de dienst Managementondersteuning; concreet uit te voeren acties plannen binnen een gegeven tijdsbestek, verantwoordelijkheid en uitvoering verdelen tussen medewerkers en het geheel vertalen naar duidelijke opdrachten; de resultaten van de operationele diensten analyseren aan de hand van beheersinstrumenten MPM, regelmatige en gerichte feedback geven aan de Administrateur, alsook de noden van de operationele diensten vastleggen i.v.m. reglementering en werkmethodes; informatie- overleg- en coördinatievergaderingen organiseren met de directeurs van de cent ...[+++]

Missions et tâches Le Conseiller général - Soutien au management a, entre autres, les missions et tâches suivantes : participer à l'analyse stratégique, déterminer les objectifs du service Soutien au management; planifier les actions concrètes à mettre en oeuvre dans un délai donné, en répartir la responsabilité et l'exécution entre ses collaborateurs et traduire l'ensemble dans des directives claires; analyser les résultats des services opérationnels via les outils de gestion MPM, assurer le feed-back régulier et ponctuel auprès d'un Administrateur ainsi que déterminer les besoins des services opérationnels en matière de réglementatio ...[+++]


De samenwerking van de FOD Financiën met de betrokken externe entiteiten op Belgisch niveau (Justitie, FOD Economie, de CFI, ...) en op internationaal niveau (CDGEFID, OESO, FAFT, ...) worden beoogd alsook de interne coördinatie binnen de FOD Financiën (enig contactpunt " UNA VIA" , minnelijke schikking, fiscale paradijzen en anti-witwascel); Contacten leggen, overleggen en netwerken uitbouwen met directe medewerkers, andere diensten van de FOD Financiën, andere organisaties bevoegd inzake fraudebestrijding en buitenlandse collega's; Erop toezien dat de bevoegde diensten van de FOD Financiën de doelstellingen en richtlijnen naleven op het vlak van de samenwerking in het kader van de strijd tegen de fiscale fraude, inzonderheid door de gep ...[+++]

Sont visées la coopération du SPF Finances avec les entités extérieures concernées au niveau belge (Justice, le SPF Economie, la CTIF, ...) et international (OCDEFO, OCDE, GAFI, ...) ainsi que la coordination interne au sein du SPF Finances (point de contact unique " UNA VIA" , transaction pénale, paradis fiscaux et cellule anti-blanchiment); Nouer des contacts, se concerter et construire des réseaux avec ses collaborateurs directs, d'autres services du SPF Finances, d'autres organisations compétentes en matière de lutte contre la fraude et des collègues étrangers; Veiller au respect par les services compétents du SPF Finances des objectifs et directives applicables en matière de coopération dans le cadre de la lutte contre la fraude fisc ...[+++]


Opdrachten en taken De Adviseur-generaal - Procesbeheerder heeft, onder andere, de volgende taken en opdrachten : een visie ontwikkelen voor het operationele of centrale overlegplatform van de AAFisc, deze aansturen, organiseren en beheren vanuit een menselijk, technisch en administratief oogpunt en de medewerkers ondersteunen teneinde de toegewezen doelstellingen succesvol te realiseren, dat wil zeggen doeltreffend, efficiënt en consistent door een kwaliteitsvolle rapportering te garanderen; als allerlaatste referentiepersoon, adviseren, ontwerpen, voorstellen, overleggen, formuleren van aanbevelingen, van raadgevingen, van voorstellen in zijn expertisedomein teneinde aan de verantwoordelijken van de AAFisc en aan de process own ...[+++]

Missions et tâches Le Conseiller général - Gestionnaire de processus a, principalement, les missions et tâches suivantes : donner une vision à la plateforme de concertation opérationnelle ou centrale de l'AGFisc, la diriger, l'organiser, la gérer d'un point de vue humain, technique et administratif et soutenir les collaborateurs afin de réaliser les objectifs assignés en toute maîtrise, c'est-à-dire de manière efficace et efficiente et conforme, en assurant un rapportage de qualité; conseiller, concevoir, proposer, discuter, formuler des recommandations, conseils, propositions dans la gestion des processus en tant que référence ultime afin de permettre aux responsables de l'AGFisc et au Process owner de déterminer leurs choix ...[+++]


24. beklemtoont dat steun, herkapitalisering en financiële garanties van de kant van de lidstaten voor bedrijven in problemen altijd gekoppeld moeten zijn aan een groter overheidsaandeel in het besluitvormingsproces binnen en de toekomstige winsten van deze ondernemingen, en aangewend moeten worden voor het beïnvloeden van hun investeringsstrategieën; is van oordeel dat de lidstaten maatregelen moeten nemen voor het vergroten van de economische democratie en het aanpassen van wijze waarop ondernemingen worden geleid, teneinde de positie van werknemers, vakbonden en consumenten te verbeteren, en in de strategische keuzes van ondernem ...[+++]

24. souligne qu'à chaque fois que des États membres fournissent des aides, une recapitalisation et des garanties financières pour les entreprises en difficultés, cela doit se traduire en conséquence par une augmentation des droits de vote accordés aux pouvoirs publics et de leur part des bénéfices futurs, et qu'il convient de faire valoir cette participation pour influencer les stratégies d'investissement des entreprises; souligne que les États membres doivent mettre des mesures en œuvre afin d'améliorer la démocratie économique, mod ...[+++]


6. wijst erop dat de EU en de lidstaten mechanismen moeten toepassen voor een gerichte en democratisch gecontroleerde sturing door de overheid van de middelen van het nieuwe herstelplan in de richting van de economische sectoren die het zwaarst door de crisis zijn getroffen, van nieuwe duurzame industrieën en diensten en van achtergestelde regio's; hamert op het belang van de actieve betrokkenheid en participatie van de mensen die door deze investeringen worden geraakt; beklemtoont dat steun, herkapitalisatie en garanties van de lidstaten voor bedrijven in nood altijd gekoppeld moeten zijn aan een groter aandeel in de besluitvorming binnen en de winsten van deze ondernemingen, en aangewend moeten worden voor het beïnvloeden van hun invest ...[+++]

6. souligne qu'il convient que l'Union européenne et les États membres mettent en œuvre des mécanismes permettant aux pouvoirs publics d'orienter démocratiquement et de façon ciblée les investissements disponibles au titre du nouveau plan de relance sur les secteurs de l'économie qui sont les plus touchés par la crise, sur les industries et les services durables émergents et sur les régions défavorisées; insiste sur l'association et la participation actives des parties concernés par ces investissements; souligne qu'à chaque fois que des États membres fournissent des aides, une recapitalisation et des garanties financières pour les entreprises en difficultés, cela doit se traduire en conséquence par une augmentation des droits de vote acco ...[+++]


11. vindt dat de EU en de lidstaten mechanismen moeten implementeren voor een gerichte en democratisch gecontroleerde sturing door de overheid van de middelen van het nieuwe herstelplan in de richting van de economische sectoren die het zwaarst door de crisis zijn getroffen, van nieuwe duurzame industrieën en diensten, en van achtergestelde regio's; hamert op het belang van betrokkenheid bij en participatie in deze investeringen door de betrokkenen; beklemtoont dat steun, herfinanciering en garanties van de kant van de lidstaten voor bedrijven in problemen altijd gekoppeld moeten zijn aan een groter aandeel in het besluitvormingsproces binnen en de winsten van deze ondernemingen, en aangewend moeten worden voor het beïnvloeden van hun inv ...[+++]

11. souligne qu'il convient que l'Union européenne et les États membres mettent en œuvre des mécanismes permettant aux pouvoirs publics d'orienter démocratiquement et de façon ciblée les investissements disponibles au titre du nouveau plan de relance sur les secteurs de l'économie qui sont les plus touchés par la crise, sur les industries et les services durables émergents et sur les régions défavorisées; insiste sur l'association et la participation actives des parties concernés par ces investissements; souligne qu'à chaque fois que des États membres fournissent des aides, une recapitalisation et des garanties financières pour les entreprises en difficultés, cela doit se traduire en conséquence par une augmentation des droits de vote acc ...[+++]


D. is van mening dat de Amerikaanse regering de kans heeft haar unilaterale opstelling en haar agressieve benadering van de voorbije jaren achter zich te laten door middel van het herdefiniëren van de strategische keuzes die de stabiliteit van sommige regio's van de wereld en de veiligheid van haar traditionele bondgenoten bedreigen,

D. considérant que la nouvelle administration américaine a l'opportunité de mettre un terme à l'attitude unilatérale et à l'approche agressive adoptée ces dernières années en recourant à des options stratégiques qui menacent la stabilité de certaines régions du monde et compromettent la sécurité de ses alliés traditionnels,




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'laten strategische keuzes' ->

Date index: 2024-05-03
w