Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
boekhoudkundige inventaris
formele inventaris
Actuele inventaris
Daadwerkelijke inventaris
Feitelijke inventaris
Gedetailleerde inventaris van een collectie opstellen
Inventaris
Inventaris van armaturen maken
Inventaris van armaturen opstellen
Inventaris van de veestapel
Inventaris van onderdelen bijhouden
Inventaris van wisselstukken bijhouden
Landbouwtelling
Moesten bevatten
Werk van inventaris

Vertaling van "inventaris moesten " (Nederlands → Frans) :

TERMINOLOGIE
actuele inventaris | feitelijke inventaris

inventaire physique


gedetailleerde inventaris van een collectie opstellen | gedetailleerde inventaris van een collectie samenstellen

établir un inventaire détaillé d'une collection


inventaris van onderdelen bijhouden | inventaris van wisselstukken bijhouden

tenir à jour un inventaire de pièces


inventaris van armaturen maken | inventaris van armaturen opstellen

dresser un état des lieux


actuele inventaris | daadwerkelijke inventaris

stock physique


(1) boekhoudkundige inventaris | (2) formele inventaris

stock comptable




Commissie voor de inventaris van het vermogen van de Staat

Commission pour l'inventaire du patrimoine de l'Etat




landbouwtelling [ inventaris van de veestapel ]

recensement agricole [ enquête sur le cheptel | recensement du cheptel ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Waar ze vóór deze aanpassingen met de inventaris moesten klaar zijn op 1 januari van het jaar van de go-live, wordt nu vereist dat ze de overgang plannen tussen de datum van de go-live en 31 december 2012, met de bedoeling een volledige jaarrekening te kunnen publiceren over het jaar 2012.

Alors qu’avant les adaptations précitées, ils devaient avoir finalisé l’inventaire au 1janvier de l’année du go-live, ils doivent désormais prévoir la transition entre la date du go-live et le 31 décembre 2012, l’objectif étant de pouvoir publier un compte annuel complet concernant l’année 2012.


In het kader van de wijzigingen van de wet van 2013 hebben de prezones vanaf 1 januari 2014 de volgende mogelijkheden gekregen: - de prezones die reeds klaar zijn, kunnen hulpverleningszones worden; - de prezones kunnen personeel in dienst nemen; - de hulpverleningszones kunnen partnerschapsovereenkomsten sluiten met andere hulpverleningszones, maar ook met de operationele eenheden van de Civiele Bescherming, de politiezones, de provincies, enz. Om de overgang naar hulpverleningszone mogelijk te maken tegen 2015, moesten de gemeenten in 2014 een reeks maatregelen aannemen, waarvan de belangrijkste zijn: a) gemeentelijke dotatie: inschr ...[+++]

Dans le cadre des modifications de la loi de 2013, les possibilités suivantes ont été accordées, à partir du 1er janvier 2014, aux prézones : - les prézones qui sont déjà prêtes peuvent devenir des zones de secours ; - les prézones peuvent recruter du personnel ; - les zones de secours peuvent conclure des contrats de partenariat avec d'autres zones de secours, mais également avec les unités opérationnelles de la Protection civile, les zones de police, les provinces, etc. Afin de permettre le passage en zone de secours dès 2015, les communes ont été soumises à l'obligation d'adopter en 2014 une série de mesures ; les plus importantes étant : a) dotation communale : inscription de la dotation communale dans les budgets communaux lors de l ...[+++]


Artikel 14, § 3, 4°, van het voorontwerp van ordonnantie bepaalde dat de gemeentelijke parkeeractieplannen « een inventaris [moesten bevatten] van de infrastructuurwerken die nodig zijn voor de uitvoering van het actieplan alsook de vaststelling van een tijdschema voor de realisatie van deze werken en een raming van de kosten en de wijze van financiering ervan ».

L'article 14, § 3, 4°, de l'avant-projet d'ordonnance prévoyait que les plans d'action communaux de stationnement devaient comprendre « l'inventaire des travaux d'infrastructure nécessaires à l'exécution du plan d'action ainsi que la fixation d'un calendrier pour la réalisation de ces travaux et l'estimation du coût ainsi que leur mode de financement ».


Volgens een omzendbrief van het Instituut voor veterinaire keuring (IVK) van 29 juli 1999 moesten de personeelsleden van het IVK de inventaris van de bedrijven controleren op correctheid en volledigheid en ze desgevallend goedkeuren.

Selon une circulaire de l'Institut d'expertise vétérinaire (IEV) du 29 juillet 1999, les membres du personnel de l'IEV étaient chargés de contrôler l'exactitude et la complétude des inventaires des entreprises et, le cas échéant, de les approuver.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
1. De eerste vraag valt onder de bevoegdheid van de minister van Tewerkstelling en Arbeid (Vraag nr. 337 van 22 april 1997.) 2. a) Overeenkomstig het koninklijk besluit van 22 juli 1991 en het ministerieel besluit van 22 december 1993 moesten alle werkgevers vóór 1 januari 1995 een inventaris opmaken «van alle asbest en asbesthoudende materialen die aanwezig zijn in alle gedeelten van gebouwen (met inbegrip van eventuele gemeenschappelijke delen), machines, installaties, beschermingsmiddelen en andere uitrustingen die zich in de werkp ...[+++]

1. La première question posée relève de la compétence du ministre de l'Emploi et du Travail (Question no 337 du 22 avril 1997.) 2. a) Conformément à l'arrêté royal du 22 juillet 1991 et l'arrêté ministériel du 22 décembre 1993, tout employeur devait établir avant le 1er janvier 1995 un inventaire «de tout l'asbeste et des matériaux contenant de l'asbeste présents dans toutes les parties des bâtiments (y compris d'éventuelles parties communes), les machines, les installations, les moyens de protection et les autres équipements se trouv ...[+++]


Het betreft meer bepaald 123 gebouwen waarin diensten van het ministerie van Financiën zijn gevestigd en waarvan de inventaris werd opgemaakt op initiatief van dit departement, hetzij omdat het gebouwen zijn die met zekerheid asbest bevatten, hetzij omdat het gebouwen zijn waarin aanpassingswerken uitgevoerd moesten worden in het kader van de herstructurering van dit departement.

Il s'agit notamment de 123 bâtiments, occupés par le ministère des Finances, et dont l'inventaire a été fait à l'initiative de ce département, soit parce qu'il s'agissait de bâtiments contenant avec certitude de l'asbeste, soit de bâtiments devant subir des travaux d'aménagement en raison de la restructuration de ce département.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'inventaris moesten' ->

Date index: 2024-12-10
w