Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advertentie
Bedrieglijke reclame
Bildschirmtext
Commerciële reclame
Directe reclame
ITU
Interactieve Transfer Unit
Interactieve marketing
Interactieve transfereenheid
Interactieve videografie
Interactieve videotex
Leugenachtige reclame
Minitel
Misleidende reclame
Ongeoorloofde reclame
Prestel
Publiciteit
Rechtstreekse reclame
Reclame
Reclame maken voor de galerie
Reclame maken voor de kunstgalerij
Reclame maken voor de publicatie van nieuwe boeken
Reclame maken voor de verschijning van nieuwe boeken
Reclameactie
Reclamecampagne
Sluikreclame
Straatmeubilair voor reclame opstellen
Straatmeubilair voor reclame plaatsen
Viditel
Viewdata

Vertaling van "interactieve reclame " (Nederlands → Frans) :

TERMINOLOGIE
reclame [ advertentie | commerciële reclame | publiciteit | reclameactie | reclamecampagne ]

publicité [ campagne publicitaire | information publicitaire | publicité commerciale | réclame ]


Interactieve Transfer Unit | interactieve transfereenheid | ITU [Abbr.]

unité de transfert interactive | ITU [Abbr.]


interactieve videografie [ bildschirmtext | interactieve videotex | minitel | Prestel | viditel | viewdata ]

vidéographie interactive [ Bildschirmtext | Ibertex | minitel | Prestel | Télétel | vidéotex interactif | Viditel | Viewdata ]




misleidende reclame [ ongeoorloofde reclame | sluikreclame ]

publicité abusive [ publicité déloyale | publicité mensongère ]


reclame maken voor de publicatie van nieuwe boeken | reclame maken voor de verschijning van nieuwe boeken

annoncer la sortie de nouveaux livres


rechtstreekse reclame | directe reclame [Abbr.]

publicité directe


reclame maken voor de galerie | reclame maken voor de kunstgalerij

faire de publicité pour une galerie


bedrieglijke reclame | leugenachtige reclame

publicité mensongère


straatmeubilair voor reclame opstellen | straatmeubilair voor reclame plaatsen

mettre en place du mobilier urbain publicitaire
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
De sector van de interactieve reclame is momenteel in volle ontwikkeling ten nadele van de meer klassieke reclame-instrumenten.

Le secteur de la publicité interactive connaît actuellement un très grand développement qui tourne en défaveur des instruments publicitaires plus classiques.


De sector van de interactieve reclame is momenteel in volle ontwikkeling ten nadele van de meer klassieke reclame-instrumenten.

Le secteur de la publicité interactive connaît actuellement un très grand développement qui tourne en défaveur des instruments publicitaires plus classiques.


Hij schenkt aandacht aan nieuwe vormen van reclame (esdeenfr) zoals reclame op split screen, virtuele en interactieve reclame.

Elle soutient les nouvelles formes de publicité, telles que la publicité en écran partagé, la publicité virtuelle et la publicité interactive.


Hij schenkt aandacht aan nieuwe vormen van reclame (es de en fr) zoals reclame op split screen, virtuele en interactieve reclame.

Elle soutient les nouvelles formes de publicité, telles que la publicité en écran partagé, la publicité virtuelle et la publicité interactive.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Behalve door de Britse autoriteit voor de media, ITC, uitgevaardigde regels en de EGTA-code, bestaat er geen afzonderlijke regelgeving voor commerciële interactieve diensten, aangezien interactieve reclame zich in de meeste lidstaten nog in de experimentele fase bevindt.

À l'exception des règles de l'ITC (organisme britannique chargé des médias) et du code de l'EGTA, il n'existe aucun règlement spécifique applicable aux services commerciaux interactifs, la publicité interactive étant encore à un stade expérimental dans la grande majorité des États membres.


In verband met de ontwikkeling van nieuwe reclametechnieken, zoals splitscreen, interactieve reclame, virtuele reclame en productplaatsing, heeft de Commissie op 23 april 2004 een interpretatieve mededeling vastgesteld om te verduidelijken hoe bepaalde voorschriften van de richtlijn te interpreteren zijn[24].

Face au développement de nouvelles techniques publicitaires telles que les écrans partagés, la publicité interactive, la publicité virtuelle, voire le placement de produits, la Commission a adopté une communication interprétative le 23 avril 2004 en vue de clarifier l’interprétation de certaines dispositions de la directive[24].


Ook hanteren meerdere lidstaten verschillende interpretaties van de richtlijn voor wat betreft nieuwe reclametechnieken, waaronder met name het gebruik van "splitscreens", virtuele reclame en interactieve reclame.

De même, différents Etats membres ont adopté des interprétations différentes de la directive en ce qui concerne les nouvelles techniques de publicité, notamment les écrans partagés, la publicité virtuelle et la publicité interactive.


In verband met het regelgevend kader werd de toepassing van verschillende technieken, zoals interactieve reclame, split-screentechniek en virtuele reclame onderzocht om na te gaan in hoeverre deze worden gebruikt en er specifieke regelgeving bestaat.

En ce qui concerne le cadre réglementaire, différentes techniques, telles que la publicité interactive, les écrans partagés et la publicité virtuelle, ont été examinées, afin d'établir si elles sont utilisées et si elles font l'objet d'une réglementation spécifique.


Behalve door de Britse autoriteit voor de media, ITC, uitgevaardigde regels en de EGTA-code, bestaat er geen afzonderlijke regelgeving voor commerciële interactieve diensten, aangezien interactieve reclame zich in de meeste lidstaten nog in de experimentele fase bevindt.

À l'exception des règles de l'ITC (organisme britannique chargé des médias) et du code de l'EGTA, il n'existe aucun règlement spécifique applicable aux services commerciaux interactifs, la publicité interactive étant encore à un stade expérimental dans la grande majorité des États membres.


In verband met de ontwikkeling van nieuwe reclametechnieken, zoals splitscreen, interactieve reclame, virtuele reclame en productplaatsing, heeft de Commissie op 23 april 2004 een interpretatieve mededeling vastgesteld om te verduidelijken hoe bepaalde voorschriften van de richtlijn te interpreteren zijn[24].

Face au développement de nouvelles techniques publicitaires telles que les écrans partagés, la publicité interactive, la publicité virtuelle, voire le placement de produits, la Commission a adopté une communication interprétative le 23 avril 2004 en vue de clarifier l’interprétation de certaines dispositions de la directive[24].




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'interactieve reclame' ->

Date index: 2022-06-05
w