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Ergotherapeutische wetenschap
Exacte wetenschap
Inleiding van de zaak
Mechanisch
Mislukte inleiding
Mislukte inleiding van bevalling
Occupationele wetenschap
Operatief
Oxytocine
Programmatie inzake wetenschap
Prostaglandines
UNCSTD
Wetenschap

Vertaling van "inleiding wetenschap " (Nederlands → Frans) :

TERMINOLOGIE
mislukte inleiding (van bevalling) door middel van | oxytocine | mislukte inleiding (van bevalling) door middel van | prostaglandines

Echec du déclenchement (du travail) (par):ocytocique | prostaglandines


mislukte inleiding (van bevalling) | mechanisch | mislukte inleiding (van bevalling) | operatief

Echec du déclenchement (du travail) par:chirurgie | moyens mécaniques




programmatie inzake wetenschap

programmation scientifique




Comité voor de Europese ontwikkeling van wetenschap en technologie | Comité voor de Ontwikkeling van Wetenschap en Technologie

comité de développement européen de la science et de la technologie | Comité du Développement Européen de la Science et de la Technologie | CODEST [Abbr.]


exacte wetenschap | exacte wetenschap(pen

science exacte


Conferentie van de Verenigde Naties over wetenschap en technologie voor ontwikkeling (VN-Conferentie inzake wetenschap en technologie voor ontwikkeling) | UNCSTD [Abbr.]

Conférence des Nations unies sur la science et la technique au service du développement | CNUSTD [Abbr.]


ergotherapeutische wetenschap | occupationele wetenschap

sciences du travail


mislukte inleiding van bevalling

Echec du déclenchement du travail
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Art. 2. De eindtermen voor de eerste acht jaar van het leerplichtonderwijs voor Frans, wiskundige vorming, eerste kennismaking - inleiding wetenschap, vorming door technologie, artistieke vorming en eerste kennismaking - vorming geschiedenis en aardrijkskunde, vermeld in bijlage 1 bij dit decreet, worden bekrachtigd voor de "Ecole de la Providence - Ecole fondamentale libre non-confessionnelle subventionnée par la Communauté française - à Pédagogie Waldorf Steiner", gelegen rue de Roubaix, 64, te 7520 TEMPLEUVE, overeenkomstig artikel 16 van het decreet van 24 juli 1997 dat de prioritaire taken bepaalt van het basisonderwijs en van het ...[+++]

Art. 2. Les socles de compétences en français, en formation mathématique, en éveil scientifique, en éducation par la technologie, en éducation artistique et en éveil, formation historique et géographique, repris en annexe du présent décret, sont confirmés pour l'Ecole de la Providence - Ecole fondamentale libre non-confessionnelle subventionnée par la Communauté française - à Pédagogie Waldorf Steiner, sise rue de Roubaix, 64, à 7520 TEMPLEUVE, conformément à l'article 16 du décret du 24 juillet 1997 définissant les missions prioritaires de l'enseignement fondamental et de l'enseignement secondaire et organisant les structures propres à ...[+++]


1° over vier verplichte vakken (Frans, wiskundige vorming, moderne taal I Nederlands, Engels of Duits en inleiding wetenschap).

1° Dans quatre branches obligatoires (le français, la formation mathématique, la langue moderne I néerlandais, anglais ou allemand et l'initiation scientifique).


- inleiding tot de verkeersveiligheid en de wetenschap van de mobiliteit en het vervoer;

- introduction à la sécurité routière et à la science de la mobilité et du transport;


Art. 2. De referentiesystemen voor de basisvaardigheden voor Frans, wiskundige vorming, eerste kennismaking - inleiding wetenschap, vorming door technologie, artistieke vorming en eerste kennismaking - vorming geschiedenis en aardrijkskunde, vermeld in bijlage 1, worden bekrachtigd voor de « Libre Ecole Rudolf Steiner » te Court-Saint-Etienne, overeenkomstig artikel 16 van het decreet van 24 juli 1997 dat de prioritaire taken bepaalt van het basisonderwijs en van het secundair onderwijs en de structuren organiseert die het mogelijk maken ze uit te voeren.

Art. 2. Les socles de compétences en français, en formation mathématique, en éveil-initiation scientifique, en éducation par la technologie, en éducation artistique et en éveil-formation historique et géographique repris en annexe 1 sont confirmés pour la Libre Ecole Rudolf Steiner de Court-Saint-Etienne, conformément à l'article 16 du décret du 24 juillet 1997 définissant les missions prioritaires de l'enseignement fondamental et de l'enseignement secondaire et organisant les structures propres à les atteindre.


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Art. 4. Het referentiesysteem voor de basisvaardigheden ' opwekken van de belangstelling - inleiding in de wetenschap ', vermeld in bijlage 3, wordt bevestigd overeenkomstig artikel 16 van hetzelfde decreet.

Art. 4. Les socles de compétences en éveil initiation scientifique repris en annexe 3 sont confirmés conformément à l'article 16 du même décret.


Zo bestaan er basisvaardigheden voor Frans (artikel 2 - bijlage 1), vorming wiskunde (artikel 3 - bijlage 2), opwekken van de belangstelling - inleiding in de wetenschap (artikel 4 - bijlage 3), moderne talen (artikel 5 - bijlage 4), lichamelijke opvoeding (artikel 6 - bijlage 5), opvoeding door technologie (artikel 7 - bijlage 6), artistieke opvoeding (artikel 8 - bijlage 7) en opwekken van de belangstelling - vorming geschiedenis en aardrijkskunde, met de vorming voor het sociaal en economisch leven (artikel 9 - bijlage 8).

Il existe des socles de compétences en français (article 2 - annexe 1), en formation mathématique (article 3 - annexe 2), en éveil-initiation scientifique (article 4 - annexe 3), en langues modernes (article 5 - annexe 4), en éducation physique (article 6 - annexe 5), en éducation par la technologie (article 7 - annexe 6), en éducation artistique (article 8 - annexe 7) et en éveil-formation historique et géographique comprenant la formation à la vie sociale et économique (article 9 - annexe 8).


De Regeringen van de Lid-Staten waren als volgt vertegenwoordigd : België de heer Rufin GRIJP Minister van Economie van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering Denemarken de heer Frank JENSEN Minister van Onderzoek Duitsland de heer Gebhard ZILLER Staatssecretaris van Onderzoek en Technologie Griekenland de heer Constantin SIMITIS Minister van Industrie, Onderzoek en Technologie Spanje de heer Emilio OCTAVIO de TOLEDO Staatssecretaris van Hoger Onderwijs en Wetenschappelijk Onderzoek Frankrijk de heer François FILLON Minister van Hoger Onderwijs en Wetenschappelijk Onderzoek Ierland de heer Patrick RABBITTE Onderminister van Handel, Wetens ...[+++]

Les Gouvernements des Etats membres et la Commission européenne étaient représentés comme suit : Pour la Belgique : M. Rufin GRIJP Ministre de l'Economie de la Région Bruxelles-Captiale Pour le Danemark : M. Frank JENSEN Ministre de la Recherche Pour l'Allemagne : M. Gebhard ZILLER Secrétaire d'Etat à la Recherche et à la Technologie Pour la Grèce : M. Constantin SIMITIS Ministre de l'Industrie, de l'Energie et de la Technologie Pour l'Espagne : M. Emilio OCTAVIO de TOLEDO Secrétaire d'Etat aux Universités et à la Recherche Pour la France : M. François FILLON Ministre de l'Enseignement supérieur et de la Recherche Pour l'Irlande : M. Patrick RABBITTE Ministre adjoint au Commerce, aux Sciences et à la Technologie Pour l'Italie : M. Giorgio S ...[+++]




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'inleiding wetenschap' ->

Date index: 2021-03-07
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