Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Beheer van de middelen
Beschikbare middelen
Budgettaire middelen
Buitenlijnse middelen
Buitenslijnse machtiging
Buitenslijnse middelen
Communautaire ontvangsten
Doping
Drugbestrijding
Druggebruik
Drugverslaving
Eigen middelen
Eigen middelen van de EG
Gebruik van verdovende middelen
Kick-middelen
Materiële middelen in het werkgebied transporteren
Materiële middelen in het werkgebied vervoeren
Middelen voor educatieve doeleinden beheren
Middelen voor emplacementen beheren
Middelen voor opleidingsdoeleinden beheren
Middelen voor opstelterreinen beheren
Middelen voor spoorwerven beheren
Misbruik van middelen
Onrechtmatig gebruik van middelen
Opwekkende middelen
Overheidsontvangsten
Pepmiddelen
Psycho-analeptica
Stimulerende middelen
Verduistering van middelen

Traduction de «hun vakken middelen » (Néerlandais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
misbruik van middelen | onrechtmatig gebruik van middelen | verduistering van middelen

détournement de fonds | malversation financière


middelen voor spoorwerven beheren | middelen voor emplacementen beheren | middelen voor opstelterreinen beheren

gérer les ressources des voies ferrées


beschikbare middelen | buitenlijnse middelen | buitenslijnse machtiging | buitenslijnse middelen

fonds disponibles


doping | kick-middelen | opwekkende middelen | pepmiddelen | psycho-analeptica | stimulerende middelen

psychoanaleptiques


drugverslaving [ drugbestrijding | druggebruik | gebruik van verdovende middelen ]

toxicomanie [ lutte contre la toxicomanie | usage de drogue | usage de stupéfiants ]


materiële middelen in het werkgebied transporteren | materiële middelen in het werkgebied vervoeren

transporter des ressources physiques dans une zone de travaux


middelen voor educatieve doeleinden beheren | middelen voor opleidingsdoeleinden beheren

gérer des ressources pédagogiques


eigen middelen [ communautaire ontvangsten | eigen middelen van de EG ]

ressources propres [ recette communautaire | ressources propres CE ]


budgettaire middelen [ beheer van de middelen | overheidsontvangsten ]

ressources budgétaires [ recette budgétaire ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Die instellingen, met hun personeel, oefenen, naargelang van hun vakken, middelen en specificiteit, maar altijd met het oog op uitstekende resultaten en kwaliteitsvolle dienstverlening aan de samenleving, de drie aanvullende opdrachten uit : 1° onderwijscursussen en initiële en voortgezette hogere opleidingen, overeenstemmend met de niveaus 5 tot 8 van het Franstalige kwalificatiekader, aanbieden, en de overeenstemmende verworven kennis en competenties bekrachtigen, op het einde van de studiecyclussen of door persoonlijke, beroeps- en opleidingsverworvenheden in aanmerking te nemen; 2° deelnemen aan individuele of c ...[+++]

Ces établissements, ainsi que leur personnel, assument, selon leurs disciplines, moyens et spécificités, mais toujours dans une perspective d'excellence des résultats et de qualité du service à la collectivité, les trois missions complémentaires suivantes : 1° offrir des cursus d'enseignement et des formations supérieures initiales et continues, correspondant aux niveaux 5 à 8 du cadre francophone des certifications, et certifier les savoirs et compétences acquis correspondants, à l'issue des cycles d'études ou par valorisation d'acquis personnels, professionnels et de formations; 2° participer à des activités individuelles ou collectiv ...[+++]


HOOFDSTUK II - Erkenning van de ontwerpers van projecten van gemeentelijke plannen voor handelsontwikkeling Afdeling 1 - Erkenningsvoorwaarden Art. 2. Om erkend te worden als ontwerper van projecten van gemeentelijke plannen voor handelsontwikkeling, vervult de aanvrager de volgende voorwaarden : 1° niet in een toestand van belangenconflicten verkeren die de opmaak of de onafhankelijke herziening van de gemeentelijke plannen voor handelsontwikkeling in gevaar kan brengen; 2° beschikken over het materiaal en de technische en menselijke middelen die nodig zijn voor de opmaak of de herziening van de gemeentelijke plannen voor handelsontwi ...[+++]

CHAPITRE II. - Agrément des auteurs de projet de schéma communal de développement commercial Section 1 . - Conditions d'agrément Art. 2. Pour être agréé en qualité d'auteur de projet de schéma communal de développement commercial, le demandeur satisfait aux conditions suivantes : 1° ne pas se trouver dans une situation de conflit d'intérêt et susceptible de compromettre l'élaboration ou la révision indépendante des schémas communaux de développement commercial; 2° disposer du matériel et des moyens techniques et humains nécessaires pour l'élaboration ou la révision des schémas communaux de développement commercial; 3° disposer des matières relatives aux implantations commerciales au sein de son objet social; 4° disposer en son sein de ...[+++]


Een andere prioriteit is het verbeteren van de kwaliteit van voorzieningen voor scholen en opleidingsinstituten door een optimaal gebruik van de middelen, evenals het aanwerven van meer personeel voor technische en exacte vakken zoals wiskunde en natuurwetenschappen, om Europa een concurrentiepositie te geven in de economie van morgen.

Le renforcement de la qualité dans l'équipement des établissements scolaires et des instituts de formation avec une utilisation optimale des ressources est aussi une priorité, tout comme l'augmentation du recrutement dans les filières scientifiques et techniques, telles que les mathématiques et les sciences naturelles, afin d'assurer une position concurrentielle de l'Europe dans l'économie de demain.


Een andere prioriteit is het verbeteren van de kwaliteit van voorzieningen voor scholen en opleidingsinstituten door een optimaal gebruik van de middelen, evenals het aanwerven van meer personeel voor technische en exacte vakken zoals wiskunde en natuurwetenschappen, om Europa een concurrentiepositie te geven in de economie van morgen.

Le renforcement de la qualité dans l'équipement des établissements scolaires et des instituts de formation avec une utilisation optimale des ressources est aussi une priorité, tout comme l'augmentation du recrutement dans les filières scientifiques et techniques, telles que les mathématiques et les sciences naturelles, afin d'assurer une position concurrentielle de l'Europe dans l'économie de demain.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Een andere prioriteit is het verbeteren van de kwaliteit van voorzieningen voor scholen en opleidingsinstituten door een optimaal gebruik van de middelen, evenals het aanwerven van meer personeel voor technische en exacte vakken zoals wiskunde en natuurwetenschappen, om Europa een concurrentiepositie te geven in de economie van morgen.

Le renforcement de la qualité dans l'équipement des établissements scolaires et des instituts de formation avec une utilisation optimale des ressources est aussi une priorité, tout comme l'augmentation du recrutement dans les filières scientifiques et techniques, telles que les mathématiques et les sciences naturelles, afin d'assurer une position concurrentielle de l'Europe dans l'économie de demain.


Een andere prioriteit is het verbeteren van de kwaliteit van voorzieningen voor scholen en opleidingsinstituten door een optimaal gebruik van de middelen, evenals het aanwerven van meer personeel voor technische en exacte vakken zoals wiskunde en natuurwetenschappen, om Europa een concurrentiepositie te geven in de economie van morgen.

Le renforcement de la qualité dans l'équipement des établissements scolaires et des instituts de formation avec une utilisation optimale des ressources est aussi une priorité, tout comme l'augmentation du recrutement dans les filières scientifiques et techniques, telles que les mathématiques et les sciences naturelles, afin d'assurer une position concurrentielle de l'Europe dans l'économie de demain.


Het verslag bepaalt 16 indicatoren betreffende het bereikte niveau in de verschillende vakken, het slaagpercentage, de follow-up en de middelen.

Il identifie 16 indicateurs dans les domaines du niveau atteint dans les différentes matières scolaires, de la réussite scolaire, du suivi et des ressources.


w