Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Benodigde bouwmaterialen berekenen
Benodigde tijd voor werkzaamheden inschatten
Berekenen hoeveel bouwmaterialen nodig zijn
Depressieve reactie
Diploma
EUI
Eindexamen gymnasium
Eindexamen middelbare school
Europees Universitair Instituut
Europees Universitair Instituut te Florence
Europees baccalaureaat
Europese Instelling van Florence
Europese Universitaire Instelling van Florence
Hoeveelheid benodigde bouwmaterialen berekenen
Humaniora-diploma
Inschatten hoeveel tijd benodigd is voor werkzaamheden
Programma voor Universitaire Ontwikkelingsprojecten
Programma voor Universitaire Ontwikkelingssamenwerking
Psychogene depressie
Reactieve depressie
Recidiverende episoden van
Seizoensafhankelijke depressieve stoornis
Tijdschatting maken
Tijdschatting maken voor werkzaamheden
Universitair diploma
Universitair getuigschrift van arts
Universitair onderwijs
Universitaire Raad voor de Jean Monnet-actie
Universitaire cursussen geven
Universitaire graad
Universitaire instelling
Universitaire klassen doceren
Universitaire klassen onderwijzen
Universitaire opleiding
Universiteit

Vertaling van "hoeveel universitaire " (Nederlands → Frans) :

TERMINOLOGIE
universiteit [ universitaire instelling | universitaire opleiding | universitair onderwijs ]

université [ enseignement universitaire | formation universitaire | institut universitaire ]


Europees Universitair Instituut [ EUI | Europees Universitair Instituut te Florence | Europese Instelling van Florence | Europese Universitaire Instelling van Florence ]

Institut universitaire européen [ Institut européen de Florence | Institut universitaire européen de Florence | IUE ]


universitaire klassen doceren | universitaire cursussen geven | universitaire klassen onderwijzen

enseigner à l'université


hoeveelheid benodigde bouwmaterialen berekenen | benodigde bouwmaterialen berekenen | berekenen hoeveel bouwmaterialen nodig zijn

calculer des besoins en fournitures pour une construction


inschatten hoeveel tijd benodigd is voor werkzaamheden | tijdschatting maken | benodigde tijd voor werkzaamheden inschatten | tijdschatting maken voor werkzaamheden

estimer la durée de travail | évaluer la durée du travail | évaluer la durée de travail | jauger la durée de travail


Omschrijving: Een stoornis die wordt gekenmerkt door herhaalde depressieve episoden, zoals beschreven onder depressieve episode (F32.-) zonder enige voorgeschiedenis van onafhankelijke episoden van stemmingsverhoging en toegenomen energie (manie). Er kunnen evenwel korte episoden van lichte stemmingsverhoging en hyperactiviteit (hypo-manie) zijn onmiddellijk na een depressieve episode soms teweeggebracht door anti-depressieve behandeling. De ernstigere vormen van recidiverende depressieve stoornis (F33.2 en F33.3) komen in veel opzichten overeen met vroegere begrippen, zoals manisch-depressieve depressie, melancholie, vitale depressie en endogene depressie. De eerste episode kan op elke leeftijd voorkomen van kinderjaren tot senium, het beg ...[+++]

Définition: Trouble caractérisé par la survenue répétée d'épisodes dépressifs correspondant à la description d'un tel épisode (F32.-), en l'absence de tout antécédent d'épisodes indépendants d'exaltation de l'humeur et d'augmentation de l'énergie (manie). Le trouble peut toutefois comporter de brefs épisodes caractérisés par une légère élévation de l'humeur et une augmentation de l'activité (hypomanie), succédant immédiatement à un épisode dépressif, et parfois déclenchés par un traitement antidépresseur. Les formes graves du trouble dépressif récurrent (F33.2 et F33.3) présentent de nombreux points communs avec des concepts antérieurs comme ceux de dépression maniaco-dépressive, de mélancolie, de dépression vitale et de dépression endogène ...[+++]


Programma voor Universitaire Ontwikkelingsprojecten | Programma voor Universitaire Ontwikkelingssamenwerking

Programme de projets de coopération universitaire au développement | Programme de projets universitaires de développement


diploma [ eindexamen gymnasium | eindexamen middelbare school | Europees baccalaureaat | humaniora-diploma | universitair diploma | universitaire graad ]

diplôme [ baccalauréat | baccalauréat européen | certificat d'aptitude | diplôme universitaire | titre universitaire ]


universitair getuigschrift van arts

certificat universitaire de médecin


Universitaire Raad voor de Jean Monnet-actie

Conseil universitaire pour l'action Jean Monnet
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Hoeveel universitaire ziekenhuizen zijn er?

Quel est le nombre d’hôpitaux universitaires ?


5. Hoeveel universitaire ziekenhuizen zullen moeten terugbetalen volgens de referentiebedragen?

5. Combien d'hôpitaux universitaires devront-ils effectuer des remboursements suivant les montants de référence ?


1. Een tussenpersoon met een universitair diploma ontvangt automatisch een FSMA-nummer terwijl een bachelor of iemand met een ander diploma een hele reeks examens moet afleggen. a) Hoeveel tussenpersonen beschikken er thans over een FSMA-nummer? b) Waarom gaat men ervan uit dat een universitair over meer financiële kennis beschikt dan iemand met een ander diploma?

1. Un intermédiaire ayant le niveau universitaire bénéficie automatiquement du numéro FSMA là où des bacheliers ou autres doivent suivre une batterie d'examens. a) À ce jour, combien d'intermédiaires bénéficient du numéro FSMA? b) Quelles garanties un universitaire possède-t-il de plus qu'un autre pour justifier d'une certaine connaissance en matière de finance?


3. Hoeveel gedetineerden volgen er momenteel een universitaire opleiding?

3. Combien de détenus suivent actuellement une formation universitaire?


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
2. Aan hoeveel zonen en dochters van statutaire of tijdelijke personeelsleden in actieve dienst, gepensioneerd of overleden die laureaat zijn van de derde groep van een proef die toegang geeft tot de betrekkingen van niet-universitair niveau, werd in de periode 2010-2015 een verhoging van 5 % van de punten toegekend?

2. Combien de fils et de filles de membres du personnel statutaire ou temporaire en service actif, pensionnés ou décédés, qui font partie du troisième groupe des lauréats d'une épreuve donnant accès aux emplois de niveau non universitaire, ont-ils bénéficié d'une majoration de 5% des points qu'ils ont obtenus au cours de la période 2010-2015?


Hoeveel van die vrouwen hebben een universitair diploma en hoeveel hebben een diploma van het secundair onderwijs ?

Parmi ces femmes, combien y a-t-il d'universitaires et de diplômées de l'enseignement secondaire ?


2) Hoeveel unieke opnames waren er jaarlijks in de ziekenhuizen voor de jaren 2011 en 2012, opgesplitst naar algemene en universitaire ziekenhuizen.

2) Quel est le nombre d'admissions uniques dans les hôpitaux pour les années 2011 et 2012, chiffres répartis entre les hôpitaux généraux et universitaires ?


1) Hoeveel ligdagen hebben de ziekenhuizen in België jaarlijks genoteerd voor de jaren 2009, 2010, 2011 en 2012, opgesplitst naar algemene en universitaire ziekenhuizen?

1) Quel est le nombre total de journées d'hospitalisation enregistrées par les hôpitaux en Belgique pour les années 2009, 2010, 2011 et 2012, chiffres répartis entre les hôpitaux généraux et universitaires ?


Diverse bronnen en databanken werden gebruikt voor de uitwerking van de indicatoren en metingen: Universitaire ranglijsten, citatenlijsten, informatie over Europese onderzoeksprojecten in samenwerking, hoeveel van de beste, wereldwijd opererende OO-investeringsmaatschappijen op het gebied van ICT zijn in elke regio actief, informatie over financiering met risicokapitaal of over het aantal werknemers en de omzet van bedrijven.

Plusieurs sources de données et bases de données ont été utilisées pour élaborer ces indicateurs et mesures: le classement des universités, des bases de données bibliographiques, des informations concernant des collaborations sur des projets de recherche européens, le nombre d'entreprises présentes dans chaque région parmi celles investissant le plus dans le monde en RD dans le secteur des TIC, les financements apportés par les investisseurs en capital-risque ou des données sur l’emploi et des informations sur le chiffre d'affaires des entreprises.


45. wijst erop dat het belangrijk is het ECTS consequent toe te passen; verzoekt de Commissie, de lidstaten en hogeronderwijsinstellingen een vergelijkend overzicht op te maken dat aangeeft hoeveel ECTS-punten aan ieder vak worden toegekend, met het oog op meer eenduidigheid en ter bevordering van de mobiliteit van studenten en werknemers; wijst op de moeilijkheden die studenten ondervinden wanneer ze studiepunten willen meenemen naar een andere universiteit, en is van mening dat studenten daardoor mogelijk minder snel geneigd zijn om aan universitaire uitwissel ...[+++]

45. appelle l'attention sur l'importance d'une mise en place cohérente du système ECTS; demande à la Commission, aux États membres et aux établissements d'enseignement supérieur d'élaborer un tableau comparatif indiquant le nombre d'unités de cours ECTS allouées pour des enseignements afin de renforcer la cohérence et de favoriser la mobilité des étudiants et la mobilité professionnelle; constate que les étudiants rencontrent des difficultés pour transférer des unités de cours entre universités et estime que ces difficultés peuvent les dissuader de participer à des échanges universitaires;


w