Het autonoom overheidsbedrijf Belgacom deelt mij, in antwoord op de door het geacht lid gestelde vragen het volgende mede: Wat de acties betreft, door Belgacom ondernomen om een nieuw imago op te bouwen, kun
nen de uitgaven die hiertoe werden gedaan als volgt worden samengevat (in Belgische frank): BEGROTING 1994 - Veranderingen aan gebouwen: 1.124.630.000 - Uitbouw van de onthaaldiensten: 51.410.000 - Aanpassing van de werkkledij: 102.500.000 - Herschildering voertuigen: 107.866.000 BEGROTING 1995 - Veranderingen aan gebouwen: 610.200.000 - Uitbouw van de onthaaldiensten: 59.700.000 - Aanpassing van de werkkledij: 42.148.000 - Herschilde
...[+++]ring voertuigen: 132.134.000 Inzake uitgaven voor publiciteit via de geschreven pers, de postbusacties, radio en televisie, alsook voor de sponsoring van de RWDM e.d., moet worden opgemerkt dat de publicitaire acties die door de onderneming werden gevoerd om de aandacht te vestigen op de overgang van de oude RTT naar Belgacom, deel uitmaken van een extern communicatiebeleid dat zowel imagocampagnes in de eigenlijke zin van het woord omvat, als specifieke campagnes die gericht zijn op de promotie van de produkten en diensten van de onderneming.En réponse aux questions posées par l'honorable membre, l'entreprise publique autonome Belgacom me communique ce qui suit: En ce qui concerne les actions entreprises par Belgacom pour apporter une nouvell
e image de marque, les dépenses étant faites à cet effet peuvent être résumées comme suit (en francs belges): BUDGET 1994 - Transformations de bâtiments: 1.124.630.000 - Transformation des services d'accueil: 51.410.000 - Changement de vêtements de travail: 102.500.000 - Peinture des véhicules: 107.866.000 BUDGET 1995 - Transformation de bâtiments: 610.200.000 - Transformation des services d'accueil: 59.700.000 - Changement de vêtements
...[+++]de travail: 42.148.000 - Peinture des véhicules: 132.134.000 Quant aux dépenses pour la publicité via la presse écrite, les toutes-boîtes, la radio et la télévision ainsi que le sponsoring du RWDM, il y a lieu de faire remarquer que les actions publicitaires menées par la société pour marquer le passage de l'ancienne RTT à Belgacom font partie d'une politique de communication externe, comprenant des campagnes d'image proprement dites aussi bien que des campagnes spécifiques visant à promouvoir les produits et services de la société.