Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com

Vertaling van "groepen die socioculturele animatie " (Nederlands → Frans) :

2° leiding en motivering van groepen : processen groepsmotivatie, wijzen van besluitvorming, technieken voor de animatie en het beheer van groepen, technieken voor het beheer van vergaderingen, technieken die bevorderlijk zijn voor de ploegeest en de mobilisatie van de personeelsleden rond projecten ;

2° conduite et motivation des groupes : mécanismes de motivation de groupes, modes de prise de décision, techniques d'animation et de gestion de groupes, techniques de gestion de réunions, techniques favorisant l'esprit d'équipe et la mobilisation de membres du personnel autour de projets ;


4° categorie groepsverblijf : toeristisch verblijf dat voornamelijk geboekt kan worden door groepen, in het bijzonder in combinatie met een seminarie, congres, animatie- of sportprogramma.

4° catégorie hébergement pour groupes : hébergement touristique qui peut être réservé essentiellement par des groupes, notamment dans le cadre d'un séminaire, d'un congrès, d'un programme d'animation ou sportif.


1° relationele bekwaamheden, in het bijzonder human-resources-management : interne en externe communicatie, in het openbaar het woord durven voeren, besluitvorming, animatie van de overleg- en participatieraden, het beheersen van conflicten, onderhandelingstechnieken, technieken om het personeel te evalueren, leiding en motivatie van groepen, integratie van het opvoedend optreden van de buitenschoolse partners;

1° des aptitudes relationnelles, en particulier la gestion des ressources humaines: communication interne et externe, prise de parole en public, prise de décision, animation des organes de concertation et de participation, gestion des conflits, techniques de négociation, techniques d'évaluation du personnel, conduite et motivation des groupes, intégration de l'action éducative des partenaires extérieurs à l'école;


Voor de sector van de socioculturele animatie en de permanente opvoeding :

Pour le secteur de l'animation socioculturelle et de l'éducation permanente :


Art. 5. De bepalingen van § 1, 1e en 2e lid, en § 2 van artikel 3 van voornoemd koninklijk besluit van 16 juni 1999 zijn van toepassing op de werknemers bedoeld in artikel 2 van dat koninklijk besluit en meer bepaald op de werknemers die volgende activiteiten uitoefenen, voor zover hun werkgever onder het toepassingsgebied van het Paritair Comité voor de socioculturele sector valt : - activiteiten van culturele centra; - activiteiten van radio- en televisieverenigingen; - audiovisuele productie in de sector van permanente educatie; - omkadering van en prestaties inzake kampioenschappen, tornooien, sportdagen en sportpromotiedagen; - ...[+++]

Art. 5. Les dispositions des § 1 , alinéa 1 et 2, et § 2 de l'article 3 de l'arrêté royal du 16 juin 1999 précité s'appliquent aux travailleurs décrits à l'article 2 de cet arrêté royal et notamment aux travailleurs affectés aux activités suivantes, pour autant que leur employeur ressortisse à la compétence de la Commission paritaire pour le secteur socioculturel : - activités des centres culturels; - activités des radios et télévisions; - production audiovisuelle liée à l'éducation permanente; - encadrement de et prestations dans le cadre de championnats, tournois, journées sportives et de promotion sportive; - organisation de spec ...[+++]


De eerste vormingssessie heeft als doel de volgende eigenschappen bij de kandidaat te ontwikkelen : 1° relationele bekwaamheden, in het bijzonder human-resources-management : interne en externe communicatie, in het openbaar het woord durven voeren, beslissingneming, animatie van de participatieraad, het beheersen van conflicten, onderhandelingstechnieken, technieken om het personeel te evalueren, leiding en motivatie van groepen, integratie van het ...[+++]

La première session de formation vise à développer chez les candidats : 1° Des aptitudes relationnelles, en particulier la gestion des ressources humaines : communication interne et externe, prise de parole en public, prise de décision, l'animation du Conseil de participation, la gestion des conf [l]its, techniques de négociation, techniques d'évaluation du personnel, conduite et motivation des groupes, intégration de l'action éduc ...[+++]


Deze actie heeft tot doel, via animatie voor leerlingen van het middelbaar onderwijs, de jongeren te sensibiliseren voor het bestaan van geweld in liefdesrelaties, vervolgens zich te wenden tot gemengde groepen om eenieders verantwoordelijkheid duidelijk te stellen bij het ontketenen van een geweldproces en tenslotte de jongeren informeren over de verschillende diensten die hen kunnen helpen.

Cette action a pour objectif, par le biais d'animations dispensées aux élèves de l'enseignement secondaire, de tout d'abord sensibiliser les jeunes à l'existence de la violence dans les relations amoureuses, ensuite de s'adresser à des groupes mixtes de façon à dégager les responsabilités de chacun dans le déclenchement d'un processus violent et enfin d'informer les jeunes sur les différents services susceptibles de les aider.


Deze actie heeft tot doel, via animatie voor leerlingen van het middelbaar onderwijs, de jongeren te sensibiliseren voor het bestaan van geweld in liefdesrelaties, vervolgens zich te wenden tot gemengde groepen om eenieders verantwoordelijkheid duidelijk te stellen bij het ontketenen van een geweldproces en tenslotte de jongeren informeren over de verschillende diensten die hen kunnen helpen.

Cette action a pour objectif, par le biais d'animations dispensées aux élèves de l'enseignement secondaire, de tout d'abord sensibiliser les jeunes à l'existence de la violence dans les relations amoureuses, ensuite de s'adresser à des groupes mixtes de façon à dégager les responsabilités de chacun dans le déclenchement d'un processus violent et enfin d'informer les jeunes sur les différents services susceptibles de les aider.


lichamelijke opvoeding en socioculturele animatie (D3TQ);

éducation physique et animation socio-culturelle (D3TQ);


Art. 17. De terreinwerkers of de maatschappelijk interveniënten bedoeld in artikel 11quater, § 1, 1°, a, van het decreet bezitten minstens een diploma of getuigeschrift in een maatschappelijke richting, dat in overweging genomen wordt voor de toelating tot het niveau B1, B2 of B3 bij het bestuur van het Waalse Gewest of heeft minstens drie jaar ervaring als terreinwerker in groepen die socioculturele animatie krijgen.

Art. 17. L'animateur ou l'intervenant social visé à l'article 11quater, § 1, 1°, a, du décret, détient au minimum un diplôme ou certificat à orientation sociale, pris en considération pour l'admission au niveau B1, B2 ou B3 dans l'administration de la Région wallonne, ou compte au moins trois ans d'expérience d'animation de groupes dans le domaine socioculturel.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'groepen die socioculturele animatie' ->

Date index: 2025-03-29
w