Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Agrarische geschiedenis
Docent geschiedenis hoger onderwijs
Docent geschiedenis secundair onderwijs
Docente geschiedenis hoger onderwijs
Geschiedenis
Geschiedenis doceren
Geschiedenis onderwijzen
Geschiedenis van de Middeleeuwen
Geschiedenis van de landbouw
Hedendaagse geschiedenis
Institutie
Koninklijke Musea voor Kunst en Geschiedenis
Lector geschiedenis
Leerkracht geschiedenis secundair onderwijs
Leerkracht geschiedenis voortgezet onderwijs
Middeleeuwen
Nieuwste geschiedenis
Onderwijsgevende geschiedenis voortgezet onderwijs
Tegenwoordige tijd
Totale institutie

Traduction de «geschiedenis van instituties » (Néerlandais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous


docent geschiedenis secundair onderwijs | onderwijsgevende geschiedenis voortgezet onderwijs | leerkracht geschiedenis secundair onderwijs | leerkracht geschiedenis voortgezet onderwijs

professeur d’histoire géographie | professeure d’histoire | professeur d’histoire géographie/professeure d’histoire géographie | professeur d’histoire/professeure d’histoire


lector geschiedenis | docent geschiedenis hoger onderwijs | docente geschiedenis hoger onderwijs

enseignant-chercheur en histoire | enseignant-chercheur en histoire/enseignante-chercheuse en histoire | enseignante-chercheuse en histoire


hedendaagse geschiedenis [ nieuwste geschiedenis | tegenwoordige tijd ]

histoire contemporaine [ âge contemporain | époque contemporaine ]


geschiedenis van de Middeleeuwen [ middeleeuwen ]

histoire médiévale [ Moyen Âge ]


geschiedenis doceren | geschiedenis onderwijzen

enseigner l'histoire


agrarische geschiedenis | geschiedenis van de landbouw

histoire de l'agriculture


Koninklijke Musea voor Kunst en Geschiedenis

Musées royaux d'Art et d'Histoire




TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Ik verwelkom daarom de aanbeveling in het verslag dat de Commissie en de lidstaten ervoor moeten zorgen dat bij Europese onderzoeksprogramma's projecten worden bevorderd die betrekking hebben op belangrijke kenmerken van de Europese beschaving, zoals het gezamenlijk juridisch erfgoed, de geschiedenis van instituties en het onderwijs, de normen voor samenleven, de sociale en antropologische gebruiken en de kunstzinnige uitingsvormen.

J’ai par conséquent salué la recommandation du rapport demandant que la Commission et les États membres garantissent que les programmes européens de recherche encouragent des projets sur les grands axes de la civilisation européenne, tels que le droit commun, l’histoire des institutions et l’éducation, les convenances, les pratiques sociales et anthropologiques et les manifestations artistiques.


1.6. pedagogische sociologie en geschiedenis van de school als institutie

1.6. Sociologie de l'éducation et histoire de l'institution scolaire


w