Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Familiaal geavanceerde slaapfase-syndroom
Geavanceerd gereedschapswerktuig
Geavanceerde IC
Geavanceerde elektrische schakeling
Geavanceerde elektronische handtekening
Geavanceerde gereedschapsmachine
Geavanceerde geïntegreerde schakeling
Geavanceerde handtekening
Geavanceerde klinische vaardigheden gebruiken
Geavanceerde stroomschakeling
Geavanceerde vermogensschakeling
NT toonaangevende positie
Noodremsysteem

Vertaling van "geavanceerd noodremsysteem " (Nederlands → Frans) :

TERMINOLOGIE
geavanceerde elektrische schakeling | geavanceerde stroomschakeling | geavanceerde vermogensschakeling

circuit de puissance avancé | circuits de puissance avancés (smart power)




familiaal geavanceerde slaapfase-syndroom

syndrome d'avance de phase du sommeil


geavanceerde klinische praktijken in de fysiotherapie bieden | geavanceerde klinische praktijken in de kinesitherapie bieden

proposer des pratiques cliniques avancées en physiothérapie


geavanceerde geïntegreerde schakeling | geavanceerde IC | NT:toonaangevende positie

circuit intégré avancé | circuit intégré de pointe


geavanceerd gereedschapswerktuig | geavanceerde gereedschapsmachine

machine-outil avancée


geavanceerde elektronische handtekening

signature électronique avancée




geavanceerde klinische vaardigheden gebruiken

appliquer des compétences cliniques avancées


klinische beslissingen nemen in de geavanceerde praktijk

appliquer des pratiques avancées en matière de prise de décision clinique
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Voertuigen van categorie M2, M3, N2 en N3 moeten bovendien zijn uitgerust met een geavanceerd noodremsysteem en een waarschuwingssysteem voor het onbedoeld verlaten van de rijstrook.

Les véhicules de catégories M2, M3, N2 et N3 doivent être équipés de systèmes avancés de freinage d’urgence et de systèmes de détection de dérive de la trajectoire.


Overeenkomstig artikel 1 van Verordening (EU) nr. 347/2012 is de montage van een geavanceerd noodremsysteem niet verplicht voor voertuigen voor speciale doeleinden.

Le montage d’un système de freinage d’urgence avancé n’est pas requis pour les véhicules à usage spécial conformément à l’article 1er du règlement (UE) no 347/2012.


5. „geavanceerd noodremsysteem”: een systeem dat automatisch een noodsituatie kan detecteren en het remsysteem van het voertuig kan activeren om het voertuig af te remmen teneinde een botsing te vermijden of te verzachten.

5) «système avancé de freinage d’urgence»: un système qui peut détecter automatiquement une situation d’urgence et activer le système de freinage du véhicule pour ralentir le véhicule et ainsi éviter ou atténuer une collision.


5. „geavanceerd noodremsysteem”: een systeem dat automatisch een noodsituatie kan detecteren en het remsysteem van het voertuig kan activeren om het voertuig af te remmen teneinde een botsing te vermijden of te verzachten;

5) «système avancé de freinage d’urgence»: un système qui peut détecter automatiquement une situation d’urgence et activer le système de freinage du véhicule pour ralentir le véhicule et ainsi éviter ou atténuer une collision;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
1. Voor zover geen vrijstelling is verleend krachtens artikel 14, lid 3, onder a), worden voertuigen van de categorieën M, M, N en N uitgerust met een geavanceerd noodremsysteem dat voldoet aan de voorschriften van deze verordening en de uitvoeringsmaatregelen ervan.

1. Sous réserve des exemptions établies conformément à l’article 14, paragraphe 3, point a), les véhicules des catégories M, M, N et N sont équipés d’un système avancé de freinage d’urgence qui satisfait aux exigences du présent règlement et de ses mesures d’application.


... de verplichting met een geavanceerd noodremsysteem en/of een waarschuwingssysteem voor het onbedoeld verlaten van de rijstrook te worden uitgerust; om de grenswaarden voor de rolweerstand en het rolgeluid van banden als gevolg van veranderingen in de testprocedures te wijzigen, zonder het niveau van de bescherming van het milieu te verlagen; om regels vast te leggen voor de procedure voor het bepalen van de geluidsniveaus van banden; om de verkoopperiode in te korten voor banden die niet in overeenstemming zijn met de nieuwe voorschriften als bepaald in deze verordening en de uitvoeringsmaatregelen ervan, en om bijlage IV aan te p ...[+++]

...gation d’être équipés de systèmes avancés de freinage d’urgence et/ou de systèmes de détection de dérive de la trajectoire; à modifier les valeurs limites concernant la résistance au roulement et le bruit de roulement des pneumatiques à la suite de changements dans les procédures d’essais, sans abaisser le niveau de protection de l’environnement; à établir des règles concernant la procédure de détermination des niveaux de bruit des pneumatiques; à réduire la période durant laquelle les pneumatiques ne satisfaisant pas aux exigences introduites par le présent règlement et ses mesures d’application peuvent continuer d’être vendus, et ...[+++]


... de verplichting met een geavanceerd noodremsysteem en/of een waarschuwingssysteem voor het onbedoeld verlaten van de rijstrook te worden uitgerust; om de grenswaarden voor de rolweerstand en het rolgeluid van banden als gevolg van veranderingen in de testprocedures te wijzigen, zonder het niveau van de bescherming van het milieu te verlagen; om regels vast te leggen voor de procedure voor het bepalen van de geluidsniveaus van banden; om de verkoopperiode in te korten voor banden die niet in overeenstemming zijn met de nieuwe voorschriften als bepaald in deze verordening en de uitvoeringsmaatregelen ervan, en om bijlage IV aan te p ...[+++]

...gation d’être équipés de systèmes avancés de freinage d’urgence et/ou de systèmes de détection de dérive de la trajectoire; à modifier les valeurs limites concernant la résistance au roulement et le bruit de roulement des pneumatiques à la suite de changements dans les procédures d’essais, sans abaisser le niveau de protection de l’environnement; à établir des règles concernant la procédure de détermination des niveaux de bruit des pneumatiques; à réduire la période durant laquelle les pneumatiques ne satisfaisant pas aux exigences introduites par le présent règlement et ses mesures d’application peuvent continuer d’être vendus, et ...[+++]


1. Voor zover geen vrijstelling is verleend krachtens artikel 14, lid 3, onder a), worden voertuigen van de categorieën M2, M3, N2 en N3 uitgerust met een geavanceerd noodremsysteem dat voldoet aan de voorschriften van deze verordening en de uitvoeringsmaatregelen ervan.

1. Sous réserve des exemptions établies conformément à l’article 14, paragraphe 3, point a), les véhicules des catégories M2, M3, N2 et N3 sont équipés d’un système avancé de freinage d’urgence qui satisfait aux exigences du présent règlement et de ses mesures d’application.


1. Die voertuigen van de categorieën M2, M3, N2 en N3 waarvoor een positieve effectbeoordeling bestaat voor de montage van het geavanceerde noodremsysteem worden uitgerust met geavanceerde noodremsystemen die voldoen aan de voorschriften van deze verordening.

1. Les véhicules des catégories M2, M3, N2 et N3 pour lesquels l'introduction d'un système avancé de freinage d'urgence a fait l'objet d'une étude d'impact favorable sont équipés d'un système avancé de freinage d'urgence qui satisfait aux prescriptions du présent règlement.


Voertuigen van categorie M2, M3, N2 en N3 moeten bovendien zijn uitgerust met een geavanceerd noodremsysteem en een waarschuwingssysteem voor het onbedoeld verlaten van de rijstrook.

Les véhicules de catégories M2, M3, N2 et N3 doivent être équipés de systèmes avancés de freinage d’urgence et de systèmes de détection de dérive de la trajectoire.


w