Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Alliantie voor bedrijfstakspecifieke vaardigheden
Alliantie voor sectorale vaardigheden
Alliantie voor sectorspecifieke vaardigheden
Digitale vaardigheden
E-vaardigheden
Eigen vaardigheden voor artistieke coaching evalueren
ICT-vaardigheden
Neventerm
Ontwikkelingsacalculie
Ontwikkelingsrekenstoornis
Ontwikkelingssyndroom van Gerstmann
Task-force bemiddeling

Traduction de «force voor vaardigheden » (Néerlandais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
eigen vaardigheden voor kunstzinnige begeleiding beoordelen | eigen vaardigheden voor kunstzinnige begeleiding evalueren | eigen vaardigheden voor artistieke coaching beoordelen | eigen vaardigheden voor artistieke coaching evalueren

évaluer ses compétences en matière de coaching artistique


eigen vaardigheden evalueren om community art te leiden | eigen vaardigheden evalueren om gemeenschapskunst te leiden | eigen vaardigheden beoordelen om community art te leiden | eigen vaardigheden beoordelen om gemeenschapskunst te leiden

évaluer ses compétences pour mener une activité d'arts communautaires


task force op hoog niveau voor vaardigheden en mobiliteit

task force de haut niveau sur les compétences et la mobilité


alliantie voor bedrijfstakspecifieke vaardigheden | alliantie voor sectorale vaardigheden | alliantie voor sectorspecifieke vaardigheden

alliance sectorielle pour les compétences


digitale vaardigheden | e-vaardigheden | ICT-vaardigheden

compétences numériques | e-compétences


relevante tactische vaardigheden implementeren om aan topsport te doen | relevante tactische vaardigheden implementeren om in de sport op topniveau te presteren

mettre en œuvre les compétences tactiques pertinentes pour atteindre le plus haut niveau en sport


Omschrijving: Deze stoornis heeft betrekking op een specifieke stoornis van rekenvaardigheden die niet alleen verklaard kan worden op basis van algemene zwakzinnigheid of van inadequaat onderwijs. Het defect betreft beheersing van de basale rekenvaardigheden optellen, aftrekken, vermenigvuldigen en delen en niet zozeer de meer abstracte wiskundige-vaardigheden van algebra, trigonometrie, meetkunde of analyse. | Neventerm: | ontwikkelingsacalculie | ontwikkelingsrekenstoornis | ontwikkelingssyndroom van Gerstmann

Définition: Altération spécifique des performances en arithmétique, non imputable exclusivement à un retard mental global ou à une scolarisation inadéquate. L'altération concerne la maîtrise des éléments de base du calcul: addition, soustraction, multiplication et division (c'est-à-dire, n'est pas limitée aux capacités mathématiques plus abstraites impliquées dans l'algèbre, la trigonométrie, la géométrie ou le calcul différentiel et intégral). | Acalculie de développement Syndrome de Gerstmann Trouble de l'acquisition de l'arithmétique


Omschrijving: Een stoornis waarin het kind, na een aanvankelijk normale voortgang in taalontwikkeling, zowel receptieve als expressieve taalvaardigheden verliest bij gelijkblijvende intelligentie; het begin van de stoornis gaat samen met paroxismale afwijkingen van het EEG en in de meeste gevallen ook met epileptische insulten. Doorgaans ligt het begin bij een leeftijd tussen drie en zeven jaar, waarbij de vaardigheden verloren gaan in een tijdsbestek van dagen of weken. Het chronologisch verband van het optreden van insulten en het ...[+++]

Définition: Trouble dans lequel l'enfant, dont le langage s'est auparavant développé normalement, perd ses acquisitions de langage, à la fois sur le versant expressif et réceptif, tout en gardant une intelligence normale. La survenue du trouble s'accompagne d'anomalies paroxystiques à l'EEG et, dans la plupart des cas, de crises d'épilepsie. Le trouble apparaît habituellement entre trois et sept ans, avec perte du langage en quelques jours ou quelques semaines. La succession dans le temps, entre le début des crises épileptiques et la perte du langage, est assez variable, l'une des deux manifestations précédant l'autre (ou inversement) de ...[+++]


Omschrijving: IQ bij benadering tussen 35 en 49 (bij volwassenen, verstandelijke leeftijd tussen 6 en 9 jaar). Waarschijnlijk leidend tot duidelijke vertraging in de ontwikkeling op kinderleeftijd, maar de meesten kunnen leren een zekere mate van onafhankelijkheid in de eigen verzorging te bereiken en zich adequate communicatie en simpele vaardigheden eigen te maken.

Définition: Q.I. de 35 à 49 (chez les adultes, âge mental de 6 à moins de 9 ans). Aboutira vraisemblablement à d'importants retards de développement dans l'enfance mais beaucoup peuvent acquérir des aptitudes scolaires et un certain degré d'indépendance et les capacités suffisantes pour communiquer. Les adultes auront besoin d'un soutien, de niveaux variés, pour travailler et vivre dans la communauté. | arriération mentale moyenne


TRADUCTIONS EN CONTEXTE
In juni 2001 heeft Anna Diamantopoulou, commissaris voor Werkgelegenheid en sociale zaken, een task force voor vaardigheden en mobiliteit opgericht. Deze vormt een belangrijk onderdeel van de strategie van de Commissie om de belemmeringen voor mobiliteit uit de weg te ruimen en de vaardigheden van de Europese werknemers op alle niveaus te verbeteren.

Une task-force sur les compétences et la mobilité a été constituée en juin 2001 par Anna Diamantopoulou en tant qu'élément important de la stratégie communautaire visant à supprimer les obstacles à la mobilité et à relever les niveaux de qualifications de la main-d'œuvre européenne à tous les niveaux.


3. De mededeling van de Commissie waarop dit advies betrekking heeft, kondigt de oprichting aan van een task force voor vaardigheden en mobiliteit, wiens rapport de basis zal vormen voor nog een actieplan, dat zal worden gepresenteerd op de Europese Raad in het voorjaar van 2002.

3. La présente communication annonce la mise en place d'une Task force sur les compétences et la mobilité, dont le rapport constituera la base d'un nouveau plan d'action qui sera présenté au Conseil de printemps de 2002.


- gezien het verslag van de "Task Force op hoog niveau voor vaardigheden en mobiliteit" van 14 december 2001,

— vu le rapport final de la Task Force de haut niveau sur les compétences et la mobilité, du 14 décembre 2001,


Het actieplan is in het bijzonder gebaseerd op de aanbevelingen van de Task Force op hoog niveau voor vaardigheden en mobiliteit en bevat 25 initiatieven.

En particulier, le plan d'action se fonde sur les recommandations formulées par la task-force de haut niveau sur les compétences et la mobilité et contient 25 initiatives.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
– gezien het verslag van de Commissie "Task Force op hoog niveau voor vaardigheden en mobiliteit",

– vu le rapport de la Commission "Task Force de haut niveau sur les compétences et la mobilité",


In aansluiting op het verslag van de task force op hoog niveau voor vaardigheden en mobiliteit van december 2001 bevestigde de Commissie opnieuw - in het Actieplan voor vaardigheden en mobiliteit van februari 2002 - haar voornemen om in het voorjaar van 2002 de sociale partners te raadplegen met het oog op verdere maatregelen van de EU ter verbetering van de overdraagbaarheid van aanvullende pensioenen.

À la suite du rapport de la task-force de haut niveau sur les compétences et la mobilité de décembre 2001, la Commission a réaffirmé - dans son plan d'action en matière de compétences et de mobilité de février 2002 - son intention de consulter les partenaires sociaux d'ici le printemps 2002, en vue d'élaborer d'autres mesures communautaires pour améliorer la portabilité des pensions complémentaires.


10. Tot slot kondigt de mededeling van de Commissie de instelling aan in april 2001 van een task force op hoog niveau voor vaardigheden en mobiliteit om de voornaamste kenmerken van de nieuwe Europese arbeidsmarkten en de belangrijkste belemmeringen voor de toekomstige ontwikkeling ervan (met name op het gebied van vaardigheden en mobiliteit) te identificeren en verslag uit te brengen bij de Commissie tegen december 2001.

10. Enfin, la Communication annonce la création en avril 2001 d'une Task Force sur les compétences et la mobilité visant à identifier les principes caractéristiques des nouveaux marchés du travail européen et les obstacles qui se posent à la poursuite du développement de ces marchés (notamment en ce qui concerne les compétences et la mobilité); cette Task force rendra son rapport à la Commission en décembre 2001.


15. De Commissie zal een Task Force op hoog niveau voor vaardigheden en mobiliteit instellen, die zal putten uit de deskundigheid van het bedrijfsleven, het onderwijs en de sociale partners. Haar opdracht is om na te gaan welke kenmerken en belemmeringen de Europese arbeidsmarkt vertoont, met bijzondere aandacht voor de behoefte aan ICT-vaardigheden.

15. La Commission instituera une task force à haut niveau sur les compétences et la mobilité, qui tirera parti des connaissances spécifiques des entreprises, des milieux éducatifs et des partenaires sociaux; cette task force examinera les caractéristiques du marché européen du travail et les entraves à son fonctionnement et consacrera une attention particulière aux besoins d'aptitudes professionnelles dans les TIC.


De grote toestroom van nieuwe deelnemers uit de landbouw- en voedingsmiddelensector, de detailhandel en de autoreparatie maakt het mogelijk om in het kader van FORCE een "kritische massa" te vormen van partners uit dezelfde sector, die een sterke invloed kan uitoefenen op methoden en initiatieven op opleidingsgebied in die sectoren; - de ontwikkeling, via FORCE, van projecten op het gebied van het arbeidsovereenkomstenbeleid biedt mogelijkheden voor een brede verspreiding van ervaringen met o.a. het paritaire beheer van opleidingsfon ...[+++]

Ainsi l'entrée massive des acteurs des secteurs de l'agro-alimentaire, du commerce de détail et de la réparation automobile, permet de constituer, au niveau de FORCE, une masse critique de partenaires sectoriels susceptibles d'avoir un impact fort sur les pratiques et initiatives de formation de ces secteurs; - le développement, à travers FORCE, de projets dans le domaine de la politique contractuelle permet d'envisager une large diffusion d'expériences telles que la gestion paritaire des fonds de formation, la mise en oeuvre du bilan de compétences ou la réalisation d'actions conjointes de formation et de qualifica ...[+++]


15. De Commissie zal een Task Force op hoog niveau voor vaardigheden en mobiliteit instellen, en zal daarvoor putten uit de deskundigheid van het bedrijfsleven, het onderwijs en de sociale partners. Haar opdracht is om na te gaan welke kenmerken en belemmeringen de Europese arbeidsmarkt vertoont, met bijzondere aandacht voor de behoefte aan ICT-vaardigheden.

15. La Commission instituera une task force à haut niveau sur les compétences et la mobilité, en tirant parti des connaissances spécifiques des entreprises, des milieux éducatifs et des partenaires sociaux; cette task force examinera les caractéristiques du marché européen du travail et les entraves à son fonctionnement et consacrera une attention particulière aux besoins d'aptitudes professionnelles dans les TIC.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'force voor vaardigheden' ->

Date index: 2022-12-19
w