Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Een zakelijk telefoongesprek voeren
FAVV
Fouten bij oproepen melden
Gegevens van telefonische oproepen bewaren
Gegevens van telefonische oproepen bijhouden
Provinciale eenheid van het FAVV
Telefonisch blok
Telefonisch blokstelsel
Telefonisch communiceren
Telefonisch contact leggen
Telefonische colportage
Telefonische fouten rapporteren
Telefonische hulpdienst
Telefonische marketing
Telefonische verkoop
Telefoon marketing
Telemarketing
Via de telefoon met anderen praten

Vertaling van "favv telefonisch " (Nederlands → Frans) :

TERMINOLOGIE
telefonische colportage | telefonische marketing | telemarketing

démarchage par téléphone | démarchage téléphonique | mercatique téléphonique


een zakelijk telefoongesprek voeren | telefonisch contact leggen | telefonisch communiceren | via de telefoon met anderen praten

échanger par téléphone | fournir des informations au téléphone | communiquer par téléphone | fournir des renseignements au téléphone


gegevens van telefonische oproepen bewaren | gegevens van telefonische oproepen bijhouden

tenir des registres d’appels téléphoniques


telefonisch blok | telefonisch blokstelsel

block par téléphone | cantonnement téléphonique


Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen | FAVV [Abbr.]

agence fédérale pour la protection de la chaîne alimentaire | Agence fédérale pour la sécurité de la chaîne alimentaire | AFSCA [Abbr.]


Provinciale eenheid van het FAVV

Unité provinciale de l'AFSCA




Telefonische marketing | Telefoon marketing

démarchage téléphonique




fouten bij oproepen melden | telefonische fouten rapporteren

signaler des erreurs lors d’appels
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Het FAVV heeft een uniek meldpunt voor de vragen en de klachten van de consumenten opgericht. De consument kan op verschillende manieren in contact komen met de medewerkers van het meldpunt van het FAVV, telefonisch, per brief, per fax en per mail.

Différentes possibilités sont offertes au consommateur pour joindre les collaborateurs du point de contact de l’AFSCA : par téléphone, par courrier, par fax ou par e-mail.


Daarnaast ontvangt het meldpunt ook onrechtstreekse klachten : - via andere diensten van het FAVV - via andere overheidsinstellingen waaronder FOD Volksgezondheid, Antigifcentrum, enz. - via consumentenorganisaties b) In 2008 werden 51 % van de klachten telefonisch geregistreerd (1154 klachten). Via mail was dit 42 % (942 klachten).

Par ailleurs, le point de contact reçoit également des plaintes indirectes : - via d'autres services de l'AFSCA - via d'autres organismes publics, parmi lesquels le SPF Santé publique, le Centre Antipoisons, etc. - via les organisations de consommateurs b) En 2008, 51 % des plaintes (soit 1.154) ont été enregistrées par téléphone et 42 % (soit 942) ont été reçues par courrier électronique.


2. De voorlichtingscel beschikt over een telefonische permanentie: 02 211 82 25, een fax 02 211 82 15, een emailadres voorlichtingvulgaris@favv.be, een link op de website en een gedrukte informatiefolder.

3. La cellule dispose d'une permanence téléphonique : 02 211 82 25, d'un fax 02 211 82 15, d'une adresse @ : voorlichtingvulgaris@favv.be, d'un lien sur www.afsca.be et d'un folder d'information.


w