kwaliteit van diensten voor het beheer van luchtvaartgegevens garanderen | kwaliteit van diensten voor het beheer van luchtvaartgegevens verzekeren | zorgen voor de kwaliteit van diensten voor het beheer van luchtvaartgegevens
beheer van bestemmingen strategisch opzetten | een marketingplan uitwerken voor beheer van toeristische bestemmingen | een strategisch marketingplan opzetten voor beheer van toeristische bestemmingen | marktonderzoek merkontwikkeling reclame en promotie distributie en verkoop van toeristische bestemmingen organiseren
concevoir un plan de marketing stratégique pour gérer les destinations touristiques | élaborer un plan de marketing stratégique pour la gestion des destinations | concevoir un plan de marketing stratégique pour la gestion des destinations | mettre au point un plan de marketing stratégique pour gérer les destinations touristiques
Dat verslag kan als basis dienen voor de updating van de financiële strategie van het Gewest en voor de aanpassing van de jaarlijkse budgetten waarbij er tegelijkertijd wordt gelet op de rationalisering van de controle-instrumenten; - een werkgroep oprichten waarvan de hoofopdracht erin bestaat de continuïteit van het huisvestingsbeleid en de nauwe opvolging van de financiering van de sector te waarborgen; - onverwijld de in het kader van de invoering van onderhavige beheersovereenkomst vereiste financiële informatie leveren; - deelnemen aan de Stuurgroep Alliantie Wonen die belast is met de halfmaandelijkse opstelling van een financiële monitoring over de reële begrotingsbehoeften en het gebruik ervan door de instanties die belast zijn ...[+++]met de toepassing van Alliantie Wonen. o Het beheer van de geldstromen optimaliseren : de BGHM zal een dynamisch beheer waarborgen van de geldstromen die verband houden met de in bijlage 1 van onderhavige beheersovereenkomst vermelde begrotingsartikelen van de begroting van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest.
Ce rapport pourra servir de base pour l'actualisation de stratégie financière de la Région et pour l'adaptation des budgets annuels, tout en veillant en parallèle à la rationalisation des outils de contrôle; - mettre en place un groupe de travail dont la mission principale sera d'assurer au mieux la continuité de la politique du logement et le suivi étroit du financement du secteur; - fournir sans délai les informations financières requises dans le cadre de la mise en place du présent contrat; - participer au Comité de pilotage Alliance Habitat chargé d'établir de façon bimensuelle un monitoring financier sur les besoins budgétaires réels et sur leur utilisation par les organismes chargés de la mise en oeuvre de l'Alliance Habitat. - Opt ...[+++]imiser la gestion des flux financiers : la SLRB assurera une gestion dynamique des flux financiers qui sont associés aux articles budgétaires du budget de la Région de Bruxelles-Capitale repris à l'annexe 1 du présent contrat.
Functievereisten Kennis van het beheer van radioactief afval en van de overeenkomstige wetgeving Kennis van de technische, financiële en administratieve werkingsmodaliteiten van NIRAS Kennis van het reglementair kader inzake nucleaire veiligheid, toegepast op radioactief afval Kennis van de methodes met betrekking tot het beheer van technische en financiële risico's op lange termijn Beheersing van de juridische en wettelijke context van NIRAS Communicatie- en onderhandelingsprofiel Kwalificaties Minimale diploma- en ervaringsvereisten Om in aanmerking te komen voor de functie dienen de hiernavolgende minimale diploma- en ervaringsverei ...[+++]sten vervuld te zijn : Burgerlijk ingenieur (master in engineering) of doctor in de wetenschappen Aanvullende academische geattesteerde nucleaire vorming Vijf jaar recente ervaring in de nucleaire sector Minstens drie jaar werkervaring in een leidinggevende functie Pluspunten Aanvullende opleidingen in bedrijfsbeheer, actuariaat, financiën of economie Ervaring in de sector van het radioactieve afvalbeheer (NIRAS, Belgoprocess, SCK.CEN, IRE,..) Concrete ervaring in participatieve structuren en processen en erkenning als technisch, wetenschappelijk en financieel deskundige op nationaal en/of internationaal vlak Kennis van de wetgeving op de overheidsopdrachten Technische kennis en competenties Kennis van het werkingskader van NIRAS; kennis van het reglementair kader inzake nucleaire veiligheid; Ruime ervaring in het beheer van belangrijke projecten van diverse aard; Analytische geest en vermogen om meerdere dossiers gelijktijdig te beheren; Affiniteit met de maatschappelijke en politieke context en de werking van de overheid; In staat om een ploeg medewerkers te begeleiden, ondersteunen, motiveren bij de uitvoering van de opdrachten van de instelling; Resultaatgerichte organisator met grote inzet, werkkracht, enthousiasme en flexibiliteit, gepaard gaand met aandacht voor dienstverlening en kwaliteitsgerichtheid; Sterke comm ...
Exigences de la fonction Connaissance de la gestion des déchets radioactifs et de la législation correspondante ; Connaissance des modalités de fonctionnement techniques, financières et administratives de l'ONDRAF ; Connaissance du cadre réglementaire en matière de sûreté nucléaire, appliqué aux déchets radioactifs ; Connaissance des méthodes relatives à la gestion des risques techniques et financiers à long terme ; Maîtrise du contexte juridique et légal de l'ONDRAF ; Profil de communication et de négociation. Qualification Exigences minimales en matière de qualifications et d'expérience Pour entrer en ligne de compte pour la fonct ...[+++]ion, le candidat doit satisfaire aux exigences minimales suivantes en matière de qualifications et d'expérience : Ingénieur civil (master en ingénierie) ou docteur en science ; Formation nucléaire académique complémentaire attestée ; Cinq années d'expérience récente dans le secteur nucléaire ; Au moins trois ans d'expérience professionnelle dans une fonction dirigeante. Atouts Avoir suivi des formations complémentaires dans les domaines de la gestion d'entreprise, de l'actuariat, des finances ou de l'économie ; Disposer d'une expérience dans le secteur de la gestion des déchets radioactifs (ONDRAF, Belgoprocess, SCK-CEN, IRE...) ; Avoir une expérience concrète des structures et processus participatifs et une reconnaissance en tant qu'expert technique, scientifique et financier sur le plan national et/ou international ; Connaître la législation concernant les marchés publics. Connaissances et compétences techniques Connaissance du cadre de fonctionnement de l'ONDRAF ; Connaissance du cadre réglementaire en matière de sûreté nucléaire ; Large expérience dans la gestion de projets importants de natures diverses ; Esprit analytique et capacité à gérer plusieurs dossiers simultanément ; Intérêt marqué pour le contexte sociopolitique et le fonctionnement des autorités publiques ; Capacité à encadrer, soutenir et motiver une éq ...
De richtlijnen aangaande deze technieken zijn als "INTERN POLITIE" geklasseerd. b) De MFO 7 van 28 maart 2014 waarvan hierboven sprake heeft tot doel de principes en modaliteiten vast te leggen van het beheer en de operationele samenwerking van supra-lokale dynamische en niet-geplande gebeurtenissen, die een onmiddellijk en gecoördineerd optreden van één of meerdere korpsen van de geïntegreerde politie vereist.
Les directives relatives à ces techniques sont classées "INTERNE POLICE". b) La MFO 7 du 28 mars 2014 dont question ci-dessus a pour but de déterminer les principes et modalités de la direction et de la coopération opérationnelles d'un événement supralocal dynamique et non planifié, qui nécessite une intervention immédiate et coordonnée d'un ou plusieurs corps de la police intégrée.
De gevolgde procedure vloeit voort uit de ministeriële omzendbrief MFO-7 van 28 maart 2014 van de minister van Binnenlandse Zaken betreffende het beheer van dynamische niet-geplande gebeurtenissen waarbij een onmiddellijk en gecoördineerd supra-lokaal politieoptreden in werking wordt gesteld.
La procédure suivie découle de la circulaire ministérielle MFO-7 du 28 mars 2014 du ministre de l'Intérieur relative à la gestion d'événements dynamiques non planifiés pour lesquels une intervention policière supralocale immédiate et coordonnée est mise en oeuvre.
Uit persberichten blijkt echter dat de traag malende gerechtelijke molens en de ontoereikende middelen van het COIV een dynamisch en efficiënt beheer van de door de magistraten of de politie in beslag genomen goederen en cash geld in de weg staan.
Mais, selon la presse, la lenteur de la Justice et le manque de moyens de l'OCSC empêchent une gestion dynamique et efficace des biens et de l'argent liquide saisis par des magistrats ou des policiers.
Overwegende dat het besluit van de Waalse Regering van 24 mei 2007 betreffende de steun aan de landbouw in een strikte termijn van zes maanden voorziet voor de afhandeling van de dossiers met de landbouwsteunaanvragen met het oog op een dynamischerbeheer van de dossiers door het bestuur en op een betere lange termijn-zicht voor de begunstigden;
Considérant que l'arrêté du Gouvernement wallon du 24 mai 2007 concernant les aides à l'agriculture prévoit un délai de rigueur de six mois pour l'instruction des dossiers de demande d'aide à l'agriculture afin de dynamiser la gestion administrative des dossiers et conférer une meilleure prévisibilité pour les administrés qui en sont bénéficiaires;
a) de ontwikkeling en de veranderingen van de organisatie door het dynamisch beheer van de processen ten einde te beantwoorden aan de noden van de belanghebbenden;
a) au développement et aux adaptations de l'organisation en gérant les processus de manière dynamique pour répondre aux besoins des parties intéressées;
Zoekt u de juiste vertaling van een woord in een specifieke context? Zoekt u juridische informatie? Met Wordscope kunt u een uitgelezen selectie van betrouwbare websites doorzoeken! Officiële teksten, alle onderwerpen en vakgebieden