2. NMBS heeft op verschei
dene vlakken acties ondernomen: reclamecampagnes in diverse media, samenwerking met gespecialiseerde
tijdschriften over reizen (bijvoorbeeld de actie in " Grande" , namelijk het inlassen van een 16 pagina's tellende katern in het meinummer 2009 en het uitdelen van 25000 gratis exemplaren aan de mensen die naar de internationale loketten kwamen), deelname aan evenementen zoals het Vakantiesalon, promotieacties met specifieke aanbiedingen voor bepaal
...[+++]de treinen die minder in trek zijn, gecombineerde aanbiedingen in partnerschap met hotels, autoverhuurders enzovoort.2. Les actions entreprises par la SNCB se situent à plusieurs niveaux: campagnes
publicitaires dans divers media, collaboration
avec des revues spécialisées en tourisme (par exemple, action " Grande" : insert de 16 pages dans la revue du mois de mai 2009 et distribution gratuite de 25000 exemplaires aux personnes se présentant aux guichets internationaux), participation à des événements tels le Salon des Vacances, offres promotionnelles ciblant plus particulièrement certains trains moins demandés, proposition d'achats combinés en partenariat avec des hôte
...[+++]ls, des sociétés de location de voitures, etc.