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Traduction de «charleroi sud-brussel voordelen » (Néerlandais → Français) :

In real-time werden volgende bijkomende extra treinen ingelegd voor de terugrit: - Brussel-Zuid - Brugge - Brussel-Zuid - Leuven - Brussel-Zuid - Charleroi-Sud - Brussel-Zuid - Luik-Guillemins Er werden 43.202 biljetten aan dit tarief verkocht.

Les trains supplémentaires suivants ont été mis en service en temps réel pour le trajet retour: - Bruxelles-Midi - Bruges; - Bruxelles-Midi - Louvain; - Bruxelles-Midi - Charleroi-Sud; - Bruxelles-Midi - Liège-Guillemins. Ce sont 43.202 billets qui ont été vendus à ce tarif.


In real-time werden volgende bijkomende extra treinen ingelegd voor de terugrit: - Brussel-Zuid - Brugge; - Brussel-Zuid - Leuven; - Brussel-Zuid - Charleroi-Sud; - Brussel-Zuid - Luik-Guillemins.

Les trains supplémentaires suivants ont été mis en service en temps réel pour le trajet retour: - Bruxelles-Midi - Bruges; - Bruxelles-Midi - Louvain; - Bruxelles-Midi - Charleroi-Sud; - Bruxelles-Midi - Liège-Guillemins.


In real-time werden volgende bijkomende extra treinen ingelegd voor de terugrit: - Brussel-Zuid - Brugge; - Brussel-Zuid - Leuven; - Brussel-Zuid - Charleroi-Sud; - Brussel-Zuid - Luik-Guillemins. Er werden 43.202 biljetten aan dit tarief verkocht.

Les trains supplémentaires suivants ont été mis en service en temps réel pour le trajet retour: - Bruxelles-Midi - Bruges; - Bruxelles-Midi - Louvain; - Bruxelles-Midi - Charleroi-Sud; - Bruxelles-Midi - Liège-Guillemins; Ce sont 43.202 billets qui ont été vendus à ce tarif.


Op 24 mei 2016 werden volgende treinen ingelegd voor de betoging: - Charleroi-Sud - Luttre - Nijvel - Eigenbrakel - Brussel-Noord; - Charleroi-Sud - Luttre - Nijvel - Eigenbrakel - Brussel-Noord; - Luik-Guillemins - Brussel-Noord; - Luik-Guillemins - Brussel-Noord; - La Louvière-Sud - La Louvière-Centre - 's-Gravenbrakel - Brussel-Noord; - Antwerpen-Centraal - Antwerpen-Berchem - Mechelen - Brussel-Noord; - Oostende - Brugge - Gent-St-Pieters - Brussel-Noord; - Moeskroen - Doornik - Aat - Brussel-Noord.

Le 24 mai 2016, les trains suivants ont été mis en service pour la manifestation: - Charleroi-Sud - Luttre - Nivelles - Braine-l'Alleud - Bruxelles-Nord; - Charleroi-Sud - Luttre - Nivelles - Braine-l'Alleud - Bruxelles-Nord; - Liège-Guillemins - Bruxelles-Nord; - Liège-Guillemins - Bruxelles-Nord; - La Louvière-Sud - La Louvière-Centre - Braine-le-Comte - Bruxelles-Nord; - Anvers-Central - Anvers-Berchem - Malines - Bruxelles-Nord; - Ostende - Bruges - Gand-St-Pierre - Bruxelles-Nord; - Mouscron - Tournai - Ath - Bruxelles-Nord.


Een meer realistische aanpassing van het aantal stopplaatsen en van de dienstregeling tussen de relaties 39xx (Binche – Louvain-la-Neuve Université) en 77xx (Charleroi-Sud - Ottignies - Brussel-Zuid) en 65xx (Brussel-Zuid - Louvain-la-Neuve) en 55xx (Schaarbeek/Brussel-Zuid - Louvain-la-Neuve).

Une adaptation plus réaliste du nombre d’arrêts ainsi que des horaires était nécessaire entre les relations 39xx (Binche – Louvain-la-Neuve Université) et 77xx (Charleroi-Sud - Ottignies -Bruxelles-Midi) et 65xx (Bruxelles-Midi - Louvain-la-Neuve) et 55xx (Schaerbeek/Bruxelles-Midi - Louvain-la-Neuve).


Overwegende dat de eerste conclusies ervan erop wijzen dat de ligging van het station in de onmiddellijke nabijheid van het luchthavenstation en het ontwerp ervan als doorgangsstation op de lijn Charleroi Sud-Brussel voordelen oplevert in termen van uitbating waartegen de optie eindstation, gelegen benoorden de E42 die in 2004 de voorkeur kreeg, niet op kan;

Considérant que ses premières conclusions montrent que le fait de localiser la gare à proximité immédiate de l'aérogare et de la concevoir comme une gare « passante » établie sur la ligne Charleroi Sud-Bruxelles présente des avantages en termes d'exploitation sans commune mesure avec l'option en « cul-de-sac » localisée au nord de l'autoroute E42 retenue en 2004;


Overwegende dat het tweede van de voorontwerpen van herziening van het gewestplan Charleroi, aangenomen op 27 mei 2004, het doel nastreeft om het tracé van het spoorvak Gosselies-Rhisnes van de nieuwe Waalse spoorwegas en het tracé van de spoorverbindingen tussen de luchthavens Charleroi-Brussel Zuid en Brussel-Nationaal via lijn 140 enerzijds en tussen Charleroi-Brussel Zuid en het station Charleroi-Sud anderzijds op te nemen;

Considérant que le second des avant-projets de révision du plan de secteur de Charleroi adoptés le 27 mai 2004 a pour objectif d'inscrire le tracé du tronçon Gosselies-Rhisnes de la nouvelle dorsale ferroviaire wallonne et le tracé des liaisons ferroviaires entre les aéroports de Bruxelles-Charleroi Sud et Bruxelles National via la ligne 140 d'une part et entre l'aéroport de Bruxelles-Charleroi Sud et la gare de Charleroi Sud d'autre part;


Art. 5. Het besluit van de Waalse Regering van 27 mei 2004 tot aanneming van het voorontwerp van herziening van de gewestplannen Charleroi (bladen 46/4S en 47/1S) en Namen (bladen 47/1S, 47/2S en 47/3 S) met het oog op de opneming van het ontwerp-tracé voor het spoorvak Gosselies-Rhisnes van de nieuwe Waalse spoorwegas wordt opgeheven voor zover het het ontwerp-tracé vaststelt van het spoorvak Gosselies-Rhisnes van de nieuwe Waalse spoorwegas voor het blad 46/4S van het gewestplan Charleroi en de ontwerp-tracés tussen Gosselies en Brussel via spoorlijn 140 e ...[+++]

Art. 5. L'arrêté du Gouvernement wallon du 27 mai 2004 adoptant l'avant-projet de révision des plans de secteur de Charleroi (planches 46/4S et 47/1S) et de Namur (planches 47/1S, 47/2S et 47/3S) en vue de l'inscription du projet de tracé du tronçon Gosselies-Rhisnes de la nouvelle dorsale ferroviaire wallonne est abrogé en ce qu'il fixe le projet de tracé du tronçon Gosselies-Rhisnes de la nouvelle dorsale ferroviaire wallonne pour la planche 46/4S du plan de secteur de Charleroi et les projets de tracés des liaisons ferroviaires entre Gosselies et Bruxelles par la ligne 140 et entre l'aéroport de Gosselies et la gare de Charleroi-Sud.


- Vraag van de heer Olivier Chastel aan de Vice-Eerste Minister en Minister van Mobiliteit en Vervoer, over " de spoorweginvesteringen in de regio Charleroi - lijn 124 Charleroi-Brussel-GEN en station Charleroi-Sud" .

- Question de M. Olivier Chastel à la vice-première Ministre et Ministre de la Mobilité et des Transports, sur " les investissements ferroviaires dans la région de Charleroi - ligne 124 Charleroi-Bruxelles-RER et gare de Charleroi-Sud" .


Gelet op de beslissing van de Europese Commissie van 12 februari 2004 betreffende de voordelen die het Waalse Gewest en Brussels South Charleroi Airport hebben toegestaan aan de luchtvaartmaatschappij Ryanair bij haar vestiging in Charleroi, beslissing waarvan de Belgische Staat in kennis gesteld werd op 13 februari 2004 en waarbij de Commissie geoordeeld heeft dat de verminderingen die krachtens artikel 7, § 3, van het besluit van 16 juli 1998 toegepast werden op de bijdragen van de gebruikers van de luchthaven Brussels South Charler ...[+++]

Considérant la décision de la Commission européenne du 12 février 2004 concernant les avantages consentis par la Région wallonne et Brussels South Charleroi Airport à la compagnie aérienne Ryanair lors de son installation à Charleroi, décision notifiée à l'Etat belge le 13 février 2004, par laquelle la Commission a jugé que les rabais sur les redevances pratiqués à l'égard des usagers de l'aéroport de Brussels South Charleroi en vertu de l'article 7, § 3, de l'arrêté du 16 juillet 1998, sont incompatibles avec le traité CE;




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Date index: 2024-03-26
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