Het is in de loop van een verkoopgesprek mogelijk dat de operatoren van een call center vermelden dat op de kortingsprogramma's voor de
telefoondienst van Belgacom (waarvan Belgacom PreCall 60 deel uitmaakt) wordt ingetekend voor een onbepaalde duur en dat de klant ze in de loop van het contract te allen tijde kan «verzaken» (met andere woorden, «het dienstencontract kan opzeggen»), mits hij ee
n aantal, overigens eenvoudige, modaliteiten respecteert (de klant mag het Belgacom PreCall 60-contract te allen tijde telefonisch, via fax of
...[+++]schriftelijk opzeggen op het adres of via de telefoonnummers vermeld in de aan de klant overhandigde documentatie.
Il se peut, lors de la conversation de vente, que les opérateurs de call center mettent en avant le fait que les plans de réduction pour le service de téléphonie de Belgacom (dont fait partie Belgacom PreCall 60) sont souscrits pour une durée indéterminée et que le client peut en cours de contrat, y «renoncer» (c'est-à-dire «résilier le contrat de service») à tout moment moyennant le respect de certaines modalités, au demeurant très simples (Le client peut résilier le contrat Belgacom PreCall 60 à tout moment par téléphone, par fax ou par écrit à l'adresse ou aux numéros d'appel mentionnés dans la documentation remise au client.