Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Beheer
Beheer van de buitengrenzen
Beheer van de buitengrenzen van de EU
Beheer van de buitengrenzen van de Europese Unie
Beheer van noodsituaties
Beëdigd landmeter
Bodemkundig karteerder
Buitengrens van de EU
Buitengrens van de Europese Unie
Crisisbeheer
Crisisbeheersing
Federale Raad van landmeters-experten
Landmeetkundig assistent
Landmeetkundige kadaster
Landmeter
Landmeter
Landmeter kadaster
Landmeter kadastrale projecten
Landmeter-expert
Landmeter-technicus mijnbouw
Management
Medewerkster-landmeter-topograaf
Technicus-landmeter
Technicus-landmeter mijnbouw
Uitzetter
Wijze van beheer

Vertaling van "beheer landmeters " (Nederlands → Frans) :

TERMINOLOGIE
landmeetkundige kadaster | landmeter (kadastrale metingen) | landmeter kadaster | landmeter kadastrale projecten

géomètre-cadastreuse | technicien géomètre du cadastre/technicienne géomètre du cadastre | géomètre du cadastre | technicien géomètre du cadastre


landmeter-technicus mijnbouw | uitzetter | bodemkundig karteerder | technicus-landmeter mijnbouw

géomètre minier | technicienne de levés miniers | géomètre minière | technicien de levés miniers/technicienne de levés miniers


medewerkster-landmeter-topograaf | uitzetter grond-, weg- en waterbouw | landmeetkundig assistent | technicus-landmeter

opératrice géomètre | technicien géomètre | opérateur géomètre | technicien géomètre/technicienne géomètre


Federale Raad van landmeters-experten

Conseil fédéral des géomètres-experts






crisisbeheersing [ beheer van noodsituaties | crisisbeheer ]

gestion de crise [ gestion des crises | gestion de situation d'urgence | gestion de situation de crise ]


buitengrens van de EU [ beheer van de buitengrenzen | beheer van de buitengrenzen van de EU | beheer van de buitengrenzen van de Europese Unie | buitengrens van de Europese Unie ]

frontière extérieure de l'UE [ frontière extérieure de l’Union européenne | gestion des frontières extérieures de l'UE | gestion des frontières extérieures de l’Union européenne ]


beheer [ management | wijze van beheer ]

gestion [ management | mode de gestion ]


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
2. Vereiste ervaring op de uiterste inschrijvingsdatum : . Relevante beroepservaring van minstens vijf jaar op het gebied van openbare opdrachtgeving en gespreid over minstens twee van onderstaande taken : - beheer van het stedenbouwkundige gedeelte; - beheer van dossiers die met bodemvervuiling verband houden; - beheer van bij de bouw aanvullende opdrachten voor diensten (landmeter, bodemonderzoek); - beheer van het gedeelte communicatie en productie van technische documenten.

2. Expérience requise à la date limite d'inscription : Une expérience professionnelle pertinente dans le domaine de la maîtrise d'ouvrages publiques de minimum cinq années réparties dans au moins deux des tâches reprises ci-dessous : - gestion du volet urbanistique; - gestions des dossiers liés à la pollution des sols; - gestion des marchés de services accessoires à la construction (géomètre, sondage); - gestion du volet communication et production de documents techniques.


In dit kader : werkt ze de procedureboeken inzake het beheer van de kadastrale percelen bij (al naargelang het geval in samenwerking met de betrokken diensten); draagt ze bij aan de permanentie van de Cel Strategische en operationele ondersteuning; coördineert ze de opvolgingsvergaderingen en de werkvergaderingen met de afdelingshoofden plan mutaties HL3; verzekert ze de opvolging van de relaties met de partners verwant met het beheer van de percelen (Gewesten, gemeenten, notarissen, landmeter-experten (gedeelte opmetingen), enz.).

Dans ce cadre : elle tient à jour les livres de procédure relatifs à la gestion du parcellaire cadastral (selon le cas, en collaboration avec les services concernés); elle contribue à la permanence de la cellule de soutien stratégique et opérationnel; elle coordonne les réunions de suivi et de travail avec les chefs des divisions plan mutations HL3; elle assure le suivi des relations de partenariats en lien avec la gestion du parcellaire (Régions, communes, notaires, géomètres-experts (partie mesurage), etc.).


De Adviseur-generaal - Centrumdirecteur werkt onder leiding van de administrateur Rechtszekerheid en staat ten dienste van de administrateur-generaal van de Patrimoniumdocumentatie. Opdrachten en taken De Adviseur-generaal - Centrumdirecteur heeft, onder andere, de volgende taken en opdrachten : o de fiscale en niet-fiscale wetgeving en de wetgeving met betrekking tot de comptabiliteit van de Staat doen toepassen; o beslissingen nemen, zowel op fiscaal niveau als op niet fiscaal niveau, met betrekking tot de verzoeken en klachten van de betalingsplichtigen met het oog op een kwijtschelding van boeten, intresten en vervolgingskosten en m ...[+++]

Missions et tâches Le Conseiller général - Directeur de centre a, entre autres, les missions et tâches suivantes : o superviser, en étroite collaboration avec ses collaborateurs, le fonctionnement interne, l'organisation et le contrôle des services sous son autorité et ainsi garantir la réalisation des objectifs fixés ainsi qu'une prestation de service de qualité envers le citoyen et les autres administrations; o prendre des décisions définitives en matière de recours contre la base de l'imposition établie à charge d'un redevable du précompte immobilier et ainsi maintenir une juste perception dans un des domaines de la fiscalité immobilière; o définir les objectifs du centre, évaluer et suivre leur implémentation et ainsi garantir un fonc ...[+++]


Informatica, juridische beroepen, boekhouders en revisoren, onderzoek en ontwikkeling, technische raadgeving, studiebureaus, public relations, enquêtes en onderzoek, sociale zekerheid, sociale secretariaten en andere diensten voor beheer, landmeters, architecten, publiciteit, personeelsselectie, interim-kantoren, gezondheidszorg (hospitalen niet inbegrepen), medische en paramedische beroepen, kinesitherapeuten, dierenartsen, vertalers, incassobureaus, privé-bibliotheken, veilingwezen, decoratie, beroepsorganisaties, politieke en religieuze organisaties, verenigingen, audiovisuele sector en muzieksector, attracties en amusement, sportclub ...[+++]

Informatiques, professions juridiques, comptables, réviseurs, recherche et développement, conseils techniques, études, relations publiques, enquêtes et sondages, sécurité, secrétariats sociaux et autres services de gestion, géomètres, architecture, publicité, sélection de personnel, société d'intérim, santé (hors hôpitaux), professions médicales et para-médicales, kinés, vétérinaires, traductions, recouvrement, bibliothèques privées, ventes aux enchères, décoration, organisations politiques, représentatives et professionnelles, organisations religieuses, associations, secteur audiovisuel et musical, spectacles et amusements, clubs sporti ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
De aanvraag wordt samen met volgende stukken ingediend : 1° een korte uiteenzetting van de hoofdkenmerken van de toeristische logiesverstrekkende inrichting, opgemaakt door middel van het formulier dat door het Commissariaat-generaal voor Toerisme verstrekt wordt; 2° indien artikel 73 van het decreet van toepassing is, een afschrift van het brandveiligheidsattest; 3° indien artikel 74 van het decreet van toepassing is, het vereenvoudigd controleattest; 4° in voorkomend geval, een afschrift van de vereiste administratieve vergunningen die een definitief karakter dienen te hebben; 5° een een bewijs van goed zedelijk gedrag ten behoeve van een overheidsbestuur en die op naam van de aanvrager is afgeleverd sinds minder dan drie maanden en, ...[+++]

Elle est accompagnée des documents suivants : 1° une notice donnant les caractéristiques principales de l'établissement d'hébergement touristique, établie au moyen du formulaire délivré par le Commissariat général au Tourisme; 2° en cas d'application de l'article 73 du décret, une copie de l'attestation de sécurité-incendie; 3° en cas d'application de l'article 74 du décret, une copie de l'attestation de contrôle simplifié; 4° le cas échéant, une copie des permis administratifs requis, lesquels doivent avoir acquis un caractère définitif; 5° un certificat de bonne vie et moeurs destiné à une administration publique et délivré depuis moins de trois mois au nom du demandeur et, pour les établissements hôteliers, les meublés de vacances e ...[+++]


w