Art. 5. De referentiepersoon vervult de volgende opdrachten : 1° onthaal van de student met een handic
ap die aanpassingen aanvraagt; 2° kennis nemen van de moeilijkhed
en die zijn traject binnen de inrichting kunnen belemmeren; 3° het in artikel 7, § 2, 1° bedoelde document ontvangen;
4° de aanvraag om redelijke aanpassingen indien ...[+++]en en de Studieraad verslag uitbrengen overeenkomstig het model dat door de Regering in overleg met de aanvragende student wordt vastgesteld; 5° de contactpersoon van de student met een handicap blijven gedurende zijn gehele opleiding binnen de inrichting; 6° in voorkomend geval, de vergaderingen van de Studieraad bijwonen in het kader van de pedagogische begeleiding van studenten zoals bedoeld in artikel 31, 2°, van het decreet van 16 april 1991 houdende organisatie van het onderwijs voor sociale promotie. Art. 5. La personne de ré
férence remplit les missions suivantes: 1° d'accueillir l'étudiant en situation de handicap et demandeur d'aménagements; 2° de prendre connaissance des difficultés qui peuvent entraver son parcours au sein de l'établissement; 3° de recueillir le document tel que visé à l'article 7, § 2, 1° ; 4° d'introduire la demande d'aménagements raisonnables et de faire rapport au Conseil des Etudes conformément au modèle fixé par le Gouvernement en concertation avec l'étudiant demandeur; 5° de demeurer la personne de contact de l'étudiant en situation de handicap tout au long de sa formation au sein de l'établissement;
...[+++] 6° d'assister, s'il échet, au Conseil des Etudes dans le cadre du suivi pédagogique des étudiants tel que prévu à l'article 31, 2°, du décret du 16 avril 1991 organisant l'Enseignement de promotion sociale.