Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Canule voor artroscopische toegang
Faciliteren van toegang tot behandeling
Onderhoud van apparaat voor veneuze toegang
Onderzoek en contact voor administratieve doeleinden
Onderzoek voor administratieve doeleinden

Vertaling van "toegang tot administratieve " (Nederlands → Frans) :

TERMINOLOGIE
onderzoek en contact voor administratieve doeleinden

Examen médical et prise de contact à des fins administratives




overige gespecificeerde onderzoeken voor administratieve doeleinden

Autres examens à des fins administratives






IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Het is ook nodig om het gebruik van informatie- en communicatietechnologieën verder te vereenvoudigen (elektronische toegang tot administratieve documenten, de mogelijkheid om patiënten elektronisch door te verwijzen naar specialisten, het maken van afspraken via elektronische weg). Deze technologieën kunnen de administratieve taken van de huisartsen verlichten, maar wanneer ze te complex in gebruik zijn, kunnen ze ook bijdragen tot burnout bij de gebruikers.

Il faudra aussi encore simplifier l’utilisation des technologies d’information et de communication (accès électronique aux documents administratifs ou possibilité de référer par voie électronique des patients aux spécialistes, prise de rendezvous par voie électronique) qui peuvent alléger les tâches administratives des médecins généralistes, mais qui, de par une trop grande complexité d’usage, peuvent aussi contribuer au burnout chez les utilisateurs.


o Vereenvoudiging van het gebruik van informatie- en communicatietechnologieën (elektronische toegang tot administratieve documenten en mogelijkheid om elektronisch patiënten door te verwijzen naar specialisten, afspraken maken via elektronische weg)

o Simplification de l’utilisation des technologies d’information et de communication (accès électronique aux documents administratifs ou possibilité de référer par voie électronique des patients aux spécialistes, prise de rendez-vous par voie électronique).


de toegang tot de persoonlijke, zowel administratieve als geneeskundige, gegevens van de verzekerden beveiligen door een beperkte toegang toe te kennen naargelang het aantal taken, dat het personeelslid of de geneesheer die het dossier behandelt, moet uitvoeren, en door iedere toegang tot het dossier te traceren.

Sécuriser l’accès aux données personnelles des assurés, tant administratives que médicales, en octroyant des accès limités en fonction des tâches à accomplir par le membre du personnel ou le médecin traitant le dossier et en traçant tout accès au dossier d’invalidité.


Een provinciale raad stuurt een brief door van een collega schoolinspecteur die vraagt of de administratieve directeur van een “Centre de Promotion de la Santé à l’Ecole” (centre PSE) gerechtigd is om toegang te eisen tot de inhoud van de medische dossiers en van de medische correspondentie van het centrum.

Un conseil provincial transmet la lettre d’un confrère inspecteur scolaire demandant si le directeur administratif d’un « Centre de Promotion de la Santé à l’Ecole » (centre PSE) est en droit de revendiquer l’accès au contenu des dossiers médicaux et de la correspondance médicale du centre.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
3) Maatschappij: sindsdien veel administratieve ontwikkelingen inzake de toegang van de personen met een handicap tot werk, meer belangstelling voor de ontwikkeling van de groeperingen en verenigingen van ouders of personen met een handicap, een groeiende administratieve complexiteit tussen het Federale niveau (RIZIV) en de Gewesten (Vlaams Fonds, COCOF, AWIPH), daarnaast spontane initiatieven ter ondersteuning van de integratie, .PMS, MPI.

3) Société : beaucoup d’évolutions administratives depuis lors pour l’accès au travail des personnes handicapées, plus d’intérêts au vu de l’évolution des groupements et associations de parents ou de personnes handicapées, complexité administrative croissante entre le Fédéral (INAMI) et les régions (Vlaamse Fond, COCOF, AWIPH), en plus d’organismes spontanés d’aide à l’intégration, . PMS, IMP, .


Afhankelijk van hun rechten, hebben meerdere diensten toegang tot deze gegevens integratie van de gegevens van getuigschriften van primaire arbeidsongeschiktheid voor de DGEC, de informatie van de unieke barcodes van de farmaceutische producten voor de DGEC en de ledentallen voor de Dienst voor administratieve controle (DAC) vrije toegang tot de databank van het IMA (Intermutualistisch Agentschap) ontwikkeling van de mechanismen van de Data Warehouse en Business Intelligence via het RIZIV.

Selon les droits, plusieurs services peuvent avoir accès à ces données Intégration des données de certificats d’incapacité de travail en primaire pour le Service d’évaluation et de contrôle médicaux (SECM), l’information des codes-barres uniques des produits pharmaceutiques pour le SECM et les effectifs pour le Service du contrôle administratif (SCA) Ouverture d’accès à la base de données de l’IMA (Agence intermutualiste) Développement des mécanismes du Data Warehouse et de Business Intelligence à travers l’INAMI.


De tariferingdiensten worden ook toegevoegd aan de lijst van de personen of organismen die gegevens en documenten, waartoe de Dienst voor geneeskundige evaluatie en controle toegang heeft, dienen mee te delen aan het Instituut De Dienst voor administratieve controle voert met behulp van zijn administratief personeel tevens de taken van opmaak, algemeen beheer, toezicht en controle uit van de gegevens en bescheiden op basis waarvan de toegang tot de prestaties van de verplichte verzekering voor geneeskundige verzorging en uitkeringen, ...[+++]

Les Offices de tarification sont aussi ajoutés à la liste des personnes ou des organismes qui doivent communiquer à l’INAMI les données ou les documents auxquels le SECM a accès Le Service du contrôle administratif procède, avec l’aide de son personnel administratif, à l’établissement, la surveillance, le contrôle et la gestion générale des pièces et des données sur la base desquelles l’accès aux prestations de l’assurance obligatoire soins de santé et indemnités est octroyé, maintenu ou retiré aux assurés sociaux en vertu de la loi c ...[+++]


Het nagestreefde doel van de invoering van de Europese ziekteverzekeringskaart (EZVK) is de belemmeringen inzake de mobiliteit van de verzekerden weg te nemen door een vermindering van de administratieve formaliteiten en documenten, alsook het vergemakkelijken van de toegang tot gezondheidszorgen.

L'objectif poursuivi via l'introduction de la carte européenne d'assurance maladie (CEAM) est de lever les obstacles à la mobilité des assurés par une réduction des formalités et des documents administratifs, et de faciliter l'accès aux soins de santé.


De Dienst voor Geneeskundige Evaluatie en Controle of de Dienst voor Administratieve Controle moeten – op hun vraag – toegang hebben tot deze gegevens door het afdrukken van deze gegevens op papieren drager, zoals hierboven vermeld, door consultatie van de gegevens op het computerscherm, een terminal of een werkstation of door het ter beschikking stellen van de gegevens op een elektronische drager.

Le Service d’évaluation et de contrôle médicaux ou le Service du contrôle administratif doivent pouvoir - à leur demande - avoir accès à ces données par l'impression des données sur support papier comme indiqué ci-dessus; par la consultation des données sur un écran d'ordinateur, un terminal ou une station de travail ou par la mise à disposition des données sur un support électronique.


162 bis. De Dienst voor administratieve controle voert met behulp van zijn administratief personeel met name tevens de taken van opmaak, algemeen beheer, toezicht en controle uit van de gegevens en bescheiden op basis waarvan de toegang tot de prestaties van de verplichte verzekering voor geneeskundige verzorging en uitkeringen, krachtens deze gecoördineerde wet aan de sociaal verzekerden wordt verleend, behouden of ingetrokken, of op basis waarvan de maatregelen van financiële toegankelijkheid in het raam van deze gecoördineerde wet ...[+++]

162 bis. Le Service du contrôle administratif procède notamment, avec l'aide de son personnel administratif, à l'établissement, la surveillance, le contrôle et la gestion générale des pièces et des données sur base desquelles l'accès aux prestations de l'assurance obligatoire soins de santé et indemnités est octroyé, maintenu ou retiré aux assurés sociaux en vertu de la présente loi coordonnée, ou sur base desquelles sont octroyées, maintenues ou retirées les mesures d'accessibilité financière dans le cadre de cette loi coordonnée.]




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'toegang tot administratieve' ->

Date index: 2025-01-03
w