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Product dat aescine bevat
Product dat auranofine bevat
Product dat auranofine in orale vorm bevat
Product dat bacitracine bevat
Product dat baclofen bevat
Product dat balsalazide bevat
Product dat barbituraat bevat
Product dat baricitinib bevat
Product dat basiliximab bevat
Product dat enkel auranofine in orale vorm bevat

Vertaling van "support product " (Nederlands → Frans) :

TERMINOLOGIE
















product dat enkel auranofine in orale vorm bevat

produit contenant seulement de l'auranofine sous forme orale


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Key areas of improvement in the 2010 quarter included Marketing & Sales in Pharmaceuticals, which declined to 27.9% of net sales in the first quarter of 2010 from 29.5% in the 2009 period, supported by the “geo-tailoring” strategy to adapt sales forces to local market needs while supporting new product launches.

Les principaux domaines de progrès du premier trimestre 2010 ont inclus les dépenses de Marketing et vente de Pharmaceuticals, qui ont baissé à 27,9% du chiffre d’affaires net, contre 29,5% un an auparavant. Cette baisse a été obtenue par la stratégie du « sur-mesure géographique » consistant à adapter les forces de vente aux besoins du marché local tout en soutenant le lancement de nouveaux produits.


Improved business conditions in key markets and productivity gains, particularly in Marketing & Sales and R&D, reduced the total cost base while supporting investments in emerging markets and new products.

Une amélioration de la situation commerciale dans des marchés-clés et des gains de productivité, en particulier dans Marketing et vente ainsi que dans la R&D, ont réduit la base de coûts totale tout en soutenant les investissements dans les marchés émergents et les nouveaux produits.


Marketing & Sales costs fell 1.2 percentage points to 30.8% of net sales as productivity initiatives involving new commercial models, particularly in the US and Europe, provided resources to support ongoing new product launches including Aclasta/Reclast, Tekturna/Rasilez, Exforge, Lucentis and Exelon Patch.

Les coûts de Marketing et vente ont baissé de 1,2 point de pourcentage à 30,8% du chiffre d’affaires net. En effet, différents projets d’amélioration de la productivité impliquant de nouveaux modèles commerciaux, en particulier aux Etats-Unis et en Europe, ont dégagé des ressources pour soutenir le lancement continu de plusieurs produits nouveaux comme Aclasta/Reclast, Rasilez/Tekturna, Exforge, Lucentis et Exelon Patch.


These priorities, aimed at creating greater value for patients, payors and physicians, include (1) extending the Group’s lead in innovation; (2) delivering sustainable growth through successful new product launches, investments to strengthen the business portfolio, and expansion in emerging markets; and (3) productivity initiatives that free up resources to improve profitability and support investments in innovation and growth.

Ces priorités, visant à créer une plus-value plus importante pour les malades, les payeurs et les médecins, comprennent 1) l’accroissement de l’avance du Groupe dans l’innovation, 2) la réalisation d’une croissance durable par le lancement de nouveaux produits et des investissements pour renforcer le portefeuille d’activités et s’étendre dans les marchés émergents et 3) la réalisation de projets destinés à accroître la productivité de manière à libérer des ressources pour améliorer la profitabilité et soutenir les investissements dans l'innovation et la croissance.


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Gross profit margin improvements, productivity gains, and income from an OTC US non-core brand divestment have been the growth drivers, partially offset by higher investments in Marketing & Sales to support new product launches and sales force expansions.

Des améliorations de la marge brute, des gains de productivité et le produit de la cession d’une marque non stratégique d’OTC aux Etats-Unis ont été le moteur de la croissance, qui a été en partie freinée par une hausse des investissements dans Marketing et vente pour soutenir le lancement de nouveaux produits et l’extension des forces de vente.


The inspection units also support the Judicial Authority and are, in addition to their control and inspection tasks, responsible for dealing with and investigating any complaints relating to the legal requirements on medicines and/or health products.

The inspection units also support the Judicial Authority and are, in addition to their control and inspection tasks, responsible for dealing with and investigating any complaints relating to the legal requirements on medicines and/or health products.


The “PRE pillar” supports the industry during the development of products, among other means by giving scientific advice and contributing to the compilation of pharmacopoeia monographs.

The “PRE pillar” supports the industry during the development of products, among other means by giving scientific advice and contributing to the compilation of pharmacopoeia monographs.


Marketing & Sales expenses fell to 29.0% of net sales in 2009 from 30.0% in the 2008 period while supporting the global rollouts of a range of new products, including Galvus, Exelon Patch, Tekturna/Rasilez and Afinitor.

Les dépenses de Marketing et vente ont diminué à 29,0% du chiffre d’affaires net, contre 30,0% durant la période comparable de 2008, tandis qu’une série de nouveaux produits a été commercialisée dans le monde entier, notamment Galvus, Exelon Patch, Rasilez/Tekturna et Afinitor.


However, the FAMHP also intends to be an effective public service and a fully fledged partner to the numerous players in the medicines and health product fields, all of whom supported the establishment of the Agency.

However, the FAMHP also intends to be an effective public service and a fully fledged partner to the numerous players in the medicines and health product fields, all of whom supported the establishment of the Agency.


New product approvals in 2009, such as Afinitor and Ilaris, are set to support business expansion.

Les produits nouveaux autorisés en 2009, tels qu’Afinitor et Ilaris, soutiennent l’expansion.




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'support product' ->

Date index: 2024-04-29
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