Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Cel PMO - Project Management Office
Cel PMO - Project Management Office 113
Cel Program Management Office
Management van braken
Management van delirium
Management van financiën
Management van maagsonde
Management van misselijkheid
Management van niet-invasieve mechanische ventilatie
Management van wanen
Nutritioneel management

Traduction de «office management » (Néerlandais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
management van depressieve gevoelens bij aanvang postnatale periode

gestion de la dépression avec début lors du postpartum


management van gezondheidstoestand na ontslag uit ziekenhuis

gestion de l'état de santé après la sortie de l'hôpital








management van niet-invasieve mechanische ventilatie

gestion d'une ventilation mécanique non invasive








TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Office Management vervult ook de functie van milieucoördinator.

Office Management assume également la fonction de coordination environnementale.


The Chief Executive Officer’s services 43 Communication & Scientific Support 43 International Relations 44 Program Management Office 44

The Chief Executive Officer’s services 43 Communication & Scientific Support 43 International Relations 44 Program Management Office 44


Omwille van de zichtbaarheid van de thematiek, heeft het DG Leefmilieu onder impuls van Office Management ook een sturende opdracht rond het Rosettaproject < LINK woordenlijst – globaal project > voor afvalbeheer.

Pour une raison de « visibilité thématique », la DG Environnement, par le biais d'Office Management, a aussi pour mission de piloter un projet global Rosetta < LINK GLOSSAIRE – Projet global > portant sur la gestion des déchets.


U beschikt over een diploma op professional bacherlors niveau, bij voorkeur in administratie/assistentie of vertaling/office management of heeft een vergelijkbaar niveau op basis van uw ervaring

Vous êtes en possession d’un diplôme de bachelier, de préférence dans le domaine de l’administration/assistance et traduction/office management ou un niveau équivalent par l’expérience


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Oprichten van een Uitgebreid Directiecomité. Dat comité omvat de leden van het Directiecomité, uitgebreid met de coördinatoren van de SPEERPUNTEN, de verantwoordelijken van de Afdelingen B&Bc, ICT en P&O, de verantwoordelijke van de Juridische afdeling, de verantwoordelijken van de Cellen Project Management Office (PMO) en Internationale Betrekkingen, en de verantwoordelijken van de Afdeling Communicatie en Kwaliteit.

Ce comité comprend en plus des membres du Comité de direction, les coordinateurs des DOMAINES D’EXCELLENCE, les responsables des Divisions B&Cg, ICT et P&O, le responsable de la Division Juridique, les responsables des Cellules Project Management Office (PMO) et Relations Internationales ainsi que les responsables de la Division communication et Qualité.




Na deze structurele reorganisatie zal het uitgebreid Directiecomité bestaan uit de leden van het Directiecomité (Administrateur-generaal, de Directeurs-generaal van de DG‟s PRE, POST en INSPECTIE, de Coördinator van de Ondersteunende Diensten en de verantwoordelijke van de Juridische afdeling) en de coördinatoren van de Speerpunten, de verantwoordelijken van de Afdelingen Budget & Beheerscontrole, Personeel & Organisatie en Informatie- & Communicatietechnologie, de verantwoordelijken van de cellen Program Management Office en Internationale betrekkingen, de verantwoordelijke van de Afdeling Communicatie en de verantwoordelijke van de Afd ...[+++]

Na deze structurele reorganisatie zal het uitgebreid Directiecomité bestaan uit de leden van het Directiecomité (Administrateur-generaal, de Directeurs-generaal van de DG‟s PRE, POST en INSPECTIE, de Coördinator van de Ondersteunende Diensten en de verantwoordelijke van de Juridische afdeling) en de coördinatoren van de Speerpunten, de verantwoordelijken van de Afdelingen Budget & Beheerscontrole, Personeel & Organisatie en Informatie- & Communicatietechnologie, de verantwoordelijken van de cellen Program Management Office en Internationale betrekkingen, de verantwoordelijke van de Afdeling Communicatie en de verantwoordelijke van de Afd ...[+++]






DG’s PRE vergunning, POST vergunning en INSPECTIE, de Coördinator van de Ondersteunende diensten en de verantwoordelijke van de Juridische Afdeling) en de coördinatoren van de SPEERPUNTEN, de verantwoordelijken van de Afdelingen B&Bc, P&O en ICT, de verantwoordelijken van de Cellen Program Management Office (PMO) en Internationale Betrekkingen, de verantwoordelijke van de Afdeling Communicatie en de verantwoordelijke van de Afdeling Kwaliteit.

Suite à cette réorganisation structurelle, le Comité de direction élargi se compose des membres du Comité de direction (Administrateur général, les Directeurs généraux des DG PRE autorisation, POST autorisation et INSPECTION, le Coordinateur des Services de soutien et le responsable de la Division Juridique) et des coordinateurs




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'office management' ->

Date index: 2021-02-26
w