Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com

Vertaling van "intellectuele en educatieve " (Nederlands → Frans) :

TERMINOLOGIE
intellectuele achterstand, X-gebonden, epileptische aanvallen, psoriasis

syndrome de déficience intellectuelle liée à l'X-épilepsie-psoriasis


intellectuele achterstand, hypoplastisch corpus callosum, preauriculair aanhangsel-syndroom

syndrome d'agénésie du corps calleux-microcéphalie-petite taille


epileptische aanvallen, intellectuele achterstand als gevolg van hydroxylysinurie-syndroom

syndrome de convulsions-déficience intellectuelle par hydroxylysinurie


X-gebonden intellectuele achterstand, nageldystrofie, epileptische aanvallen-syndroom

déficience intellectuelle liée à l'X type Nascimento


alfa-thalassemie, intellectuele achterstand-syndroom gelinkt aan chromosoom 16

syndrome d'alpha-thalassémie-déficience intellectuelle associée au chromosome 16


osteogenesis imperfecta, retinopathie, epileptische aanvallen, intellectuele achterstand-syndroom

syndrome d'ostéogenèse imparfaite-rétinopathie-épilepsie-déficience intellectuelle


gelokaliseerde junctionele epidermolysis bullosa met late aanvang, intellectuele achterstand-syndroom

syndrome d'épidermolyse bulleuse jonctionnelle localisée à début tardif-déficience intellectuelle


intellectuele achterstand, X-gebonden, Cilliers-type

déficience intellectuelle liée à l'X type Cilliers


aortabooganomalie, faciale dysmorfie, intellectuele achterstand-syndroom

syndrome d'arc aortique anormal-dysmorphie-déficience intellectuelle


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Volgens één van deze studies (Lovaas et al, 1981), was het intellectuele en educatieve functioneren bij 47% van de autistische kinderen 6 jaar na het einde van de behandeling normaal, terwijl 40% matig achterlijk bleven en in gespecialiseerde klassen voor kinderen met een taalachterstand ingeschreven waren en 10% zwaar achterlijk bleven; in de twee controlegroepen met autisten die niet aan de experimentele behandeling hadden deelgenomen, kenden 2% opnieuw een normaal functioneren, 45% een matige achterstand en 53% een ernstige achterstand.

Selon l’une de ces études (Lovaas et al, 1981), 6 ans après la fin du traitement, 47% des enfants autistes ont pu recouvrer un fonctionnement intellectuel et éducationnel normal, 40% sont restés modérément retardés et furent inscrits dans des classes spécialisées pour enfants présentant un retard de langage, 10% sont restés profondément retardés; les deux groupes contrôle d’autistes n’ayant pas




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'intellectuele en educatieve' ->

Date index: 2024-09-10
w