Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
2149
2164
V1
V4

Vertaling van "bij het beheer " (Nederlands → Frans) :

Vooreerst zal een uitgebreide procesanalyse worden uitgevoerd op de volgende processen: beheer van de binnenkomende gegevensstroom (Flux-in), beheer van het administratieve proces, beheer van het proces van beslissingname door de geneesheren, beheer van de Flux-out, beheer van het proces toegestane deeltijdse werkhervatting, beheer van de beroepsherscholing, beheer van de juridische processen, beheer van de links met de Directie financiën en statistieken, beheer van het proces Internationale verdragen.

Tout d’abord, une analyse étendue des processus sera effectuée sur les processus suivants : gestion du flux de données entrant (Flux-in), gestion du processus administratif, gestion du processus de prise de décision par les médecins, gestion du Flux-out, gestion du processus de reprise partielle autorisée du travail, gestion de la réadaptation professionnelle, gestion des processus juridiques, gestion des liens avec la Direction finances et statistiques, gestion du processus Conventions internationales.


het beheer van de personeelseffectief het beheer van de infrastructuur en de logistiek het beheer van de financiën het beheer van de informatieverwerking het beheer van de geschillen, documentatie en vertaling

gérer les ressources humaines; gérer les biens mobiliers et immobiliers; gérer les finances; gérer le traitement de l’information; Gérer le contentieux, la documentation et la traduction.


Tijdens de Ministerraad van 13 oktober 2009 heeft de federale Staat beslist een werkgroep op te richten onder het voorzitterschap van de voogdijministers, die onder andere moet nadenken over het financieel beheer en de beheer van de reserves, het beheer van de gebouwen, de organisatie van de inning van de sociale bijdragen en over de informatica-uitrusting.

Lors du Conseil des Ministre du 13 octobre 2009, l’Etat fédéral a décidé d’installer un groupe de travail sous la présidence des ministres de tutelle, chargé, entre autres, de réfléchir à la gestion financière et à la gestion des réserves, à la gestion des bâtiments, à l’organisation de la perception des cotisations sociales, à l’équipement informatique.


Afdeling internationale verdragen (beheer van invaliditeitsdossiers in een internationale context,berekening van het Belgisch aandeel in een ongeschiktheidsuitkering, beheer van de aanvragen tot medische controle (in België en in het buitenland) in een internationale context, beheer en opvolging van invaliditeitspensioenen in een internationale context)

Département conventions internationales (gestion des dossiers d’incapacité des assurés belges et étrangers, calcul de la part belge de l’indemnité invalidité, gestion des demandes de contrôles médicaux (en Belgique et à l’étranger) dans un contexte internationale, gestion et suivi des demandes de pension d’invalidité dans un contexte international)


Op basis daarvan zal tegen eind 2013 eveneens een impact- en haalbaarheidsanalyse worden uitgevoerd (situatie as is en to be, organisatorisch model voor het concrete beheer van de gebouwen, SLA, enz) om, in het kader van een interne en voor alle OISZ gemeenschappelijke dienstverlening, te evolueren naar een algemeen beheer van de gebouwen van de OISZ, waaronder ook de aspecten in verband met de infrastructuur, energieverbruik, verzekeringen, enz. Met het oog op een optimaal beheer van de gebouwen zal een SLA worden afgesloten.

Sur base de ce cadastre, une analyse d’impact et de faisabilité (situation as is et to be, modèle organisationnel de la gestion concrète des bâtiments, SLA, etc.) sera également produite pour fin 2013 afin de permettre, dans le cadre d’un service offert en interne et en commun aux IPSS, une gestion globale des bâtiments des IPSS, y compris pour les aspects d’infrastructures, énergies, assurances, etc. selon un SLA à déterminer pour une gestion optimale des bâtiments.


Die criteria zijn: leiderschap, strategie en planning, human resources-beheer, beheer van de partnerschappen en middelen, beheer van de procedures en de veranderingen, resultaten bij de “klanten-burgers”, resultaten bij het personeel, resultaten bij de samenleving en de resultaten op het vlak van de kernactiviteiten.

Les critères sont: leadership, stratégie et planification, gestion des ressources humaines, gestion des partenariats et des ressources, gestion des processus et du changement, résultats auprès des « clients-citoyens », auprès du personnel, auprès de la société et des performancesclés.


Er is geen register voor de klachten Er is geen registratie van het nazicht van de gebruikte thermometers Er is geen registratie van het nazicht van de pH-meter gebruikt bij het beheer van de CCP’s Er is geen registratie van het nazicht van pekelmeter gebruikt bij het beheer van de CCP’s Er is geen registratie van het nazicht van het instrument voor het meten van de vochtigheid gebruikt bij het beheer van de CCP’s

Il n’y a pas de registre des plaintes Pas d’enregistrement de la vérification des thermomètres utilisés Pas d’enregistrement de la vérification du pH-mètre utilisé dans la gestion des CCP Pas d’enregistrement de la vérification du peseur de saumure utilisé dans la gestion des CCP Pas d’enregistrement de la vérification de l’hygromètre utilisé dans la gestion des CCP


TRA 2149 Beheer van dierlijke bijproducten in een categorie 3 verwerkingsbedrijf - Beheer van afval (verordening 1774) [2149] v1

TRA 2149 Gestion de sous-produits animaux dans des usines de transformation de catégorie 3 - Gestion de déchets (règlement 1774) [2149] v1


TRA 2164 Beheer van afgeleide producten in een opslagbedrijf uitsluitend voor voedermiddelen - Beheer van afval [2164] v4

TRA 2164 Gestion de produits dérivés dans des établissements d'entreposage destinés exclusivement à l'alimentation animale - Gestion de déchets [2164] v4


2� de toewijzing aan het Instituut door het globaal financieel beheer van het sociaal statuut der zelfstandigen van de middelen nodig ter aflossing van de op 31 december 1994 lopende leningen ten belope van 14.055.000.000 frank, in uitvoering van artikel 8, § 2, van het koninklijk besluit van 18 november 1996 strekkende tot invoering van een globaal financieel beheer in het sociaal statuut der zelfstandigen, met toepassing van hoofdstuk I van titel VI van de wet van 26 juli 1996 tot modernisering van de sociale zekerheid en tot de vrijwaring van de leefbaarheid van de wettelijke pensioenstelsels;

2� l'affectation à l'Institut par la gestion financière globale du statut social des travailleurs indépendants des moyens nécessaires à l'amortissement des emprunts en cours au 31 décembre 1994 à concurrence d'un montant de 14.055.000.000 de francs, en exécution de l'article 8, § 2, de l'arrêté royal du 18 novembre 1996 visant l'introduction d'une gestion financière globale dans le statut social des travailleurs indépendants, en application du chapitre Ier du titre VI de la loi du 26 juillet 1996 portant modernisation de la sécurité sociale et assurant la viabilité des régimes légaux des pensions;




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'bij het beheer' ->

Date index: 2024-05-03
w