Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com

Vertaling van "bestaande call-center alsook een behoeftenanalyse " (Nederlands → Frans) :

Wat het telefonisch onthaal binnen de diensten betreft, wordt momenteel een evaluatie en optimalisering van het bestaande call-center, alsook een behoeftenanalyse bij de andere diensten voorbereid door de Communicatiecel van het RIZIV. De behoeftenanalyse, alsook de implementatie van het nieuw telefonisch onthaal moet gerealiseerd zijn tegen eind december 2007.

En ce qui concerne l’accueil téléphonique au sein des services, une évaluation et une optimalisation du call-center existant est en cours. De même, la Cellule communication de l’INAMI se charge d’analyser les besoins des autres services.


In het kader van verbintenis 5 (streefdatum: 31/12/1007) omtrent de verbetering van het telefonisch onthaal en de mogelijke uitbreiding van het bestaande call-center, is in het tweede semester van 2008 verder gewerkt aan de analyse van de enquête die ten aanzien van de gebruikers van het call-center werd uitgevoerd door een externe firma.

Dans le cadre de l’engagement 5 (date limite : 31.12.2007) concernant l’amélioration de l’accueil téléphonique et l’extension éventuelle du call-center existant, on a continué au cours du second semestre 2008 à analyser l’enquête qu’une firme externe avait menée auprès des utilisateurs du call-center.


Met betrekking tot de doeltreffendheid van ons onthaal (snelheid om een correct antwoord te krijgen), zal het RIZIV het bestaande call-center indien nodig uitbreiden tot alle diensten die een groot aantal telefonische oproepen moeten verwerken.

Au niveau de l’efficacité de notre accueil (rapidité à obtenir une réponse correcte), l’INAMI étendra – si nécessaire – le call-center existant à l’ensemble des services devant faire face à un nombre important d’appels téléphoniques.


Andere elementen van verbintenis 5 die in de loop van 2008 moeten worden aangevat, zijn de behoeftenbepaling bij de diensten in het RIZIV, alsook het ontwikkelen van een geschikte technische infrastructuur voor het call-center.

Déterminer les besoins des services de l’INAMI ainsi que développer une infrastructure technique adéquate pour le call-center constituent d’autres éléments de l’engagement n° 5 qui devront être abordés dans le courant de l’année 2008.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'bestaande call-center alsook een behoeftenanalyse' ->

Date index: 2021-06-14
w