Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com

Vertaling van "archiveren van documenten " (Nederlands → Frans) :

De beschikbaarheid van een secretariaat zou de artsen helpen bij het uitvoeren van bepaalde taken, zoals het maken van afspraken, het opvolgen van dossiers, het archiveren van documenten, het bestellen van formulieren,.en het beheer van hun boekhouding, en dit zelfs voor artsen die in een solopraktijk werken.

La disponibilité d’un secrétariat aiderait les médecins pour la prise en charge de tâches telles que la prise de rendez-vous, le suivi des dossiers, l’archivage des documents, la commande de formulaires,. et la gestion de leur comptabilité, et ce même pour les médecins qui exercent en solo.


Het betreft enerzijds het voorzien van extra functionaliteiten, bv. het mogelijk maken van de logging van activiteiten en aanpassingen in het dossierbeheersysteem, het operationeel en wettelijk archiveren van documenten, het leggen van link met het nationaal register, het mogelijk maken van correspondentiebeheer, het versterken van de rapporteringsmogelijkheden, o.m. door ‘selfservice’ analyse op gegevens, etc. Vanzelfsprekend zijn de behoeften vanwege de business evolutief; in samenspraak met de ICT-dienst zal worden gestreefd naar een optimale afstemming van de toepassing op de behoeften vanwege de business.

Des fonctionnalités supplémentaires seront prévues permettant par exemple d’enregistrer les activités et adaptations dans le système de gestion de dossiers (logging), d’archiver des documents de manière opérationnelle et légale, de créer un lien vers le Registre national, de gérer la correspondance, de multiplier les possibilités de rapportage, entre autres grâce à une analyse self service des données, etc. Les besoins de l’entreprise (business) sont bien entendu évolutifs.


Door het installeren van een scanoplossing voor documenten met barcodes, een elektronisch systeem voor het archiveren en raadplegen van dossiers.

En mettant en place une solution de scanning de documents avec codes-barres, un système électronique d’archivage et de consultation de dossiers.


Je mag deze documenten ook in elektronische vorm archiveren bij een erkende tariferingdienst op voorwaarde dat:

Un office de tarification agréé peut aussi archiver ces documents sous forme électronique aux conditions reprises ci-dessous :


Nu al kan worden opgemerkt dat de « proeftuin inzake kwaliteitssturing » in de Dienst voor Geneeskundige Verzorging, aan de leden van de organen, in een eerste fase de leden van het Verzekeringscomité en van de Algemene Raad, de mogelijkheid biedt om, in 2005, de documenten (notulen, nota’s) die zijn opgesteld door het RIZIV en die ter beschikking zijn gesteld op onze beveiligde website te raadplegen, te archiveren en op te zoeken via sleutelwoorden.

Soulignons d’ores et déjà que le « champ expérimental en gestion de la qualité » au sein du Service des soins de santé permettra justement en 2005 aux membres des organes, dans un premier temps ceux du Comité de l’assurance et du Conseil général, de consulter, archiver et rechercher par mots-clé les documents (PV, notes) rédigés par l’Inami et mis à disposition sur notre site web sécurisé.


Gewoonlijk gebeurt dit wanneer FOODSUP en het systeem om documenten te beheren erachter nog niet klaar zijn met het archiveren van het document.

Généralement ceci arrive parce que FOODSUP et le système attenant de gestion des documents n’ont pas fini d’archiver le document.


De wil voor de ontwikkeling van een betere dienstverlening aan de leden van de organen, omvat zowel een betere ondersteuning van de bestaande organen (bv. de standaardisering van de nota’s en notulen van het Verzekeringscomité en de Algemene raad teneinde de belangrijke punten van het document te benadrukken, het invoeren van een beveiligd systeem voor het raadplegen en archiveren van de documenten via Internet, het opzetten van een financiële rapportering voor de CTG,) als de voorbereiding van de oprichting van nieuwe organen (de Technische medische raad van de dienst voor Uitkeringen).

La volonté de mieux servir les membres des organes passe par notre souhait d’améliorer le soutien aux organes existants (la standardisation des notes et PV du Comité de l’assurance et du Conseil général afin de mettre en lumière les points essentiels du document, la mise en place d’un système sécurisé de consultation et d’archivage des documents par le biais d’Internet, la mise en place d’un rapportage financier pour la Commission de remboursement du médicament,) mais aussi de préparer la mise sur pied de nouveaux organes (le Conseil ...[+++]


Bijvoorbeeld in het mailverkeer en in het behandelen van vertrouwelijke dossiers, maar ook in het correct archiveren van papieren documenten, in het delen van informatie met collega’s, in het verantwoordelijk omgaan met toegangsrechten op databestanden, .

Par exemple, pour l’échange de courriels et le traitement de dossiers confidentiels, mais aussi pour l’archivage correct des documents papier, pour le partage d’informations entre collègues, pour l’octroi responsable de droits d’accès aux fichiers de données,.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'archiveren van documenten' ->

Date index: 2025-06-11
w