Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com

Vertaling van "administratief document " (Nederlands → Frans) :

De nadelen van het papieren dossier zijn immers van uiteenlopende aard: het opslaan van papier neemt zeer veel ruimte in beslag er komen veel manuele handelingen bij kijken: bij de ontvangst van een document het dossier uit het klassement halen, het ontvangen document eraan toevoegen, naargelang van de aard van het document het dossier aan de GRI of aan de administratief verantwoordelijke bezorgen, het dossier met het behandelde document recupereren, de beslissing invoeren of de brieven opstellen, het dossier opnieuw klasseren.

En effet, les inconvénients du dossier papier sont de plusieurs ordres : le volume de stockage très important du papier des manutentions importantes : lors de la réception d’une pièce, il faut tirer le dossier du classement, y introduire la pièce reçue, transmettre ce dossier soit au CMI soit au responsable administratif en fonction de la nature de la pièce, récupérer le dossier avec la pièce traitée, encoder la décision ou rédiger le courrier, reclasser le dossier.


9. De handelaar vermeldt zijn registratie- of erkenningsnummer op elk document voor commercieel of administratief gebruik.

9. Le négociant mentionne son numéro d'agrément dans tout document à usage commercial ou administratif.


Met de toepassing INVALIDITEIT (INV) kan informatie in verband met de invaliditeitsdossiers worden geregistreerd: codering van de basisgegevens zoals de identificatiegegevens, de erkenningsperiode en registratie van de ziektecodes, van de beroepscodes, enz. Hiermee kan ook het administratief beheer van de dossiers worden uitgevoerd wanneer een document bij het RIZIV aankomt (intrede in invaliditeit en verlengingen).

L’application INVALIDITE (INV) permet d’enregistrer les informations relatives aux dossiers d’invalidité: encodage des données de base telles que les données d’identification, la période de reconnaissance et enregistrement des codes maladie, des codes professionnels, etc. Elle permet également d’assurer la gestion administrative des dossiers lorsqu’un document parvient à l’INAMI (entrées en invalidité et prolongations).


(111) P. VANLERSBERGHE, l.c., p. 28, nr. 40. De eenvoudige ondertekening van een administratief document in de hoedanigheid van verantwoordelijke geneesheer voor een ziekenhuisafdeling (acht jaar geleden) is noch een advies, noch een vorm van bijstand, noch een geschrift over het geschil: Arbrb.

(111) P. VANLERSBERGHE, l.c., p. 28, n° 40. La simple signature (il y a huit ans) d'un document administratif en qualité de médecin responsable d'un service d'une clinique n'est ni un conseil, ni une assistance, ni un écrit sur le différend : Trib. trav.


Wanneer de dienst een document ontvangt, wordt dit eerst administratief behandeld.

Lorsque le Service reçoit un document, celui-ci est d’abord traité administrativement.


- de standaardisering van de nota’s zodat de inhoud van het document, de weerslag op de begroting en op administratief vlak, het/de sleutelwoord/en, de bevoegdheid van het orgaan voor een specifiek punt op de agenda duidelijker worden weergegeven,..

- dans la standardisation des notes afin de faire apparaître plus clairement le contenu du document, l’impact budgétaire et administratif, le ou les mot(s)-clé, la compétence de l’organe pour ce point précis de l’ordre du jour,..


- de standaardisering van de nota’s zodat de inhoud van het document, de weerslag op de begroting en op administratief vlak, het/de sleutelwoord/en, de bevoegdheid van het orgaan voor een specifiek punt op de agenda. duidelijker worden weergegeven;

- dans la standardisation des notes afin de faire apparaître plus clairement le contenu du document, l’impact budgétaire et administratif, le ou les mot(s)-clé, la compétence de l’organe pour ce point précis de l’ordre du jour,..


overeenkomstig het advies van de Provinciale raad mogen de ouders de tweede bladzijde van dit document aan de geneesheer van het oriëntatiecentrum bezorgen maar in geen geval aan een administratief secretariaat overmaken.

que conformément à l'avis du Conseil provincial, les parents peuvent transmettre la seconde page de ce document au médecin du centre d'orientation mais en aucun cas à un secrétariat administratif.


Wanneer een arts het administratief document (C35) waarop u alludeert moet invullen, drukt hij de ongeschiktheid uit in termen van functie en niet door de ongeschiktheid te motiveren in termen van een welbepaalde ziekte.

Lorsqu'un médecin est appelé à remplir le document administratif (C35) auquel vous faites allusion, il exprime l'inaptitude en terme de fonction et non pas en motivant l'inaptitude en terme de maladie déterminée.


- de standaardisering van de nota’s zodat de inhoud van het document, de weerslag op de begroting en op administratief vlak, het/de sleutelwoord/en, de bevoegdheid van het orgaan voor een specifiek punt op de agenda duidelijker worden weergegeven..

- dans la standardisation des notes afin de faire apparaître plus clairement le contenu du document, l’impact budgétaire et administratif, le ou les mot(s)-clé, la compétence de l’organe pour ce point précis de l’ordre du jour,..




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'administratief document' ->

Date index: 2023-12-13
w