Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Bewustmakingscampagne
Campagne tot bewustmaking van de burgers
Campagne voor kernontwapening
Campagnemedewerkster
Campagnes in de massamedia
Didactisch materiaal voor campagnes ontwerpen
Een campagne opzetten met andere belanghebbenden
Informatie voor acties verzamelen
Informatie voor campagnes verzamelen
Medewerker politieke campagne
Medewerker verkiezingscampagne
Medewerkster politieke campagne

Traduction de «campagne » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
campagnemedewerkster | medewerker verkiezingscampagne | medewerker politieke campagne | medewerkster politieke campagne

campaign strategy consultant | political consultant | political aide | political campaign officer


campagne voor kernontwapening

Campaign for Nuclear Disarmament | CND [Abbr.]




met belanghebbenden samenwerken om een product of campagne te ontwikkelen | met belanghebbenden samenwerken om een product of campagne voor te bereiden | een campagne opzetten met andere belanghebbenden | inspanningen van belanghebbenden coördineren voor gerichte promoties

collaborate with other stakeholders to promote destinations | organise stakeholders' efforts to achieve destination promotion | coordinate efforts of stakeholders for destination promotion | coordinate efforts of stakeholders to promote destinations


informatie voor acties verzamelen | informatief materiaal verzamelen voor brochures dvd's cd's enz. | didactisch materiaal voor campagnes ontwerpen | informatie voor campagnes verzamelen

participate in design of multimedia campaigns | participate in multimedia campaigns | design materials for campaigns in multimedia | design materials for multimedia campaigns


bewustmakingscampagne | campagne tot bewustmaking van de burgers

public awareness campaign
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Deze campagne heeft tot een grote wedijver geleid, die steeds meer mensen in beweging bracht, vrijwillige begeleiders, horecagelegenheden die alcoholvrije drankjes aanbieden aan de Bob, speciale openbare diensten, enz. In 2002 verwierven zeven landen steun van de Commissie om een gezamenlijke campagne op te zetten, gebaseerd op de voorwaarden die waren vastgesteld voor de Belgische campagne.

This campaign has caught the public imagination and more and more people have joined in, with volunteers offering to drive people home, bars offering non-alcoholic drinks to the person designated as "Bob", special public services, etc. In 2002, seven countries obtained Commission support to carry out a joint campaign based on the specifications laid down for the Belgian campaign.


De campagne zal worden afgesloten met de Healthy Workplaces Summit (top over gezondheid op de werkplek) in november 2017, waar iedereen die aan de campagne heeft bijgedragen samen met het EU-OSHA de balans zal opmaken van wat met de campagne werd verwezenlijkt en wat eruit is geleerd.

The campaign will end with the Healthy Workplaces Summit (November 2017), when all those who have contributed to the campaign will come together with EU-OSHA to take stock of the campaign’s achievements and the lessons learnt.


Deze bevatten de Love Food — Hate Waste-campagne in het VK, die heeft bijgedragen tot een 15 % vermindering van de hoeveelheid huishoudelijke voedselverspilling tussen 2007 en 2012 alsmede wereldwijde campagnes van verscheidene belanghebbenden zoals de campagne Think Eat Save van de UNEP, de FAO en partners in het kader van het Save Food-initiatief.

These include the UK's Love Food, Hate Waste campaign, which has contributed to a 15% reduction in household food waste levels between 2007 and 2012, as well as global, multi-stakeholder campaigns such as the Think.Eat.Save campaign put in place by UNEP, FAO and partners as part of the SAVE FOOD initiative.


Net als eerdere campagnes voor een gezonde werkomgeving wordt ook deze campagne op nationaal niveau gecoördineerd door de focal points van het EU-OHSA en ondersteund door officiële campagne- en mediapartners.

Like previous Healthy Workplaces Campaigns, it is coordinated at national level by EU-OSHA’s focal points and supported by official campaign and media partners.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Vandaag hebben de Europese Commissie en het Europees Agentschap voor veiligheid en gezondheid op het werk (EU-OSHA), in samenwerking met het Nederlands voorzitterschap, in Brussel de twee jaar durende Europese campagne "Gezond werk, voor alle leeftijden" gelanceerd. Het is 's werelds grootste campagne over dit onderwerp.

Today in Brussels, the European Commission and the European Agency for Safety and Health at Work (EU-OSHA) in cooperation with the Netherlands EU Presidency launched a two-year Europe-wide campaign:Healthy Workplaces for All Ages, which is the world's biggest campaign in this area.


De campagne “Don’t Look Away” (“Não Desvie o Olhar” in het Portugees) krijgt de steun van bekende Braziliaanse voetballers zoals Kaká en Juninho Pernambucano. De campagne wil Brazilianen en buitenlanders die het WK 2014 bezoeken duidelijk maken dat seksuele uitbuiting een misdrijf is.

The ‘Don’t Look Away’ (or “Não Desvie o Olhar” in Portuguese) campaign is being supported by well-known Brazilian footballers, such as Kaká and Juninho Pernambucano, and targets Brazilians and foreigners who are attending the World Cup 2014, raising awareness that sexual exploitation is a crime.


Onder de slogan "Een partnerschap tussen Europa en de landbouwers" is de CAP@50 campagne vandaag van start gegaan in het kader van een interinstitutioneel evenement dat in Brussel plaatsvond in aanwezigheid van meer dan 150 bij de geschiedenis en de huidige hervorming van het GLB betrokken genodigden van de instellingen van de EU, maar ook voormalige commissarissen voor Landbouw en andere belanghebbenden ( Zie de video-animatie over de start van de campagne).

Under the slogan "A partnership between Europe and Farmers", the CAP@50 campaign has been launched today in an inter-institutional event in Brussels gathering more than 150 guests involved in the history and current reform of the CAP, from the EU institutions, but also former Commissioners of Agriculture and stakeholders (See the campaign launching video animation).


Ondanks de geconstateerde anomalieën (misbruik van overheidsgeld door de kandidaten van de People's Alliance en oneerlijke toegang tot overheidsmedia tijdens de campagne; overschrijding van de periode waarin campagne mocht worden gevoerd) die tijdens de campagne en op de dag van de verkiezingen zijn geconstateerd en die de Europese Unie betreurt, heeft de stembusgang de Srilankaanse burgers de mogelijkheid geboden hun stem in redelijk aanvaardbare omstandigheden uit te brengen.

Despite the finding of a number of anomalies during the campaign and on election day (misuse of government resources by People's Alliance candidates and unfair access to government media during the election campaign, failure to observe the deadline for the end of campaigning, etc.), which the European Union regrets, the poll has enabled Sri Lanka's citizens to cast their votes in a reasonably acceptable manner.


Na afloop van de campagnes zullen alle resultaten door de partners gezamenlijk worden geëvalueerd, waarbij moet blijken : - welke problemen de luchtverontreiniging in stedelijke gebieden oplevert; - welke voordelen en beperkingen er aan het gebruik van nieuwe meettechnieken verbonden zijn; - welke effecten campagnes van deze aard op de bevolking hebben.

On completion of the campaign, the results will be evaluated by all of the partners concerned to demonstrate: - the problems of air pollution in urban areas - the advantages of/limits to using new measurement techniques - the impact of this type of campaign on the public.


De benadering van de Commissie voor deze campagne berust op de ervaringen van de eerste campagne van exportbevordering.

The approach adopted by the Commission for the 'Gateway' campaign is based on the experiences of the first export promotion campaign.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'campagne' ->

Date index: 2021-03-02
w