Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
B2B
Bedrijfsfusie
Behoeften van bedrijven beoordelen
Behoeften van bedrijven evalueren
Behoeften van ondernemingen beoordelen
Behoeften van ondernemingen evalueren
E-handel tussen bedrijven onderling
Elektronisch zakendoen tussen bedrijven
Elektronische handel tussen bedrijven
Elektronische handel tussen bedrijven en consumenten
Elektronische handel tussen bedrijven onderling
Ethische gedragscodes voor bedrijven in acht nemen
Ethische gedragscodes voor bedrijven naleven
Fusie
Fusie van bedrijven
Handel tussen bedrijven en consumenten
Handel tussen bedrijven onderling
Samenvoeging van bedrijven
Schriftelijk antwoorden op aanvragen
Schriftelijk antwoorden op vragen
Seriële aankoper van bedrijven
Seriële koper van bedrijven

Traduction de «bedrijven antwoorden » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
E-handel tussen bedrijven onderling | Elektronische handel tussen bedrijven onderling | Handel tussen bedrijven onderling

B2B | B2B commerce | B-to-B | Business-to-business | Business-to-business commerce | Business-to-business transactions


Elektronische handel tussen bedrijven en consumenten | Handel tussen bedrijven en consumenten

B2C | B2C commerce | B-to-C | Business-to-consumer | Business-to-consumer commerce | Business-to-customer


Seriële aankoper van bedrijven | Seriële koper van bedrijven

Serial acquirer


schriftelijk antwoorden op aanvragen | schriftelijk antwoorden op vragen

reply to inquiries in written form | responding to inquiries in written form | respond to inquiries in written form | respond to inquiry in written form


Omschrijving: Deze categorie verschilt van andere in zoverre dat zij stoornissen omvat die niet alleen kunnen worden geïdentificeerd op grond van symptomen en verloop, maar ook van het bestaan van twee oorzakelijke factoren: een buitengewoon ingrijpende levensgebeurtenis die een acute stressreactie geeft of een belangrijke verandering in het leven leidend tot aanhoudend onaangename omstandigheden die resulteren in een aanpassingsstoornis. Hoewel minder ernstige psychosociale stress ('life events') het begin kan verhaasten of kan bijdragen aan het voorkomen van een zeer ruime reeks stoornissen die elders in dit hoofdstuk zijn geclassificeerd, is het etiologisch belang ervan niet altijd duidelijk en blijkt dit in alle gevallen afhankelijk te ...[+++]

Definition: This category differs from others in that it includes disorders identifiable on the basis of not only symptoms and course but also the existence of one or other of two causative influences: an exceptionally stressful life event producing an acute stress reaction, or a significant life change leading to continued unpleasant circumstances that result in an adjustment disorder. Although less severe psychosocial stress ( life events ) may precipitate the onset or contribute to the presentation of a very wide range of disorders classified elsewhere in this chapter, its etiological importance is not always clear and in each case will be found to depend on individual, often idiosyncratic, vulnerability, i.e. the life events are neither ...[+++]


Speciaal programma voor bedrijfsleiders van kleine en middelgrote bedrijven en voor bedrijfsleiders van pas opgerichte bedrijven in de vijf nieuwe Duitse deelstaten

Special programme in support of managers of small-and medium-sized enterprises and business creators in the five new German Bundesländer


ethische gedragscodes voor bedrijven in acht nemen | ethische gedragscodes voor bedrijven naleven

accept business ethical code of conducts | concede business ethical code of conducts | abide by business ethical code of conducts | consent to business ethical code of conducts


elektronisch zakendoen tussen bedrijven | elektronische handel tussen bedrijven | B2B [Abbr.]

business-to-business e-commerce | business-to-business electronic commerce | B2B [Abbr.]


behoeften van bedrijven beoordelen | behoeften van bedrijven evalueren | behoeften van ondernemingen beoordelen | behoeften van ondernemingen evalueren

assess company needs | gauge company needs | evaluate company needs | evaluating company needs


bedrijfsfusie | fusie | fusie van bedrijven | samenvoeging van bedrijven

amalgamation of farms
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Het verslag over het Europese concurrentievermogen 2014, "Bedrijven helpen groeien" biedt een kwantitatieve beoordeling van het concurrentievermogen van de EU-industrieën en geeft empirische antwoorden op belangrijke vragen in het debat over het industriële beleid.

The 2014 European Competitiveness Report 'Helping Firms Grow' gives a quantitative assessment of the competitive performance of EU industries and provides empirical answers to important questions in the industrial policy debate.


Er waren ook antwoorden van nagenoeg alle EU-lidstaten (ruim de helft van de antwoorden kwam van individuele bedrijven in drie lidstaten, namelijk België, Duitsland en Italië) en ook van een aantal niet-EU-landen, met name Turkije.

Reactions were received from almost all EU Member States (with more than half of the replies from individual SMEs in 3 Member States - BE, DE and IT), and also from some non-EU countries, mainly Turkey.


Er komt één toegang die alle EU-onlinediensten integreert, en waar burgers en bedrijven antwoorden kunnen vinden op hun vragen over de interne markt. Via één loket krijgen ze toegang tot door de EU beheerde actuele informatie, tot bijstand en systemen om problemen op te lossen (zoals Europe Direct, Your Europe, SOLVIT, Citizens' Signpost Service, EURES en het nieuwe netwerk voor geïntegreerde ondersteuning van bedrijven).

A single gateway integrating existing EU on-line services will be set up for citizens and businesses to find answers about the single market, in the form of a "one-stop shop" access to the current information, assistance and problem-solving systems managed by the EU (including Europe Direct, Your Europe, SOLVIT, Citizens' Signpost Service, EURES and the new integrated business support network).


De antwoorden op de vragenlijst van de in de steekproeven opgenomen bedrijven moeten binnen 37 dagen nadat deze bedrijven is medegedeeld dat zij in een steekproef zijn opgenomen door de Commissie zijn ontvangen.

The questionnaire replies from sampled parties must reach the Commission within 37 days from the date of the notification of their inclusion in the sample.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Zo is uit de antwoorden van de betrokken bedrijven op een vragenlijst over de vennootschapsbelasting als obstakel voor de EU-brede ontplooiing van het MKB, die in juli 2004 door de Commissiediensten is gepubliceerd, onder meer duidelijk geworden dat circa eenderde van deze bedrijven in de EU de vennootschapsbelasting als een belangrijke belemmering voor grensoverschrijdende ontplooiing ziet[12]. |

For instance, the replies by interested stakeholders to a "Questionnaire on corporate tax as a barrier to EU expansion of small and medium-sized enterprises" published by the Commission services in July 2004 revealed among other things that around one third of SMEs in the EU consider corporate taxation to be an important obstacle to cross-border expansion.[12] |


De bedrijven hebben zes weken de tijd om schriftelijk te antwoorden op de beweringen van de Commissie.

The companies have six weeks to reply in writing to the Commission's allegations.


Daarop zijn talrijke antwoorden en reacties gekomen, zowel van de lidstaten - ook van de volksvertegenwoordigingen en de regio's - als van bedrijven, consumentenverenigingen of NGO's.

These have triggered a number of responses and reactions both from Member States - including parliamentary and regional assemblies - and from companies, consumer associations or NGOs.


De antwoorden op de vragen welke markten door bedrijven het belangrijkst worden geacht en op welke van deze markten het gemakkelijkst of het moeilijkst zaken kunnen worden gedaan, laten het volgende beeld zien:

When companies were asked to rank their most important markets and indicate which they found to be the easiest or most difficult to trade with, the results were as follows:


Het grootste probleem met lage responspercentages is dat de bedrijven die antwoorden, gemiddeld minder innovatief of juist innovatiever kunnen zijn dan niet-respondenten.

The main problem with low response rates is that the firms that choose to respond could be less or more innovative, on average, than the non-respondents.


Het vraagstuk evenwel van de plaats van belastingheffing - met name betreffende leveringen van goederen - kan slechts worden opgelost in het licht van de antwoorden die in de loop van het debat gegeven worden, zodat wordt voorgesteld in dit stadium ervan uit te gaan dat de doelstelling tweeledig is : de handeling belasten zonder ontheffing/belastingmechanismen en zonder uitstel of schorsing van belasting en zoveel mogelijk voorkomen dat aan de bedrijven nieuwe lasten worden opgelegd.

However, since the question of the place of taxation - in particular for supplies of goods - can be addressed only in the light of the answers which will emerge as the debate progresses, at this stage we propose basing ourselves on the idea that there are two aspects to the objective in view: to make transactions subject to tax without the remission of tax/charging of tax mechanism and without deferral or suspension of tax, and to avoid, as far as possible, the constraints under which traders operate today.


w