Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Auto-immune hemolytische-ziekte
Bèta-glucuronidasedeficiëntie
Chronische koudehemagglutinineziekte
Doordringbaarheid in warme toestand
Hemoglobinurie
Hemolytische anemie
Koffie en thee serveren
Koffie en thee zetten
Koud type
Koudeagglutinine
Maroteaux-Lamy
Morquio
Permeabiliteit in warme staat
Primaire warme-type hemolytische anemie
Sanfilippo
Secundaire hemolytische anemie van warme type
Secundaire warme-type hemolytische anemie
Syndroom
Warm gelamineerde beveiligingsfilm
Warm gelamineerde beveiligingsfolie
Warm tapwater
Warm type
Warm water voor huishoudelijke doeleinden
Warme dranken bereiden
Warme dranken serveren
Ziekte

Vertaling van "Warm type " (Nederlands → Engels) :

TERMINOLOGIE
auto-immune hemolytische-ziekte (koud type)(warm type) | chronische koudehemagglutinineziekte | hemolytische anemie | koud type (secundair)(symptomatisch) | hemolytische anemie | warm type (secundair)(symptomatisch) | koudeagglutinine | hemoglobinurie | koudeagglutinine | ziekte

Autoimmune haemolytic disease (cold type)(warm type) Chronic cold haemagglutinin disease Cold agglutinin:disease | haemoglobinuria | Haemolytic anaemia:cold type (secondary)(symptomatic) | warm type (secondary)(symptomatic)


secundaire hemolytische anemie van warme type

Secondary warm-type hemolytic anemia


secundaire warme-type hemolytische anemie

Secondary warm-type hemolytic anemia


primaire warme-type hemolytische anemie

Primary warm-type hemolytic anemia


doordringbaarheid in warme toestand | permeabiliteit in warme staat

hot permeability


warm tapwater | warm water voor huishoudelijke doeleinden

domestic hot water | household hot water | DHW [Abbr.]


warm gelamineerde beveiligingsfilm | warm gelamineerde beveiligingsfolie

hot-seal laminate


koffie en thee serveren | koffie en thee zetten | warme dranken bereiden | warme dranken serveren

brew tea and coffee | prepare a hot drink | prepare hot drinks | preparing hot drinks


atrioventriculair blok, type I en II | AV-blok, Mobitz type I en II | AV-blok, type Wenckebach | tweedegraads blok, type I en II

Atrioventricular block, type I and II Möbitz block, type I and II Second-degree block, type I and II Wenckebach's block


bèta-glucuronidasedeficiëntie | mucopolysaccharidose, type III, IV, VI, VII | syndroom (van) | Maroteaux-Lamy (licht)(ernstig) | syndroom (van) | Morquio(-achtig)(klassiek) | syndroom (van) | Sanfilippo (type B)(type C)(type D)

Beta-glucuronidase deficiency Mucopolysaccharidosis, types III, IV, VI, VII Syndrome:Maroteaux-Lamy (mild)(severe) | Morquio(-like)(classic) | Sanfilippo (type B)(type C)(type D)
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
dualfuelmotor van type 2A”: een dualfuelmotor die tijdens het warme gedeelte van de WHTC-testcyclus met een gemiddelde gasverhouding tussen 10 en 90 % (10 %

“type 2A dual-fuel engine” means a dual-fuel engine that operates over the hot part of the WHTC test-cycle with an average gas ratio between 10 per cent and 90 per cent (10 %


dualfuelmotor van type 3B”: een dualfuelmotor die tijdens het warme gedeelte van de WHTC-testcyclus met een gemiddelde gasverhouding van niet meer dan 10 % (GERWHTC ≤ 10 %) werkt en een dieselmodus heeft”.

“type 3B dual-fuel engine” means a dual-fuel engine that operates over the hot part of the WHTC test-cycle with an average gas ratio that does not exceed 10 per cent (GERWHTC ≤ 10 %) and that has a diesel mode’.


dualfuelmotor van type 2B”: een dualfuelmotor die tijdens het warme gedeelte van de WHTC-testcyclus met een gemiddelde gasverhouding tussen 10 en 90 % (10 %

“type 2B dual-fuel engine” means a dual-fuel engine that operates over the hot part of the WHTC test-cycle with an average gas ratio between 10 per cent and 90 per cent (10 %


dualfuelmotor van type 1B”: een dualfuelmotor die tijdens het warme gedeelte van de WHTC-testcyclus met een gemiddelde gasverhouding van niet minder dan 90 % (GERWHTC ≥ 90 %) werkt, die in de dualfuelmodus niet uitsluitend op diesel stationair draait en die een dieselmodus heeft.

“type 1B dual-fuel engine” means a dual-fuel engine that operates over the hot part of the WHTC test-cycle with an average gas ratio that is not lower than 90 per cent (GERWHTC ≥ 90 %), and that does not idle using exclusively diesel fuel in dual-fuel mode, and that has a diesel mode.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
dualfuelmotor van type 1A”: een dualfuelmotor die tijdens het warme gedeelte van de WHTC-testcyclus met een gemiddelde gasverhouding van niet minder dan 90 % (GERWHTC ≥ 90 %) werkt, die niet uitsluitend op diesel stationair draait en die geen dieselmodus heeft.

“type 1A dual-fuel engine” means a dual-fuel engine that operates over the hot part of the WHTC test-cycle with an average gas ratio that is not lower than 90 per cent (GERWHTC ≥ 90 %), and that does not idle using exclusively diesel fuel, and that has no diesel mode.


Deze test vindt plaats bij een beginsnelheid van 40 km/h voor de test van type I en 60 km/h voor de test van type III om de remwerking in warme toestand te beoordelen aan het einde van de tests van type I en III. De uitvoering van de remverliestest van type I en/of type III moet plaatsvinden direct na deze test in koude toestand.

This test is carried out at an initial speed equivalent to 40 km/h in the case of Type-I test and 60 km/h in the case of Type-III test in order to evaluate the hot braking performance at the end of Type-I and Type-III tests. The Type-I and/or Type-III fade test has/have to be done immediately after this cold performance test.


Uiterlijk 60 seconden na afloop van de test van type III wordt de test in warme toestand uitgevoerd volgens punt 2.5.5 van bijlage II. De remcilinderdruk moet gelijk zijn aan die bij de test van type 0.

Not later than 60 seconds after the end of the Type-III test a hot performance test is carried out in accordance with point 2.5.5 of Annex II. The brake actuator pressure shall be that used during the Type-0 test.


Na afloop van de test van type I (volgens punt 2.3.1 of punt 2.3.2) wordt de werking van het bedrijfsremsysteem in warme toestand gemeten onder dezelfde voorwaarden (met name bij een constante bedieningskracht die niet groter is dan de in werkelijkheid uitgeoefende gemiddelde kracht) als voor de test van type 0 met ontkoppelde motor (de temperatuurvoorwaarden mogen verschillen).

At the end of the type-I test (test described in point 2.3.1 or test described in point 2.3.2) the hot performance of the service braking system shall be measured in the same conditions (and in particular at a constant control force no greater than the mean force actually used) as for the type-0 test with the engine disconnected (the temperature conditions may be different).


Na afloop van de test van type I wordt de werking van het bedrijfsremsysteem in warme toestand gemeten onder dezelfde voorwaarden (met name bij een constante bedieningskracht die niet groter is dan de in werkelijkheid uitgeoefende gemiddelde kracht) als voor de test van type 0 (de temperatuurvoorwaarden mogen verschillen).

At the end of the Type-I test the hot performance of the service braking system shall be measured in the same conditions (and in particular at a constant control force no greater than the mean force actually used) as for the Type-0 test (the temperature conditions may be different).


dualfuelmotor van type 1A”: een dualfuelmotor die tijdens het warme gedeelte van de WHTC-testcyclus met een gemiddelde gasverhouding van niet minder dan 90 % (GERWHTC ≥ 90 %) werkt, die niet uitsluitend op diesel stationair draait en die geen dieselmodus heeft;

“type 1A dual-fuel engine” means a dual-fuel engine that operates over the hot part of the WHTC test-cycle with an average gas ratio that is not lower than 90 per cent (GERWHTC ≥ 90 %), and that does not idle using exclusively diesel fuel, and that has no diesel mode;


w