Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Basaal
Base
Educatieve programmatuur voor technische vakken
Expressievakken
Het rijtuig vormt één geheel met de baan
Het rijtuig vormt één geheel met de rail
Levensbeschouwelijke vakken
Met betrekking tot een stof die zout vormt
Muzische vakken
Onderwijs in de exacte vakken
Stof die zout vormt
Theoretische vakken
Wetenschappelijke opleiding

Traduction de «vakken en vormt » (Néerlandais → Allemand) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
het rijtuig vormt één geheel met de baan | het rijtuig vormt één geheel met de rail

Fahrbahn umschließt das Fahrwerk


base | stof die zout vormt

Base | chem. Verbindung | die von anderen Stoffen Protonen über


Levensbeschouwelijke vakken (élément)

Religion und nichtkonfessionelle Sittenlehre (élément)


basaal | met betrekking tot een stof die zout vormt

basal | Basis- |




educatieve programmatuur voor technische vakken

Unterrichtsprogramm im Maschinenbau




onderwijs in de exacte vakken [ wetenschappelijke opleiding ]

wissenschaftlicher Unterricht [ wissenschaftliche Ausbildung ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Wat beroepsopleidingen betreft, dient de kwaliteit en de aantrekkelijkheid van de aangeboden vakken te worden vergroot. Met name dient ervoor te worden gezorgd dat deze opleidingen zodanig aansluiten op de economische werkelijkheid dat het opleidingsproces een goede voorbereiding vormt op de arbeidsmarkt van de EU en die van de regio in kwestie in bijzonder.

Bei speziellen Bildungsmaßnahmen müssen wir Qualität und Attraktivität der angebotenen Themen erhöhen und vor allem die Ausbildung so an die Wirtschaft koppeln, dass der Ausbildungsprozess den Bedürfnissen des Arbeitsmarkts nicht nur in der gesamten EU, sondern vor allem in der betreffenden Region entspricht.


Voor algemene vakken zoals aardrijkskunde en wiskunde vormt deze regel geen probleem, maar voor godsdienstonderwijs ligt het heel anders.

Bei allgemeinen Fächern, beispielsweise Geographie und Mathematik, ist das kein Problem. Ganz anders liegen die Dinge jedoch beim Religionsunterricht.


1. Het systematisch netwerk van waarnemingspunten, hierna „waarnemingspunten van niveau I” genoemd, dat een rooster met vakken van 16 km bij 16 km vormt dat het hele grondgebied van elke lidstaat bestrijkt, hierna „het rooster” genoemd, wordt gebruikt voor de jaarlijkse inventarisatie van de toestand van de kronen.

(1) Das Netz systematisch angeordneter Beobachtungspunkte, im Folgenden als „Level-I-Punkte“ bezeichnet, besteht aus einem 16 × 16 km-Raster, das das gesamte Hoheitsgebiet jedes Mitgliedstaats erfasst, im Folgenden als „das Raster“ bezeichnet, und wird dazu genutzt, in jährlichen Studien den Kronenzustand zu untersuchen.


1. Het systematisch netwerk van waarnemingspunten, hierna „waarnemingspunten van niveau I” genoemd, dat een rooster met vakken van 16 km bij 16 km vormt dat het hele grondgebied van elke lidstaat bestrijkt, hierna „het rooster” genoemd, wordt gebruikt voor de jaarlijkse inventarisatie van de toestand van de kronen.

(1) Das Netz systematisch angeordneter Beobachtungspunkte, im Folgenden als „Level-I-Punkte“ bezeichnet, besteht aus einem 16 × 16 km-Raster, das das gesamte Hoheitsgebiet jedes Mitgliedstaats erfasst, im Folgenden als „das Raster“ bezeichnet, und wird dazu genutzt, in jährlichen Studien den Kronenzustand zu untersuchen.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
5. pleit voor de uitbouw van een open, kwalitatief onderwijssysteem – uitgaande van de staat met steun van de internationale gemeenschap – dat een brede waaier aan vakken aanbiedt en zo een alternatief vormt voor de madrassa's (koranscholen) die fungeren als bolwerken van moslimextremisme, en waar Taliban-militanten worden gerecruteerd;

5. setzt sich für den Ausbau eines offenen, qualitativ hochwertigen Bildungssystems - auf staatlicher Grundlage und unterstützt durch die internationale Gemeinschaft - ein, das ein breites Spektrum von Fächern anbietet und so eine Alternative zu den Madrassas (Koranschulen) bietet, die als Bollwerke eines muslimischen Extremismus fungieren, und aus denen Taliban-Milizen rekrutiert werden;


4. pleit voor de uitbouw van een open, kwalitatief onderwijssysteem – uitgaande van de staat met steun van de internationale gemeenschap – dat een brede waaier aan vakken aanbiedt en zo een alternatief vormt voor de madrassa’s (koranscholen) die fungeren als bolwerken van moslimextremisme, en waar Taliban-militanten worden gerecruteerd;

4. setzt sich für den Ausbau eines offenen, qualitativ hochwertigen Bildungssystems ein, das ein breites Spektrum von Fächern anbietet und so eine Alternative zu den Madrassas (Koranschulen) bietet, die als Bollwerke eines muslimischen Extremismus fungieren, und aus denen Taliban-Milizen rekrutiert werden;


Wat het weghalen uit de groep-klas betreft, voeren de verzoekende partijen aan dat het weghalen van de leerlingen van de minst gevolgde lessen uit hun groep-klas niet het gevolg is van het zesde lid van artikel 39, maar wel van de tweede zin van het derde lid van dat artikel. Die zin maakt een einde aan het parallellisme dat tot dan toe werd gehanteerd voor de organisatie van de levensbeschouwelijke vakken en vormt de voornaamste bestreden beslissing, zoals de verzoekers in hun beroep reeds hebben aangegeven.

In bezug auf das Herausnehmen aus der Klassengemeinschaft führen die klagenden Parteien an, das Herausnehmen der Schüler des Unterrichts mit der geringsten Beteiligung aus ihrer Klassengemeinschaft ergebe sich nicht aus Absatz 6 von Artikel 39, sondern aus dem zweiten Satz von Absatz 3, der den bis dahin in der Organisation der weltanschaulichen Fächer bestehenden Parallelismus aufhebe und, wie die Kläger in ihrer Klage dargelegt hätten, die wichtigste beanstandete Entscheidung darstelle.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'vakken en vormt' ->

Date index: 2022-02-09
w